Ärsyttää että jos joku mies kiinnostuu, ja sen kaveri "dissaa"
niin se alkaa uskoa sitä ja ei haluakkaan tutustua. Miksei voi vaan ajatella itsenäisesti? Ja miehet ei kai ymmärrä, että on niin monia eri syitä miksi tuntemattomat esim dissaa ulkonäköä, esim.jos perusilme esim on hykkäävä naisella,niin se saa kuulla kaikkea rumaa maan ja taivaan väliltä. Ja se mies joka ois muuten kiinnostunut ei välttämättä tajua tätä! Joten älkää pilatko toisten chänssejä haukkumalla toisten ulkonäköä ääneen!
Kommentit (15)
Millainen tämä tilanne oikein oli?
Ap, oletteko miestesi kanssa ylä-asteella?
Meidän kaveripiirissä ei ole tapana haukkua toisten kaverien naispuolisten tuttavien ulkonäköä...
t.M34
En ole yläasteella vaan ihan yliopistossa opiskelen. Nämä tilanteet eivät toki ole siellä tapahtuneet. Mutta sun ikäisiä ne miehet jotka haukkuneet ulkonäköä olleet, osa nuorempia osa vanhempia!( tää ei jostain syystä lainaa) Mutta siis minua haukutaan vähän kaikkialla muutenkin. ap
täh? missä piireissä aikuiset miehet kuuntelee kaverien mielipiteitä naisen ulkonäöstä? tai kaverit lähtee edes arvostelemaan? :D
Minulla on ollut sellaisia tilanteita useampaankin otteeseen jossain baarissa, että joku mies on ollut kiinnostunut minusta ja sen miehen kaverin on alkanut v***uileen minulle. Ilmeisesti sitä on pänninyt, että saattaa jäädä yksin baariin. Todella rasittavia tilanteita ja minulla on yleensä silloin lopahtanut kiinnostus koko hommaan. Joskus on ollut jopa niin, että itse olisin ollut enemmän kiinnostunut siitä kaverista nimenomaan, mutta se ilkeily on kyllä vienyt kiinnostuksen molemmista.
Miksi, no siksi että en näytä perus eteläsuomalaiselta naiselta kai. -ap
Vielä ärsyttävämpää on, kun joku mies kiinnostuu, niin minun oma kaverini yrittää saattaa minua huonoon valoon miehen edessä...
Eiköhän dissauksen taustalla ole kateellisuus. Dissaajaa jurppii, kun joku nainen on kiinnostunut kaverista ja yrittää saada kaverin kiinnostuksen lopahtamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:39"]
Vielä ärsyttävämpää on, kun joku mies kiinnostuu, niin minun oma kaverini yrittää saattaa minua huonoon valoon miehen edessä...
[/quote]
Tai kun kaveri dissaa minulle miestä, josta olen kiinnostunut. Nimim. en enää ikinä esittele tapailemiani miehiä kavereille.
Jos ihminen ei ole kavereidensa tossukka, niin ei kukaan varmaan noin tee. Tai jos tekeekin, niin eiköhän jokainen aikuinen ihminen osaa sanoa omat mielipiteet asiaan, siis jos on jostakusta kiinnostunut. Sellainen mies ei ole sinun kiinnostuksen arvoinen, joka ei osaa itse päättää asioistaan, eli kuuntelee jotain kavereiden dissailua. Unohda jokainen tyyppi joka noihin lähtee mukaan. Typerää, lapsellista. Meistä jokainen ansaitsee parempaa.
Anteeksi alapeukku! Piti olla ylä