Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuspurkautuminen

Vierailija
23.05.2015 |

Itselle tuli hillitön tarve purkaa sydäntä jonnekin ja menkööt nyt sitten tänne..

Olen 27v. ja hyvää vauhtia toipumassa syömishäiriöstä, mutta nyt alkaa taas tuntua siltä että ei tästä tule mitään.. Muutin toiselle paikkakunnalle jokin aika sitten ja terapiat lopetettiin ja nyt vain odottelen, että edes jonkinlainen jatkohoito alkaisi täällä.
Paino on tukevasti normaalipainon puolella (bmi noin 21), mutta päivittäin iskee hirveä läskiahdistus ja tekee mieli alkaa laskea painoa. Tänään tuli nähtyä itsestä otettuja kuvia ja melkein itku pääsi.
En tiedä mitä ihmettä teen itseni kanssa.. Joko jatkan kroppani ignoorausta ja järkytyn aina, kun näen valokuvia tai käyn tarkastelemaan itseäni peilistä tai sitten alan taas laihduttaa. Kumpikaan vaihtoehto ei tunnu hyvältä.
Tuntuu, että olen taas jonkinlaisessa umpikujassa ja en tiedä mitä tehdä. Ja ei ole ketään kelle voisin asiasta jutella...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein sun ikäisenä valinnan häipyä valokuvista. Minua ei kuvata... ikinä. Se on pitänyt homman kurissa. Ei vaakaa, ei kokovartalopeiliä.

Vierailija
2/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen sua 9v. vanhempi bmi 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistaa? Siis todellinen syy? Syömishäiriö on vain oireilua.

Vierailija
4/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin syömishäiriöt. :-( tsemppihali. Muuta en oikein osaa sanoa, mulla myös bmi tällä hetkellä pitkästä aikaa normaalipainon puolella ja vaikka tiedän että näin sen pitää ollakin ja ettei tämänikäisen nuoren naisen kuulukaan keikkua siellä bmi 15, silti välillä järjen ääni hautautuu ja löydän itseni räpsimästä kroppakuvia jonka jälkeen hysterioin enkä voi poistua kotoonta. Mutta älä vaan anna itsesti palata siihen vanhaan, tuskin olit silloinkaan tyytyväinen kehoosi, etkä tulisi nytkään olemaan vaikka laihduttaisit. Se ei ole se paino, vaan sun täytyy oppia hyväksymään itsesi. (kun tiedät miten se käy, kerrotko minullekin..)

Vierailija
5/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä jostakin aivan muusta kuin ulkonäöstä tukevaa maata jalkojesi alle! Tutki itseäsi - millainen ihminen olet, millaiset arvot sinulla on, mitä haluat antaa maailmalle? Jos pystyt avartamaan ajatuksesi pois kehostasi, sinulla alkaa aivan toisenlainen - paljon paremoi - elämä! 

Vierailija
6/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu? Jos ahdistaa ns normaali paino voisit urheilla niin olis loisto kunnossa terveellä tavalla :)

Vierailija
7/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuta osaa sanoa sulle kuin, että älä lala laihduttaa enää. Yritä hetkeksi unohtaa koko kroppa niin hyvässä kuin pahassa. Aika (ja riittävä ja laadukas ravinto + joku mieleinen liikuntaharrastus) auttaa siihen, että pikkuhiljaa siihen uuteen kroppaan alkaa tottumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi