Tiedättekö mistä täsmälleen krapula-oireet johtuvat?
Meillä on perinteisesti ollut humpuukilääketiede, ja sitten vielä te tällä palstalla, jotka ette tiedä PASKAAKAAN mistään.
Kommentit (16)
Puhh, paskaa ketju täynnä, kuten oletinkin, ei mitään asiaa. ap
En edes viitsi kirjoittaa auki mitään, mutta täältä löytyy vastaus:
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0096864
Acute Binge Drinking Increases Serum Endotoxin and Bacterial DNA Levels in Healthy Individuals
:DD
Olen muuten huomannut, että erittäin tehokas ennaltaehkäisevä keino krapulaa vastaan on juoda lasi vettä jokaisen alkoholilasillisen välillä.
Myös ennen nukkumaan menoa on hyvä vetää maha täyteen vettä ja toistaa sama joka kerta, kun käy wc:ssä.
Kyseistä tilaahan ei edes synny kun tekniikka on hallussa, eli kannattaa tissutella säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:10"]
Kyseistä tilaahan ei edes synny kun tekniikka on hallussa, eli kannattaa tissutella säännöllisesti.
[/quote]
Riippuu ihmisestä. Mutta melkein kaikille kyllä tulee, kun kunnolla ottaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:21"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:21"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin...
[/quote]
Mene tissuttelija muualle pätemään. Puhuin KUNNOLLA ottamisesta, enkä kaltaisestasi mammanpojasta.
Alkoholi laittaa aivojen serotoniini ja dopamiini-tasot sekaisin ja liuottaa koko pakkia. Se on paljon vaarallisempaa kuin missään annetaan ymmärtää. Erityisesti masennukselle alttiit yksilöt ovat vaarassa jopa kohtuukäytön myötä.
Vähän off-topic, mutta tekopyhin ihminen, jonka pitkään aikaan olen tavannut, oli 3 promillen kännissä sössöttävä ääliö joka kirosi marisätkiä polttelevia. Itse tuhoaa aivosolujaan liuottimella, mutta luonnossa kasvavaa kasvia polttelevat ovat sitten "pohjasakkaa". Saanen nauraa. Ja esitellä peilin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 05:41"]
Alkoholi laittaa aivojen serotoniini ja dopamiini-tasot sekaisin ja liuottaa koko pakkia. Se on paljon vaarallisempaa kuin missään annetaan ymmärtää. Erityisesti masennukselle alttiit yksilöt ovat vaarassa jopa kohtuukäytön myötä.
Vähän off-topic, mutta tekopyhin ihminen, jonka pitkään aikaan olen tavannut, oli 3 promillen kännissä sössöttävä ääliö joka kirosi marisätkiä polttelevia. Itse tuhoaa aivosolujaan liuottimella, mutta luonnossa kasvavaa kasvia polttelevat ovat sitten "pohjasakkaa". Saanen nauraa. Ja esitellä peilin.
[/quote]
Jeps kun vertaa niin alkoholin ainoa hyvä puoli on laillisuus. Kaikilla muilla tavoilla se on vaarallisempaa tavaraa. Pitäisi tehdä bb tyylinen kokeilu jossa yksi ryhmä joisi ja toinen pössyttelisi. Näkisi jokainen miten asia on.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 05:41"]
[/quote]
No toki, polttaminenhan on tosi luonnonmukainen tapa käyttää mitään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:55"]
Olen muuten huomannut, että erittäin tehokas ennaltaehkäisevä keino krapulaa vastaan on juoda lasi vettä jokaisen alkoholilasillisen välillä.
[/quote]
Itse olen taas huomannut, että krapulaa ei tule kun käyttää alkoholia sivistyneesti eikä ryyppää kuin juntti.
Ai tännekin tuli jotain pössyttelijöitä julistamaan ilosanomaansa? Ei muuta kuin marisätkä jointti palamaan ja reggae ok.
Elimistön kuivuminen, myrkytystila, joka johtuu siitä, ettei maksa pysty hajottamaan tarpeeksi tehokkaasti kaikkea alkoholia, alkoholin poistumisen jälkeiset vieroistusoireet, aivojen kemiallinen häiriötila?
Oi kerro meille, kun noin rakentavasti kysyitkin. Vai mikä alotukses tarkotus oli?
Tiedättekö täsmälleen, mistä krapulaoireet johtuvat?
Meillä on muinoin ollut tapana kirjoittaa selkeästi, ja sitten yhtäkkiä sinä tällä palstalla, joka et osaa kirjoittaa etkä ilmaista itseäsi OLLENKAAN.
Tästä kehkeyty mielenkiintonen keskustelu, kiitos ap. Jännä alotus ja rakentavaa argumentointia!
Krapula johtuu vääristä valinnoista. Älä lopeta, niin ei tule krapulaa.