Voiko mies torjua naisen siksi että ei pidä itseään tarpeeksi tasokkaana naiselle?
Äkkiseltään luulisin ettei miehillä ole tällaista rajoitinta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Nainen miettii, pohtii ja analysoi ja aina pieleen. Miksi pitää vatvoa päivät pitkät jonninjoutavia asioita?
Kuule, samaa mä mietin /as-naisena. Meillä on kuulemma miehekkäät aivot. Anyway, sekään ei käy, elämäni miehet ovat narisseet siitä, kuinka ratkaisukeskeinen olen, pitäisi ilmeisesti vatvoa ollakseen riittävän naisellinen. Pyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ainakin tiedän, että ruma ja mitätön äijä koittaa mustasukkaisena ja kateellisena nitistää henkisesti kauniimman ja tasokkaamman naisen, ja yrittää saada tämän tuntemaan itsensä nollaksi, ettei vaan uskoisi kelpaavansa jollekin muulle miehelle ja jättäisi pee kasaa.
Siis kokemusta tuollaisesta miehestä, oikeastaan kahdestakin. En itse ole pinnallinen, mutta tuntuu että on pakko ruveta olemaan ja seuraava mies joka mulla on tulee olemaan komea ja tietää myöskin sen eli itsevarma!Sama. En enää edes harkitsisi mitään muuta kuin täydellistä komistusta.
Mä oon nätti ja koko ikäni saanut miehiltä paskaa niskaan ja haukkumaviestejä vähän rumemmilta miehiltä. Huomaa että ovat katkeria.
Miten miehet lähettävät sinulle viestejä?
Facessa ja tinderissä saan haukkumaviestejä. Miehet hyökkäävät kuin yleinen syyttäjä. Myös naisilta kohtaan epäsuoraa aggressiota. Tinderissä esim huori tellaan ja sanotaan kaikkea että sua panis vaan pussi päässä jne.
Sanoisin, että ei torjua, mutta voi vältellä kohtaamista. Jos joku tulee tyrkylle, niin ei siinä mieti että sanon ei kiitos. Mutta jos itse olet aloitteen tekijä niin voit jättää tekemättä jos ajattelet mahdollisesti saavasi pakit tms.
When you are in love whit a beautiful woman... biisi muistelkaapa vain, miten käy.
Onhan se mahdollista. Mikäli nainen on fiksu, kouluttautunut, hyväpalkkainen, terveellä tavalla itsevarma, naiseutensa kanssa sinut eli tasa-arvoa kunnioittava ja hyvän kotikasvatuksen saanut persoona. Saattaahan se olla tai osoittautua parisuhteen kannalta haitalliseksi, mikäli toinen on aivan eri taustainen ja kotielämä on ollut väkivaltainen/rikkinäinen. Isä ei ole arvostanut vaimoaan tai lapsiaan... en nyt tästä sen enempää. Mutta kaikki on mahdollista ja kaikki lapsuudenkodin asiat eivät siirry perintönä omaan aikuiselämään. Jokainen tietysti joutuu asiat omalta kantiltaan kohtaamaan ja päättämään. Onneksi kaikkea ei tarvitse heti käydä läpi vaan voidaan kokea miten keskinäiset suhteet toimivat ja syntyykö sitä jotain parin kesken, löytyykö sitä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ainakin tiedän, että ruma ja mitätön äijä koittaa mustasukkaisena ja kateellisena nitistää henkisesti kauniimman ja tasokkaamman naisen, ja yrittää saada tämän tuntemaan itsensä nollaksi, ettei vaan uskoisi kelpaavansa jollekin muulle miehelle ja jättäisi pee kasaa.
Siis kokemusta tuollaisesta miehestä, oikeastaan kahdestakin. En itse ole pinnallinen, mutta tuntuu että on pakko ruveta olemaan ja seuraava mies joka mulla on tulee olemaan komea ja tietää myöskin sen eli itsevarma!Sama. En enää edes harkitsisi mitään muuta kuin täydellistä komistusta.
Mä oon nätti ja koko ikäni saanut miehiltä paskaa niskaan ja haukkumaviestejä vähän rumemmilta miehiltä. Huomaa että ovat katkeria.
Facessa ja tinderissä saan haukkumaviestejä. Miehet hyökkäävät kuin yleinen syyttäjä. Myös naisilta kohtaan epäsuoraa aggressiota. Tinderissä esim huori tellaan ja sanotaan kaikkea että sua panis vaan pussi päässä jne.
Että sellaiset tarinat tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavasti totta.
Luultavasti syy on muussa, et vain viehätä miestä tai on jo rakastunut toiseen.
Miksiköhän naiset useimmiten esittävät syinä pakeille, että ovat liian hyviä miehelle? Tai sitten että miehellä on jokin henkinen este suhteelle (sitoutumispelko tms).
Miehet eivät juuri koskaan esitä tuollaisia itsetuntoa säästäviä selityksiä. He surevat sen sellaisenaan. Jotkut tosin alkavat vihata ko. naista.
Tuon naisten taipumuksen olen huomannut ystävienkin kohdalla. Joka kerta vain mielessäni todennut, että jos ei ole rakastunut, niin ei ole rakastunut. Minkä sille mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valitettavasti totta.
Face kannattaa laittaa ettei tuntemattomat saa viestiteltyä. Samaten Tinderissä voi valita matchit.
Heh...
joo ei auta hienovaraiset vihjeet. Ei auta edes suora kysymys. Itse pidin erään kauniin opiskelukaverin lähestymistä ihan puhtaana vttuiluna.