Äidit!! Miten teillä 16 v pukeutuu kesäisin?
Ite 16v ja alan epäileen jo omaa näköäni :/
Mielestäni on normaalia ja säädyllistä käyttää shortseja ja toppeja kesällä, kunhan niistä ei pakarat tule ulos ja tissit pysyy siä paidan sisällä ja on väh. napaan asti pitkä.
Omasta mielestä ikäiseni pukeutuvat näin.
Kävin ostamassa itselleni kesävaatteita. Kahdet shortsit ja paitoja tuli ostettua ja kahdet bandeaut.
Äitini ensimmäinen kommentti oli shortseista: "Tollasissa et kulje kesällä! Sun piti ostaa säädyllisiä housuja eikä shortseja."
Äiti ei sanonut mitä piti ostaa. Tarkoitus oli kesävaatteita ostaa.
Mikä farkkushortseissa on säädytöntä? Shortseista ei vilku pakarat, sen varmistin.
Ostin myös sitten ihan housut, tälläset mustavalkoiset ohutta kangasta olevat "lökärit" ja kaikilla on tälläset kun näyttäis muotivillitys olevan.
Äidin kommentti: "Tollasia myytiin lidlissä 5€"
Vastasin: "Lidl ei ole vaatekauppa, eikä mulla ole tapana sieltä vaatteita ostaa, kuten ei muillakaan."
Äiti vastaa: "Nuo ovat joka tapauksessa rumat."
Ei oo nyt kauheen hyvä fiilis, kun haukutaan ja arvostellaan ensimmäisenä. Ja nyt olen muka kiittämätön ja törkeä, koska olen äidille vihainen ja ärtynyt. Minusta mulla on hyvä syy ollakin. Olen kyllä kiitollinen ja arvostan sitä, kun sain rahaa ostoksiini. Ei vaan tunnu kivalta, että ensimmäisenä haukutaan maahan ja verrataan toisiin, kun en ostanut löysiä tavallisia farkkuja ja yksiväristä t-paitaa ruokakaupasta.
Oonko kuitenkin väärässä? Kai mä sitten olen kiittämätön ja säädytön lapsi.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:17"]No äitiäsi ottaa päähän kun ei ole enää perheessä se ainoa seksipommi.
[/quote]
Ei oo koskaan ollutkaan. Pakko sanoa näin, ärsyttää vieläkin, kun tuli lisää valittamaan ja haukkumaan:(
Nyt hän sanoo että olen siskon kaa syy siihen miksi hän kulkee muka "rääsyissä" ja olen kiittämätön lapsi, joka ei tajua mistään mitään.
[/quote]
Missä isäsi on? Voisit puhua hänelle äitisi kommenteista.
[/quote]
Iskä ei puutu millään lailla vaikka kuuleekin kaiken. Jos sanon hänelle asiasta, hän käskee olla välittämättä.
[/quote]
Sano isällesi että ottaa avioeron.
[/quote]
No enpä taida kuitenkaa AP
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:24"]Ihan tavallista on se, etteivät vanhemmat hyväksy lastensa pukeutumista. Mä olen jo 47 v. Kuulen äidiltäni esim lauseita, et yhtään lyhyempää hametta löytänyt. Paita jonka kuuluu olla ryppyinen oli läpi perseen vedetty. En odotakaan äidin hyväksyvän vaatteitani.
Nuoren kuuluukin kapinoida ja pukeutua eri tavalla kuin vanhempiensa.
[/quote]
No ei todellakaan ole normaalia tuollainen oman lapsen halventaminen ja haukkuminen. Kyllä tässä nyt kun ongelmana ihan joku muu kuin Ap:n pukeutuminen.