Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies torjua naisen siksi että ei pidä itseään tarpeeksi tasokkaana naiselle?

Vierailija
22.01.2022 |

Äkkiseltään luulisin ettei miehillä ole tällaista rajoitinta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä vähän luulen, että mun suhteessa ongelma on se, että miehellä ammattikoulu takana ja itsellä yliopisto. Mun palkka on tonnin parempi. Raha ei oo vielä ollut minkään asian este. Minulla on parempi asunto ja auto. Välillä keskustelu tökkää kun miehellä ei oo asiaan mitään ajatusta tai mielipidettä. Toisaalta hän tietää tosi paljon asioista, jotka minulle aivan tuntemattomia. Ollaan kiinnostuneita toistemme jutuista, mutta ne eivät ns. kohtaa. Vetovoimaa on ja viihdytäänkin yhdessä, mutta jotenkin en usko, että mies pääsee näitten ed. mainittujen juttujen yli. 

Vierailija
22/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun miehelläni on olleet naiset kaikki hyvin samantyyppisiä ulkoisesti. Mies siis saattaa tykätä toisentyyppisistä naisista kuin sinä olet, vaikka olisitkin kaunis. Miehilläkin on oma naismakunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut on lempattu kun olin paljon älykkäämpi ja se kävi miehen itsetunnolle.

Vierailija
24/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä vähän luulen, että mun suhteessa ongelma on se, että miehellä ammattikoulu takana ja itsellä yliopisto. Mun palkka on tonnin parempi. Raha ei oo vielä ollut minkään asian este. Minulla on parempi asunto ja auto. Välillä keskustelu tökkää kun miehellä ei oo asiaan mitään ajatusta tai mielipidettä. Toisaalta hän tietää tosi paljon asioista, jotka minulle aivan tuntemattomia. Ollaan kiinnostuneita toistemme jutuista, mutta ne eivät ns. kohtaa. Vetovoimaa on ja viihdytäänkin yhdessä, mutta jotenkin en usko, että mies pääsee näitten ed. mainittujen juttujen yli. 

Mun mielestä on turha yrittää väkisin luoda jotain mitä ei ole. Johtuipa se mistä syystä tahansa eli vaikka syy olisikin tuo, niin eihän se mitään muuta. Teillä ei ole yhteisiä juttuja eivätkä kemiat sillä tasolla kohtaa, joten mies ajattelee, ettei tästä tule mitään. Ehkä mies on tuossa viisaampi kuin itse olet, koska mitä siitä pitemmän päälle tulee, jos ei ole yhteisiä juttuja.

Vierailija
25/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Eiköhän todellinen syy ole joku muu, voit toki uskotella itsellesi mitä vain satuja, jos se oloasi parantaa.

Vierailija
26/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että äärimmäisen harvinaista. Ennemmin miehillä on taipumus yliarvioida oma tasonsa ja siksi he eivät välttämättä koe mitään tasoristiriitaa räikeissäkään tapauksissa.

Sitten on eri juttu, kun "liian hyvä" tarkoittaa oikeasti vaan liian erilainen. Toinen on kauniimpi = tykkää ravata salilla ja treeneissä kun toinen viihtyy sohvalla ja kaljakuppilassa. Toinen on rikkaampi = arvostaa kovaa työntekoa ja opiskelua kun toinen arvostaa enemmän vapaa-aikaa. Toinen on fiksumpi = lukee paljon ja seuraa uutisia kun toinen laittaa mieluummin actionleffan pyörimään. Jne.

Vierailija
27/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu 2krt. Olen liian täydellinen. Ulkoisesti, miten pidän elämäni kunnossa. Ja elän terveellisesti.

Sorry, mutta se on vain kohtelias ja hellävarainen tapa antaa pakit.

Vierailija
28/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että äärimmäisen harvinaista. Ennemmin miehillä on taipumus yliarvioida oma tasonsa ja siksi he eivät välttämättä koe mitään tasoristiriitaa räikeissäkään tapauksissa.

Sitten on eri juttu, kun "liian hyvä" tarkoittaa oikeasti vaan liian erilainen. Toinen on kauniimpi = tykkää ravata salilla ja treeneissä kun toinen viihtyy sohvalla ja kaljakuppilassa. Toinen on rikkaampi = arvostaa kovaa työntekoa ja opiskelua kun toinen arvostaa enemmän vapaa-aikaa. Toinen on fiksumpi = lukee paljon ja seuraa uutisia kun toinen laittaa mieluummin actionleffan pyörimään. Jne.

Samaa mieltä. Onhan tuo erilaisuus mahdotonta pitkän päälle, kun ei ole mitään yhteistä. 

