Jos Andy McCoyn ex-vaimo on oikeasti yhtä kaunis 57-vuotiaana kuin Seiskan kuvassa, en ymmärrä, miten Andy on saanut hänet
Siis Andyn kaltainen epäsiisti, todennäköisesti täysin kouluttamaton, itsensä päihteillä ja viinalla aivottomaksi pöhnännyt hampuusi. Ja tuo Angela Nicoletti on kauniin ja siistin näköinen.
Mutta Angelapa vaatiikin nyt avioeroa.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
No ettepä voi pinnalliseksi syyttää. Andy oli persaukinen ja kumpikin huumekoukussa kun tapasivat. Andylle kerättiin hattuun rahat hammasproteeseja varten.
Ja aika kunnossa oli Angelakin jo 90-luvulla. Näin kerran pariskunnan hoippuvan Helsingissä, eikä kumpikaan ollut selvin päin.
Ehkä Suomeen tulo kuitenkin pelasti hänet suuren maailman ongelmilta, koska hän on täällä löytänyt paikkansa ja rauhoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisuus ja varallisuus korvaa aika paljon asioita
Angelaon kyllä itse melko varakkaasta Hollywood perheestä. Käsittääkseni Angekan isä oli musabisneksessä.
Olin tulossa sanomaan ihan samaa. Angela on perijätär, ei hän ole (koskaan ollutkaan) golddigger. Ilmeisesti luonteet mätsäsivät yksiin, eli Angie tykkäsi rouheemmasta menosta ja muusikoista.
Andyllä on lapsi, nyt jo aikuinen mies aiemmasta suhteestaan. Sekin nainen oli/on varakkaasta perheestä.
Ja muinoin, kun yöpyivät Tukholmassa "kadulla" muiden Hanoi-veikkojen kanssa, Andylle ilmestyi naisseuralainen, joka vei hänet asumaan kartanoonsa Stokiksen liepeillä. (Ilmaisu on Macken)
En tajua, mitä naiset tuossa ylimielisessä örveltäjässä näkevät?!
Naiset aina rakastuu renttuihin. Tästä on jopa tehty lauluja.
Johnny Thunders oli Angelan serkku eli onhan hän Rock’n Roll aatelistoa.
Andylla ollut yli 2000 naista
seiska.fi/Uutiset/Nain-yli-2-000-naista-kaatanut-Andy-McCoy-rakastui-elamansa-naiseen-muistatko-Andyn-ja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisuus ja varallisuus korvaa aika paljon asioita
Angelaon kyllä itse melko varakkaasta Hollywood perheestä. Käsittääkseni Angekan isä oli musabisneksessä.
Olin tulossa sanomaan ihan samaa. Angela on perijätär, ei hän ole (koskaan ollutkaan) golddigger. Ilmeisesti luonteet mätsäsivät yksiin, eli Angie tykkäsi rouheemmasta menosta ja muusikoista.
Andyllä on lapsi, nyt jo aikuinen mies aiemmasta suhteestaan. Sekin nainen oli/on varakkaasta perheestä.
Ja muinoin, kun yöpyivät Tukholmassa "kadulla" muiden Hanoi-veikkojen kanssa, Andylle ilmestyi naisseuralainen, joka vei hänet asumaan kartanoonsa Stokiksen liepeillä. (Ilmaisu on Macken)
En tajua, mitä naiset tuossa ylimielisessä örveltäjässä näkevät?!
Voisiko olla, että julkisen imagon takana on ihan oikea ihminen, josta jotkut oikeasti tykkäävät?
Vierailija kirjoitti:
Andy oli tuttavan studiossa äänittämässä jotain musaa. Soitto kulki ja nauha pyöri. Äkkiä soitto loppui, ihan kesken soolon. Ihmeteltiin että mikä nyt on, katkesiko joku johto tai sähköt tai jotain.
Katsotaan tarkkaamosta äänestyskoppiin: kitaristi on nuukahtanut pää painuksissa siihen soittimensa ääreen: rööki palaa vielä ja polttaa reikää lierihatun lieriin…
"äänestyskoppiin"? Tuskin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Huumeet yhdistää ja hoikistaa
Tais angien pää selvetä ja näkö palautua ja välittömästi bye bye hani....
