Mies tuli humalassa kotiin ja
oksensi vessan pönttöön. Hoippui sitten makkariin ja sammui sänkyyn. Taas kerran. Tällaista elämä on.
Kommentit (16)
Varmaan kiva mies silloin kun ei ryyppää, kun viitsit sitä katsella.
No ei sentään sänkyyn. Mun ex kusi sammuneena sänkyyn. Ihan liian kauan kattelin sitä.
Tota...onko tuosta miehestä jotain iloakin?
No semmosta sattuu elämässä mutta tuskin on maailmanloppu.
Jos itse valitsee olla tuollaisen miehen kanssa ja vain katsoo sivusta toisen kännäämistä sen hyväksyen , on aivan turha raportoida täällä asiasta. Itse en katselisi miestä joka ei tiedä omaa alkoholin sietokykyään vaan ylittää sen toistuvasti. Ihan sama kuinka kiva ois muuten, toi on sen luokan virhe miehessä että luovuttaisin mielihyvin ukon sellaiselle naiselle joka tuollaista sietää enkä jäisi itkemään perään.
Näin olen toiminutkin, mitään en ole menettänyt.
2015.
Joku vatipää nostelee vanhoja miesvihaketjuja viikonloppuisin.
Mihin sen sitten olisi pitänyt oksentaa, että olisit ollut tyytyväinen? Keittiön lattialleko vaiko olkkarin persialaisimatolle?
Vierailija kirjoitti:
Jos itse valitsee olla tuollaisen miehen kanssa ja vain katsoo sivusta toisen kännäämistä sen hyväksyen , on aivan turha raportoida täällä asiasta. Itse en katselisi miestä joka ei tiedä omaa alkoholin sietokykyään vaan ylittää sen toistuvasti. Ihan sama kuinka kiva ois muuten, toi on sen luokan virhe miehessä että luovuttaisin mielihyvin ukon sellaiselle naiselle joka tuollaista sietää enkä jäisi itkemään perään.
Eli saa vetää ihan päätyyn asti, kun ei vaan oksenna.
Jodelista poimittua: " Ei tuo alkoholi oikein taida sopia minulle, kun menee aina muisti"
Sellaiset korkeakoulutetun naisen avautumiset.. muisti menee.
Kukahan tässä ei niitä rajojaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sen sitten olisi pitänyt oksentaa, että olisit ollut tyytyväinen? Keittiön lattialleko vaiko olkkarin persialaisimatolle?
Tisseille varmaan
Pönttö on ihan hyvä paikka oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sinä👍
Vessanpönttöön -ohis-