Jalat kuin keitettyä spagettia, ei ole voimia yhtään.
Olen ollut koko päivän todella vetelässä olossa, jalat ei oikein kanna, etoo ja väsymys tolkutonta vaikka nukuin yli 8h viimeyönä. Pyykkien narulle laittaminen oli kuin isokin suoritus ja silmät seisoo päässä. Illalla sattui vatsaan aika inhasti ja eilen päivällä oli samaa, alkuvkosta oli 2pvänä kuvottavaa oloa, mutta se loppui siihen.
Nyt voimakkainta tuo jalkojen vetelyys ja yleinen voimattomuus, jopa istuminen tuntuu raskaalta ja olisin jo valmis yöunille.
Koronatesti näytti aiemmin tänään negatiivista, kuten myös alkuvkolla, tosin hieman olen skeptinen osaanko tehdä sen oikein.
Mitä ihmettä tämä on, kiva kun vkonloppu menee tällaisessa voinnissa kun pitäisi kerätä voimia uuteen, raskaaseen työviikkoon maski naamalla.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko reilusti ylipainoa etkä harrasta liikuntaa?
Ei ja en varsinaisesti muuta kuin sitä mitä työni sisältää, päivät on hektisiä ja ulkoiluakin on paljon. Työpäivien jälkeen ei yksinkertaisesti ole paukkuja mihinkään.
Ap
Mulla oli ihan samaa 3 pvää, ja samat oireet (vatsaa juili) lisäksi vielä silmien lihakset kipeänä + lämpöä, lisäks sydän löi villinä ku vähänki ponnist.
Tänään palautunu. Eilen kotitesti näytti negaa
Kotitestien negat ei ole luotettavia vaikka sen osaisi tehdä varmasti oikeinkin.
Oireet sopii hyvin koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotitestien negat ei ole luotettavia vaikka sen osaisi tehdä varmasti oikeinkin.
Oireet sopii hyvin koronaan.
Eikös ne yleisimmät oireet ole ihan muita kuin noita kuvailemiani, ainakin mitä eilen sitä Top5-listaa jostain uutisesta luin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Masista?
Joka oireilisi nyt näinkin fyysisesti?
Ap
Vähemmän kokeellisia lääkkeitä niin ei tule mystisiä oireita.
Mulla koronassa just samat oireet alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masista?
Joka oireilisi nyt näinkin fyysisesti?
Ap
Omakohtaista kokemusta löytyy, siis burnout ja masis. Et maininnut, alkoiko ihan yhtäkkiä mutta joskus sinnittelyn loppu on hyvinkin intensiivinen. Melkein toivoisin, että olisi kuitenkin korona.
Liika kahvi /juominen, matala ferritiini, magnesiumin puute, kilppari. uniappnea jne. Mutta jos tuli yhtäkkiä niin korona sopii paremmin.
Kokeellinen lääke on tuhonnut punasolusi. Tee testamentti varalta.
En tiedä edes oletko nainen vai mies, mutta jos yhtään on raskauden mahdollisuutta niin tekisin seuraavaksi sen testin. Kuulostaa kovin samalta kuin mulla oli raskauksien alussa.
Hmmm..
Raskaus on pois suljettu vaihtoehto, kahvia kuin vain 1-3 kupillista/pvässä ja tänään vain hörpyn, ferritiinistä en tiedä, mutta pari kk sitten hb oli 145, uniapneasta uskoisin että olisin jotain havainnut tai ainakin mies olisi, kun vieressä nukkuu, kilpparista ja magnesiumista en osaa sanoa. Ruokamyrkytyksen oireet olisi varmasti voimakkaammat ja niitä olisi muillakin perheessä.
Alkoi yht'äkkiä, oli siis alkuvkosta 1-2pvän ajan ja nyt eilenilta ja tämä päivä. Sinnittelyä ollut jo vuosia.
Ap
Koronaa tai joku muu tauti. Kuumeen olet varmaan mitannut? Koronassa voi kyllä olla tosi kipeä olo ilman kuumettakin.
Ei kannata ottaa enää yhtään koronarokotetta - oireet ovat juuri nuo...
Oletko rokotettu? Kuulostaa rokotehaitalta
Voisi olla joku infektiotauti. Jos oikein ymmärsin, sinulla helpottivat oireet pariksi päiväksi. Se on tyypillisintä koronassa. Tuosta syystä en ehdota sydänlihastulehdusta tai keuhkoemboliaa, kun oireet vaihtelevat. Sinuna testaisin koronan useamman kerran, parin päivän välein.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa enää yhtään koronarokotetta - oireet ovat juuri nuo...
Totta kai. Kaikki sairastelu johtuu nykyään koronarokotteesta. Kaikki sairaudet lähtien aivoverenvuodoista, verisuonitukoksista ja infarkteista johtuvat nykyään rokotteista, muista syistä ilmaantuvat sairaudet ovat onneksi loppuneet, niin tasapainottuu vähän tilanne. Minä olen päivystyksessä töissä ja olisimmekin helisemässä, jos koronarokotehaitoista kärsivien lisäksi tulisi se tavanomainen potilasaines, mutta luojan kiitos, niin ei ole, joten potilaita on sama määrä kuin ennenkin.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f8430c8a-a418-43ed-9d7a-d6297…
Onko reilusti ylipainoa etkä harrasta liikuntaa?