Angela on nähty charmantin herrasmiehen seurassa.
Ehkä aika vaihtaa tyyliä, kun kuuskymppkset lähestyvät.
Mä oon miehenä monesti miettiny sitä, et miks naisten maailmassa monesti kaikki on ruma on "hyvännäköistä ja seksikästä". McCoy, Steven Tyler ja Gene Simmons on hyviä esimerkkejä tästä. Unohdetaan nyt se, että ainakin joskus olivat rikkaita ja menestyneitä.... mut siis moni nainen syttyy just tommosesta rumuudesta :D rokkimuijat tykkää just rumista miehistä jne.
Tässä uusimmat kuvat Angelasta & taidetta. Nuo seiskan kuvat on arkistosta eli lienevät vanhoja, ilmeisesti siltä ajalta kun Andyn hampaat ei vielä olleet korjatut(1999)?
Tuo lehtijuttu oli hyvä ja Angela tekee hienoja maalauksia
Noi maalaukset on oikeasti hyviä
Olen nähnyt Angelaa muutamia kertoja vuosia sitten ruoka kaupassa ja kadulla. Hän on vielä paljon kauniimpi luonnossa, kuin kuvissa. Hän on poikkeuksellisen viehättävän näköinen.
Toivottavasti molemmat pärjäävät elämässään eronkin jälkeen.
Andy näyttäisi tarvitsevan omaishoitajan, arkeaan rytmittämään. Hän on niin pallo hukassa, kuin olla voi. Ihana ihminen pohjimmiltaan, mutta päihde koulussa. Sen verran nuori, että kannattaa kuntoutua.
Onhan Andy ollut nuorena komea, jos tykkää tyypistä. Ei oo ainakaan lihava ollut ikinä, ja onhan hänellä ihan valtava karisma. Intensiivinen katse ja aivan huikeat kitaristintaidot. Lahjakas muusikko kaikin tavoin. Varmaan arjessa aika raskasta seuraa kyllä, ei mikään prismaiskä ihan.
Katsokaa dokkari Real McCoy, siinä Andy paremmassa kunnossa nuorempana ilman paitaa, onhan se nyt komea.
mitäs tää Angela on ilman Andyä? Ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä kyllä piluu Andyn näköselle ja tyyliselle hampuusille antaisi. Jotain rajaa noissa rokkareissakin.
Sinä nyt jaat vaikka tippinä Wolt-kuskille kun ei satu olemaan pikkuhiluja (mikä on sun toosalle käypä hinta). Kyllä sultakin pikkupöksyt ensin kostuis ja sit tippuis jos Andy sanois baarissa "moi" joten hiljaa siellä.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tavannut Andyn. Se on itse asiassa (ainakin suht selvinpäin ollessaan) yllättävän fiksu tyyppi kun keskittyy siihen mitä se sanoo eikä miten. Kummallinen aksentti/puhetyyli ja englannin ja stadin slangin sekoitus saa sen vaikuttamaan tyhmältä mutta sitä se ei missään nimessä ole. On myös tosi herkkä kaveri tai siltä musta vaikutti.
Herkkä ja fiksu, taiteilijasielu, mielettömän taitava soittaja ja vielä kuuluisa - kyllähän tuollaiset parisuhdemarkkinoilla menestyy.
Erään kollegansa mukaan Andyn kanssa voi kahden kesken puhua mistä vain, kurkun viljelystä hevosen hampaisiin.
Eri asia kun esittää Andy Mc Coy -nimistä hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Angela on ollut erittäin hyvännäköinen nuorena, silloin kun Andyn on tavannut. Kai se tykkäs rokkareista.
Tuolla on kuvia hänestä nuorena.
https://groupiesoutrageously.tumblr.com/post/121682283806/girlfriend-mu…
Järkyttävää, että olet kuuluisa siitä, että olet jonkun groupie. VAIN siitä!
Nyt naiset ryhdistäytykää!
Voi vieläkin , ja saakin.
Angela on kiva ja ihana.