29/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ja on niillä. Jos nimittäin on henkisesti heikko.

Vierailija
30/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään kauneus, mutta liiallinen ylpeys ja nenänvartta pitkin katsominen vaikuttaa siihen, ettei enää miehenä kiinnosta edetä.

Vierailija
31/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin tiedän, että ruma ja mitätön äijä koittaa mustasukkaisena ja kateellisena nitistää henkisesti kauniimman ja tasokkaamman naisen, ja yrittää saada tämän tuntemaan itsensä nollaksi, ettei vaan uskoisi kelpaavansa jollekin muulle miehelle ja jättäisi pee kasaa.

Siis kokemusta tuollaisesta miehestä, oikeastaan kahdestakin. En itse ole pinnallinen, mutta tuntuu että on pakko ruveta olemaan ja seuraava mies joka mulla on tulee olemaan komea ja tietää myöskin sen eli itsevarma!

Vierailija
32/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiesaikojeni viimeinen hoito oli 9-9.5 nainen, itse max 7.5 tavisjeppe. Juujuu, tasojutut on hyihyi mutta tarkoitus on vain tuoda ulkoista eroa esiin

Viiden viikon kiihkeän seksisuhteen jälkeen dumpasin hänet. Ihan siksi että tiesin hänen historiansa johon ei kuulunut yhdenkään miehen kanssa vehtailu yli 10 viikkoa, joten päätin ehtiä ensin. Olihan hän aivan jumalattoman upea tapaus niin ulkoisesti kuin sängyssä (tai lattialla tai keittiön pöydällä tai suihkusss tai pusikossa..) mutta en todellakaan uskonut että hän sietäisi minua edes sitä 10 viikkoa. Ja vaikka olisikin, niin koko ajan saisi olla sietämässä kun kaikki karvakuonot yrittäisivät iskeä häntä koko ajan jne.

Tai niin luulin etten olisi voinut olla pidempään. Kahdeksan vuotta myöhemmin eräillä firmapippaloilla törmäsin hänen kaveriinsa joka totesi että hoitoni oli saanut aikamoiset kilarit dumppaamisestani - etenkin kun hän sanoi olleensa ensimmäistä kertaa koskaan oikeasti rakastunut. Mutta ylpeänä, määrätietoisena naisena (opiskeli juristiksi) ei alentunut itkemään yhdenkään miehen perään, vaikka kuinka rakastunut olisi ollut.

Tarjolla oli siis valioluokan nainen tavisjepelle - arvatkaas onko tuon kaverinsa lausunnot kuultuani muutamaan kertaan tullut mietittyä helevetinidioottia ja saatanantunaria?

Vierailija
33/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä itsetunto-ongelmien kanssa painivia miehiäkin pilvin pimein.

Vierailija
34/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut on lempattu kun olin paljon älykkäämpi ja se kävi miehen itsetunnolle.

Miksi itse olit tyhmän miehen kanssa?

Vierailija
35/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ainakin tiedän, että ruma ja mitätön äijä koittaa mustasukkaisena ja kateellisena nitistää henkisesti kauniimman ja tasokkaamman naisen, ja yrittää saada tämän tuntemaan itsensä nollaksi, ettei vaan uskoisi kelpaavansa jollekin muulle miehelle ja jättäisi pee kasaa.

Siis kokemusta tuollaisesta miehestä, oikeastaan kahdestakin. En itse ole pinnallinen, mutta tuntuu että on pakko ruveta olemaan ja seuraava mies joka mulla on tulee olemaan komea ja tietää myöskin sen eli itsevarma!

Sama. En enää edes harkitsisi mitään muuta kuin täydellistä komistusta.

Vierailija
36/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin kyse voi olla siitä, että mies ei edes tajua upean naisen voivan olla itsestä kiinnostunut. Ainakaan mitkään hienovaraiset vihjeet ja samoihin paikkoihin ilmestymiset ei yleensä mene perille.

Vierailija
37/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nätti ja koko ikäni saanut miehiltä paskaa niskaan ja haukkumaviestejä vähän rumemmilta miehiltä. Huomaa että ovat katkeria.

Vierailija
38/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi jos miehellä on huono itsetunto.

Vierailija
39/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

No, sinänsä ei väliä. On olemassa runsaasti miehiä joilla ei ole itsevarmuutta ja -riittoisuutta luulla itsestään liikoja.

Vierailija
40/51 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nätti ja koko ikäni saanut miehiltä paskaa niskaan ja haukkumaviestejä vähän rumemmilta miehiltä. Huomaa että ovat katkeria.

Miten miehet lähettävät sinulle viestejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän