Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman kaa Anne ja Ellu

23.05.2015 |

Onko ne ystäviä vai vaan ryyppykavereita? Oon aina ajatellut, että ne on ystävykset, jotka ryyppäävät keskenään..

Mutta ei ne taida ollakaan muuta kuin ryyppykaverit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pinnallisten ihmisten ystävyydet juuri tuollaisia taida ollakin? Tosin live-elämässä on vähemmän komiikkaa. Yleensä.

Vierailija
2/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne on bestiksii, pitöä aina toistensa puolia;D juominen tulee siihe päälle vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti kerran ja nyt vieläkin kun ajattelen kun yhdessä jaksossa ne meinas halata toisiaan. Se meni tosi vaikeeks ja vaivalloiseks ja ne ei ne sit halannutkaan... Muistaako joku muu tätä?  Se oli vähän outo. Ei ole kuitenkaan mikään kivikautinen sarja etteikö olisi ihan normaalia halata ystävää

Vierailija
4/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:30"]

Mua ihmetytti kerran ja nyt vieläkin kun ajattelen kun yhdessä jaksossa ne meinas halata toisiaan. Se meni tosi vaikeeks ja vaivalloiseks ja ne ei ne sit halannutkaan... Muistaako joku muu tätä?  Se oli vähän outo. Ei ole kuitenkaan mikään kivikautinen sarja etteikö olisi ihan normaalia halata ystävää

[/quote]

Muistan joo. Se oli toka tuotantokausi ja Ellun synttärit. Eka tuotantokausi oli paljon parempi ja hahmot johdonmukaisempia, tokassa hahmoista tuli vähän outoja, ohuempia ja ilkeämpiä. Siinä missä ekalla kaudella heihin saattoi samaistua ja he todella hyvin parodioivat naisten ystävyyssuhteita, tokalla kaudella juuri mitään tästä ei ollut jäljellä ja hahmot vaikuttivat suorastaan tyhmiltä.

Vierailija
5/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne toistensa ainoat ystävät. Kyllä ne aina kehuu ja tsemppaa toisiaan, mutta Anne on hitusen ylimielisempi ja Ellun asiat on vähän toissijaisia aina. Ellu kertoo juttuja, Anne myötäilee ja alkaa puhua itsestään.

no joo, ärsyttäviähän ne molemmat on, mutta Anne ehkä vielä enemmän.

Vierailija
6/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:30"]

[/quote]

Muistan joo. Se oli toka tuotantokausi ja Ellun synttärit. Eka tuotantokausi oli paljon parempi ja hahmot johdonmukaisempia, tokassa hahmoista tuli vähän outoja, ohuempia ja ilkeämpiä. Siinä missä ekalla kaudella heihin saattoi samaistua ja he todella hyvin parodioivat naisten ystävyyssuhteita, tokalla kaudella juuri mitään tästä ei ollut jäljellä ja hahmot vaikuttivat suorastaan tyhmiltä.
[/quote]

Mun mielestä tuo halausjuttu ei haitannut yhtään, tosin johtuu varmaan siitä, että minä ja mun bestis tuolta ajalta kun noita katottiin, ei myöskään tuosta noin vain halailtu. Mut muuten kyllä jaettiin kaikki, miehiä ei tietenkään. Ja juotiinkin kyllä samaan tyyliin. :)

Ollaan edelleen hyviä ystäviä, vaikka ollaankin jo tylsiä ja kaavoihin kangistuttuja yli kolmikymppisiä. Edelleenkään ei halailla!

Vierailija
7/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jakaa kaiken, mut halaaminen ei luontevaa. Mä niin tajuun. Vesa ehkä ei.

Vierailija
8/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa ei tajuu.

Vierailija
9/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ystäväpiirissäkin on näitä, joille halaaminen ei ole luontevaa, eli sikäli ymmärrän. Se ei kuitenkaan poista sitä, että hahmot olivat jotenkin ontompia tokalla tuotantokaudella.

Vierailija
10/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

Ekalla tuotantokaudella oli naisohjaaja, ja Anne ja Ellu oli vahvoja persoonia. Tokalla tuotantokaudella oli miesohjaaja ja jotenkin tyyli muuttui niin että Annesta ja Ellusta tuli pikkaisen reppanoita.

Vierailija
11/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin 11, ekalla kaudella hahmot oli karikatyyrejä meistä kaikista yliampuvalla mutta hyvällä tavalla, tokalla kaudella hahmot oli jotenkin tyhmiä ja reppanoita, ei enää hyvällä tavalla karikatyyrimäisiä vaan vähän niinkuin huonoja, rasittavia versioita itsenäisistä, voimakkaista naisista.

Vierailija
12/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun vanhin ja rakkain ystäväni ei olla haluttu ku ehkä yhden kerran. Sekin oli silloin kun ystävä pakkas kamansa saatuaan tietää miehensä pettäneen häntä. Hän hyppäsi junaan ja matkasi mun luo. Menin hakemaan hänet asemalta ja hän juoksi suoraan "syliini" itkien. Kaikki vaan ei halaile.

Vierailija
13/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:34"]Mä ja mun vanhin ja rakkain ystäväni ei olla haluttu ku ehkä yhden kerran. Sekin oli silloin kun ystävä pakkas kamansa saatuaan tietää miehensä pettäneen häntä. Hän hyppäsi junaan ja matkasi mun luo. Menin hakemaan hänet asemalta ja hän juoksi suoraan "syliini" itkien. Kaikki vaan ei halaile.
[/quote]
haluttu=halattu

Vierailija
14/14 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en halaile ihmisiä. Siitä eivoi ystävyyttä mitata.