sinkkumiehet kertokaas
..miten reagoisit jos varattu nainen osoittaa kiinnostustaan? Siis ei täysin tuntematon vaan sellainen jonka tiedät varatuksi, esim hyvänpäiväntuttu, facebook-kaveri, työkaveri tai muuten tuttu nainen.
Lisäkysymyksenä, onko lähestymistavalla merkitystä?
Kommentit (8)
Mieluummin varattu lapseton kuin ns. sinkku pentulauman kanssa. Naisessa oksettaa muiden kanssa lisääntyminen, en kykenisi koskemaan, jos tietäisin.
Ei ole oikein minun juttu. Riittää että oma avioliitto päättyi, en halua lähteä sotkemaan useampia
Ootko vajaa päästäs? Kun tollasia mietit.T.Juha
No oisin iloinen että ees joku ois kiinnostunut, mutta sanoisin etten ole kiinnostunut varatuista ja ei ole väliä miten lähestyis.
Kai se vähän edes egoa hivelisi? :) torjuisitko tahdikkaasti vai olisitko jopa töykeä?
Ap
Kerran noin on tapahtunut. Olin vähän hämilläni eikä nainenkaan sitten enää uskaltanut edetä. Joten mysteeriksi jäi mitä hän halusi.
Lähestymistapa oli se että otti yhteyttä kun oli "oikeaa asiaa", mutta sitten homma menikin intiimimmäksi.
Varmaan olisin passiivinen, mutta kuitenkin otettu. Sitä vain ajattelee, että varatun on helppo lopettaa kiinnostus ja sitten kaikki tuntuukin kiusaamiselta, jos itse on lähtenyt kunnolla mukaan peliin. Yhteenvetona siis varatun täytyy viedä kiinnostumisensa suoraan loppuun eikä antaa merkkejä ja odotella muuta tapahtuvaksi.