Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mistä täsmälleen krapula-oireet johtuvat?

Vierailija
24.05.2015 |

Meillä on perinteisesti ollut humpuukilääketiede, ja sitten vielä te tällä palstalla, jotka ette tiedä PASKAAKAAN mistään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula johtuu vääristä valinnoista. Älä lopeta, niin ei tule krapulaa.

Vierailija
2/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhh, paskaa ketju täynnä, kuten oletinkin, ei mitään asiaa. ap
En edes viitsi kirjoittaa auki mitään, mutta täältä löytyy vastaus:

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0096864
Acute Binge Drinking Increases Serum Endotoxin and Bacterial DNA Levels in Healthy Individuals

:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut, että erittäin tehokas ennaltaehkäisevä keino krapulaa vastaan on juoda lasi vettä jokaisen alkoholilasillisen välillä.

Vierailija
4/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ennen nukkumaan menoa on hyvä vetää maha täyteen vettä ja toistaa sama joka kerta, kun käy wc:ssä.

Vierailija
5/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä tilaahan ei edes synny kun tekniikka on hallussa, eli kannattaa tissutella säännöllisesti.

Vierailija
6/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:10"]

Kyseistä tilaahan ei edes synny kun tekniikka on hallussa, eli kannattaa tissutella säännöllisesti.

[/quote]

Riippuu ihmisestä. Mutta melkein kaikille kyllä tulee, kun kunnolla ottaa. 

Vierailija
7/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:21"]

[/quote]

[/quote]

Tuskin...

Vierailija
8/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 03:21"]

[/quote]

[/quote]

Tuskin...

[/quote]

Mene tissuttelija muualle pätemään. Puhuin KUNNOLLA ottamisesta, enkä kaltaisestasi mammanpojasta.

Vierailija
9/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi laittaa aivojen serotoniini ja dopamiini-tasot sekaisin ja liuottaa koko pakkia. Se on paljon vaarallisempaa kuin missään annetaan ymmärtää. Erityisesti masennukselle alttiit yksilöt ovat vaarassa jopa kohtuukäytön myötä.

Vähän off-topic, mutta tekopyhin ihminen, jonka pitkään aikaan olen tavannut, oli 3 promillen kännissä sössöttävä ääliö joka kirosi marisätkiä polttelevia. Itse tuhoaa aivosolujaan liuottimella, mutta luonnossa kasvavaa kasvia polttelevat ovat sitten "pohjasakkaa". Saanen nauraa. Ja esitellä peilin.

Vierailija
10/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 05:41"]

Alkoholi laittaa aivojen serotoniini ja dopamiini-tasot sekaisin ja liuottaa koko pakkia. Se on paljon vaarallisempaa kuin missään annetaan ymmärtää. Erityisesti masennukselle alttiit yksilöt ovat vaarassa jopa kohtuukäytön myötä.

Vähän off-topic, mutta tekopyhin ihminen, jonka pitkään aikaan olen tavannut, oli 3 promillen kännissä sössöttävä ääliö joka kirosi marisätkiä polttelevia. Itse tuhoaa aivosolujaan liuottimella, mutta luonnossa kasvavaa kasvia polttelevat ovat sitten "pohjasakkaa". Saanen nauraa. Ja esitellä peilin.

[/quote]

Jeps kun vertaa niin alkoholin ainoa hyvä puoli on laillisuus. Kaikilla muilla tavoilla se on vaarallisempaa tavaraa. Pitäisi tehdä bb tyylinen kokeilu jossa yksi ryhmä joisi ja toinen pössyttelisi. Näkisi jokainen miten asia on.

Vierailija
11/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 05:41"]

[/quote]

No toki, polttaminenhan on tosi luonnonmukainen tapa käyttää mitään.

Vierailija
12/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 02:55"]

Olen muuten huomannut, että erittäin tehokas ennaltaehkäisevä keino krapulaa vastaan on juoda lasi vettä jokaisen alkoholilasillisen välillä.

[/quote]

Itse olen taas huomannut, että krapulaa ei tule kun käyttää alkoholia sivistyneesti eikä ryyppää kuin juntti.

Vierailija
13/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tännekin tuli jotain pössyttelijöitä julistamaan ilosanomaansa? Ei muuta kuin marisätkä jointti palamaan ja reggae ok.

Vierailija
14/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön kuivuminen, myrkytystila, joka johtuu siitä, ettei maksa pysty hajottamaan tarpeeksi tehokkaasti kaikkea alkoholia, alkoholin poistumisen jälkeiset vieroistusoireet, aivojen kemiallinen häiriötila?

Oi kerro meille, kun noin rakentavasti kysyitkin. Vai mikä alotukses tarkotus oli?

Vierailija
15/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö täsmälleen, mistä krapulaoireet johtuvat?

Meillä on muinoin ollut tapana kirjoittaa selkeästi, ja sitten yhtäkkiä sinä tällä palstalla, joka et osaa kirjoittaa etkä ilmaista itseäsi OLLENKAAN.

Vierailija
16/16 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kehkeyty mielenkiintonen keskustelu, kiitos ap. Jännä alotus ja rakentavaa argumentointia!