Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37 ja aloin opetelle kymmensormijärjestelmää

Vierailija
23.05.2015 |

Hävettää, etten ole koskaan sitä oppinut ta opetellut. Teen ihan hirveästi kirjoitusvirheitä koneella kirjoittaessani, ja ajattelin, että nyt on aika opetella kirjoittamaan kunnolla. Uskotteko, että voin vielä oppia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:17"]

Mä opettelin kymmensormijärjestelmän 40-vuotiaana, kun halusin näyttää nuoremmalta ja nokkelammalta töissä, missä muut näkee kun kirjoitan :)

[/quote]

Menikö kauan oppia ja käytitkö jotain treeniohjelmaa?
[/quote]

Netistä latasin aika edullisen ohjelman, muutaman kk harjoittelin muutaman kerran viikossa. Olisko ollu Typingmaster? Suomenkielinen joka tapauksessa. Yksi harjoitusteksti oli Seitsemästä veljestä.

Vierailija
22/22 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:17"] Mä opettelin kymmensormijärjestelmän 40-vuotiaana, kun halusin näyttää nuoremmalta ja nokkelammalta töissä, missä muut näkee kun kirjoitan :) [/quote] Menikö kauan oppia ja käytitkö jotain treeniohjelmaa? [/quote] Netistä latasin aika edullisen ohjelman, muutaman kk harjoittelin muutaman kerran viikossa. Olisko ollu Typingmaster? Suomenkielinen joka tapauksessa. Yksi harjoitusteksti oli Seitsemästä veljestä.

[/quote]

Sivistävä kurssi vielä kaiken lisäksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi