Sheivaavatko miehet jalkansa
Telkkarista tulee parhaillaan suorana lentopallon Suomen cupin mitalien jako. Kiinntin huomiota siihen, että kaikilla pelaajilla ihan sileät sääret. Yhtään karvajalkaa ei näkynyt.
Onko tämä nykyään yleistä, että miehet sheivaavat säärensä ihan sileäksi?
Kommentit (29)
Todella neitimäistä. Nuo pyöräiljöiden ja uimareiden ajelut nyt vielä jotenkin pystyy käsittämään. Kas kun ette vedä vielä sukkahousuja jalkaan.
Maantiepyöräilijöistä vielä, tässä artikkelissa on ihan hyvin kasattu syitä sheivaukseen. Aerodynamiikka on yksi tekijä kyllä. 😀
Suomalaisilla on niin hennot haituvat niin voi olla ettei vaan näy telkkarissa. Miesten karvat ei haittaa yhtään 😊 N30
Maantiepyöräilijät ja muut homot sheivaa. Ei muut.
No huh, olen siis Miesten Mies; tummaa karvaa sormissa, käsivarsissa, selässä, rinnassa, mahassa, olkapäillä jne.
Millainen telkkari sulla on jos karvatkin näkyy? Mulla tuottaa vaikeuksia tulkita rajapallotkin 42 tuumisesta ruudusta.
T: Karvajalkainen lentopalloilija
Kilpauimarit sheivaavat ihan vain uintisuorituksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen telkkari sulla on jos karvatkin näkyy? Mulla tuottaa vaikeuksia tulkita rajapallotkin 42 tuumisesta ruudusta.
T: Karvajalkainen lentopalloilija
Jos sulle tuottaa vaikeuksia nähdä/tulkita, se ei tarkoita että muilla olisi samanlaisia ongelmia.
Ihan tavallinen telkkari siis kyseessä. Sun kannattaa säätää omastasi kuvan terävyyttä paremmaksi jos tosiaan on niin että et erota. Ja ala katsoa HD-kanavia niin kyllä ne sitten saatat sinäkin erottaa. Ja muista katseluetäisyys. Jos sulla vaan 42 tuumainen niin mee katsomaan sitä lähempää. Ei tarvi pitää yhtä pitkiä välimatkoja kuin kuvaputkitelkkarin kanssa.
Tsemppiä penkkiurheiluun! :)
Miehistä on tulossa androgyynejä. Pikku käsilaukku vielä kaulaan niin voivat lähteä tyttöjen iltaan juoruamaan.