Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko seurustella miehen kanssa, joka oli läski, mutta on laihduttanut 30 kg? Mitä jos ne kilot tulee takaisin?

Vierailija
22.01.2022 |

Olenko liian pinnallinen. Pieni turn off tuo miehen ylilihavuus muutama vuosi sitten.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa mies, jonka kanssa menet yhteen, voi lihoa 30 kg. Niin käy jopa eläkkeelle jääneille urheilijoille joskus.

Miehen tämänhetkinen paino ei siis kerro mitään tulevaisuudesta. Jos et pysty ottamaan sitä riskiä, että toinen lihoo, niin suosittelen välttämään pitempiä parisuhteita.

Vierailija
2/17 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laihduttanut kerää kilot takaisin seuraavan parin vuoden kuluessa.

Jos hän on laihduttaessaan omaksunut säännöllisen liikunnan ja esim salitreenin jota jatkaa edelleen, on lihominen epätodennäköisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse painaa, tai on aikanaan painanut?

Vierailija
4/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voit vaikuttaa asiaan. Kun kokkailette, tehkää maukasta, mutta terveellistä. Älä syö herkkuja miehen edessä joka päivä.  Liikkukaa yhdessä. Puhukaa, millaisen tulevaisuuden haluatte. Mies tuskin haluaa palata entiseen.

Vierailija
5/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi lihoa, tai sairastua, menettää hiukset jne.

Yleensä jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin ulonäkö menettää merkitystään aika lailla joka tapauksessa.

Vierailija
6/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö

Vierailija
7/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla hyvin älykäs, sosiaalinen ja muuten hyvännäköinen jotta ei olisi turn off.

Vierailija
8/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Kuka vaan voi suhteen aikana lihoa, itsestä riippumattomistakin syistä (esim joku vahva lääkitys) ja laihduttamisen onnistuminen kertoo vahvasta motivaatiosta ja kurinalaisuudesta, mitä ihailen.

Vierailija
9/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuinka kauan tarkalleen ottaen on tämä "muutama vuosi", jonka mies on pysynyt nykyisessä kunnossaan. Jos muutos on tapahtunut vasta hiljattain, en ehkä pystyisi, mutta jos siitä on jo tyyliin 5-10 vuotta eikä sinä aikana ole lihonut merkittävästi kertaakaan ja on omaksunut kokonaan uuden elämäntavan, ei välttämättä haittaisi.

Toki tuossa puhutaan niin suuresta painonpudotuksesta että on hyvin mahdollista, että näkyy miehessä päällepäin edelleen, enkä siksi alun alkaenkaan kiinnostuisi.

Vierailija
10/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kannattaa olla varovainen. Ei kuullosta riittävän tasokkaalta. Pistä kiertoon.

Vierailija
11/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin. On varmasti aika terveystietoinen kun on pystynyt laihduttamaan. Oletettavasti myös alkanut pitämään liikkumisesta. Itse tällaisena kevytliikunnan harjoittaja pitäisin enemmän tuollaisesta tapauksesta kuin vaikka himourheilijsta.

Vierailija
13/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos on saanut painoa pudotettua ja vielä hienompaa, jos saa painon pysymään siinä.

Vierailija
14/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella exällä on ollut suunnilleen 30 kiloa ylipainoa, ei se mua haitannut vaikka itse oon hoikka.

Ei kuollut suhde ylipainoon, toinen petti ja toinen oli väkivaltainen ja jätti.

Vierailija
15/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös siitä miten on laihduttanut, jos on jonkun Fitfarmin ym vastaavan ohjeilla laihduttanut niin kilot palaavat takaisin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
16/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin moni lihoo mentyään parisuhteeseen? Niinku yleensä…

Kyllähän siitä valitetaan… että puoliso lihonut…

Ei tartte olla niin.

Voi olla niin.

Mites aapee itte?

Vierailija
17/17 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin. Olen itse laihduttanut 40kg ja pysynyt normaalipainoisena yli 20-vuotta. Harrastan edelleen paljon liikuntaa. Saisin samalla seuraa lenkille, pyöräilemään, salille tai uimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme