Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keski-ikäinen nainen saa iskettyä miehen kestävään parisuhteeseen?

Vierailija
22.01.2022 |

Tavoitteena siis pidempiaikainen parisuhde, ei vaan pikaista tyydytystä. En haluaisi lähteä tyrkyksi tai vonkaamaan. Haluaako kukaan keski-ikäinen mies edes mitään pidempiaikaista?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajentamalla ikärepertuaaria 😊

Luulin itsekin noin parisen vuotta sitten, että yksin taidan jäädä. Laitoin silti vielä yhden hakemuksen deittisivustolle menemään. Yhteyttä otti hieman alle 60v mies. Vähän aikani tuumailin, että mitähän tekisin? Mietin, että kirjoitan nyt aluksi pienen arkisen viestin. Siitä se sitten lähti viestittely puolin & toisin. 2 kertaa tavattiin muualla, kuin kotonani. Kolmannella kerralla mies halusi tulla kotonani käymään ja sille reissulle jäi. Kyllä se yhteys lyhyessäkin ajassa syntyy. Samana vuonna kesällä muutettiin yhteen asumaan. Näin tämän pitikin mennä. Meillä on hyvä olla yhdessä ❤️❤️❤️❤️ Ikä on vain numeroita. Mies on nyt 60v ja minä hieman yli 40v.

Valtaosa ikätovereistasi EI halua noin vanhaa ukkoa riesakseen. Toiseen suuntaan ikähaarukka on joustavampi.

Vierailija
22/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teineillä onnistuu tuo vaatimus olla tavoiteltu eikä itse suostu tekemään mitään. Aikuisilta vaaditaan aloitteellisuutta. Pidempiaikaseen suhteeseen sinullakin pitää olla jotain muuta annettavaa kuin vaatimukset mitkä nuorempana riitti

Ei minulla tai kenelläkään muullakaan vanhemmalla naisella ole ollut mitään kummempia vaatimuksia nuorempana, vaan suhteet ovat syntyneet luonnollisesti, helposti ja ilman tindereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mahdoton tehtävä, ainakin oman kokemuksen perusteella. Kassien tyhjentämiseen toki kelvataan.

Vierailija
24/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuta pitää osata käyttää muuhunkin kuin puhumiseen.

Vierailija
25/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin itsekin noin parisen vuotta sitten, että yksin taidan jäädä. Laitoin silti vielä yhden hakemuksen deittisivustolle menemään. Yhteyttä otti hieman alle 60v mies. Vähän aikani tuumailin, että mitähän tekisin? Mietin, että kirjoitan nyt aluksi pienen arkisen viestin. Siitä se sitten lähti viestittely puolin & toisin. 2 kertaa tavattiin muualla, kuin kotonani. Kolmannella kerralla mies halusi tulla kotonani käymään ja sille reissulle jäi. Kyllä se yhteys lyhyessäkin ajassa syntyy. Samana vuonna kesällä muutettiin yhteen asumaan. Näin tämän pitikin mennä. Meillä on hyvä olla yhdessä ❤️❤️❤️❤️ Ikä on vain numeroita. Mies on nyt 60v ja minä hieman yli 40v.

Valtaosa ikätovereistasi EI halua noin vanhaa ukkoa riesakseen. Toiseen suuntaan ikähaarukka on joustavampi.

Minusta on ihan hyvä neuvo laajentaa ikähaarukkaa. Vähän nuorempi tai sitten vanhempi, jos vain mies on sopiva. Kovin paljon nuorempaa en itse huolisi, mutta vähän vanhempi olisi ihan hyvä, jos mies on muuten hyvä. Monet 60-70v. ovat nykyään kuin viisikymppisiä, jos nyt puhutaan paremmin toimeentulevista ihmisistä, useimmat vielä työelämässäkin jonkun verran, vaikka eläkeikäisiä olisivat. 

Vierailija
26/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voisi olla helpompaa. Kun olin 40+, näin ikäiseni komean sormuksettoman miehen ja menin iskemään. Ehdotin yhdenyönsuhdetta, mies kieltäytyi ja pyysi treffeille. Siellä sanoin etsiväni vain kevyttä suhdetta, en mitään vakavaa. Aloimme tapailla. Sitten mies alkoi olla sitä mieltä, että haluaisi vakiinnuttaa tämän suhteen. Nyt olemme naimisissa, vaikkei se edes ollut aluksi tavoitteenani.

Vierailija
27/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsis edes iskemään miestä. Ei löydy sitä oikeaa. On tyydyttävä olemaan yksin.

N51

Vierailija
28/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v nainen on kyllä niin epähaluttu pitkään suhteeseen, 60-70v miehet kiinnostuu ehkä

Mitä semmoisella harpulla tekee? Kotihommia ne ei osaa, penskoja ne ei saa ja sitten niillä on ne mielipiteensä.

Pera 62v

Sinäkö jaksat penskoja katsoa? Kokemuksella nolla ja ikää sata ja kunto toivoton.

Vierailija
29/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v halutaan 40v tyydytään, kyllä lähikuppilasta varmasti joku tarttuu jos et turhan ronkeli

Vierailija
30/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että mahdoton tehtävä, ainakin oman kokemuksen perusteella. Kassien tyhjentämiseen toki kelvataan.

Tämä on huomattu. Saa etsiä siihen jonkun toisen.

Vierailija
31/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ei kukaan mies halua keski-ikäistä naista, ei edes 70-vuotiaat papparaiset.

Vierailija
32/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääsis edes iskemään miestä. Ei löydy sitä oikeaa. On tyydyttävä olemaan yksin.

N51

juna meni jo 25v sitten

Vierailija
33/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Naurattaa ajatuskin jostain mummelista iskemässä miehiä.

:=DDDDDDDD

Vierailija
34/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie miehen sydämeen käy tunnetusti vatsan kautta!

Mutta mistä löytää mies?

Vierailija
35/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-50v nainen on kyllä niin epähaluttu pitkään suhteeseen, 60-70v miehet kiinnostuu ehkä

Ei kiinnostu. Niillekin kelpaa vain alle 35-vuotias. Muut on liian vanhoja.

Vierailija
36/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miesten saaminen on aiemmin onnistunut? Ne jotka ovat onnistuneet ennen, onnistuvat usein uudelleenkin saamaan mukavan ja toiveiden mukaisen miehen. Ikä ei siihen hirveästi vaikuta, mutta monen mies on vähän nuorempi ollut, ei vanhempi. 

Vierailija
37/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oen keski-ikänen sinkkumeis, joka joka kerta ennen treffeille naista pyytämistä olen kysynyt itseltäni, mitä minulla olsi annettavaa naiselle. Samaa suosittelen muillekin sinkkumeihille, enkä usko, että se olisi yhtään huono juttu, jos sinkkunainen meittisi, että mitä hänellä olisi miehelle annettavaa. - Toki yhtä hyvin on minusta fiksua miettiä, että mitä itse haluaisi parisuhteelta. Esimerkiski itse en ole halunnut minkäänlaista fwb -suhdetta, koska en halua, että parisuhteeni on enemmän ja vähemmän epämääräine säätö tai viritelmä, Sen sijaan olisi mahtavaa, jos löytäsin ja kohtaisin, jonkun jolla olsi suurinpiirteinen samantapainen arvomaailma kuin itsellänikin ja jotain samoja kiinnostuksen kohteita kuin itselläni. - Vaikka toki kumppanillani saisi olla myös omia juttujaan ja kiinnsotuksen kohteita. - Olisi luonnotonta ajatella, että jokaisen asian pitäisi mennä aina fifti-fifti. - Tarkoitam että ei parisuhde ole minulle nollasumma peli

Tuo kysymys, mitä vaikka minulla olisi annettavaa toiselle, ei ole ihan niin yksiselitteistä. Sehän riippuu todella paljon siitä, kuka se toinen osapuoli on. Jollekin minulla on annettavaa enemmän kuin toiselle, eli joku voi saada minulta rakkautta, kumppanuutta, innokasta ja villiä seksiä, sitoutuneisuutta - ja vastaavasti joku toinen saa laimeaa seksiä, sitoumishaluttomuutta ja pelkän kevytsuhteen.

Vierailija
38/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan hyvä neuvo laajentaa ikähaarukkaa. Vähän nuorempi tai sitten vanhempi, jos vain mies on sopiva. Kovin paljon nuorempaa en itse huolisi, mutta vähän vanhempi olisi ihan hyvä, jos mies on muuten hyvä. Monet 60-70v. ovat nykyään kuin viisikymppisiä, jos nyt puhutaan paremmin toimeentulevista ihmisistä, useimmat vielä työelämässäkin jonkun verran, vaikka eläkeikäisiä olisivat. 

On parempi harrastaa pelkkiä seksisuhteita suunnilleen omanikäisen kanssa kuin alkaa nelikymppisenä parisuhteeseen 60-70-vuotiaan miehen kanssa. Se, että joku 60-70-vuotias on nykyisin "kuin viisikymppinen" ei merkitse mitään - ja mitä se "kuin viisikymppinen" edes tarkoittaa? Jos nainen on itse 40, niin miksi se olisi joku meriitti, että mies on "kuin viisikymppinen"? Se voisi toimia, jos mies olisi oikeasti 50, mutta olisi "kuin nelikymppinen" - sellaista voisi vielä harkita, mutta ei mitään eläkeiän kynnyksellä olevia nuorekkaita vanhuksia. 

Vierailija
39/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miesten saaminen on aiemmin onnistunut? Ne jotka ovat onnistuneet ennen, onnistuvat usein uudelleenkin saamaan mukavan ja toiveiden mukaisen miehen. Ikä ei siihen hirveästi vaikuta, mutta monen mies on vähän nuorempi ollut, ei vanhempi. 

On onnistunut 6 kertaa mutta olen taas sinkku. Loppuelämän kestävä suhde on haaveissa.

Vierailija
40/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen "Haluaako kukaan keski-ikäinen mies parisuhdetta" oma vastaukseni, siis vain omani koska en edusta kaikkia keski-ikäisiä miehiä.

Olen siis hyvinkin vankasti keski-ikäinen mies, ja ollut sinkkuna jo useita vuosia. Kaipaan kyllä aikuista naista elämääni, mutta en enää ketä tahansa vaan sellaista josta minä tykkään, ja hän tykkää minusta. Myöskään en kaipaa mitään viikon-tuttavuuden-jälkeen-muutetaan-yhteen juttua. Olen ollut parisuhteissa, osa vuosikymmenien mittaisia, niin että tiedän mitä se yhdessäelämisen arki pahimmillaan on. Sen sijaan kaipaisin oikeaa, täysijärkistä, omillaan toimeentulevaa, mukavaa ja itsellistä naista kumppaniksi, siis aikuisten ihmisten seurusteluun ja yhdessäoloon.

Olen kyllä syvästi tietoinen siitä että en tuontyyppistä naista, enkä naista yleensäkään, tule todennäköisimmin rinnalleni löytämään. Sen mahdollisuuden kanssa olen oppinut elämään, ja itse asiassa vieläpä ihan hyvin.

Kun ikää tulee, häviää se nuoruuden "kaikki käy jolla on hame ja hengittää" ajatustapa, ja muuttuu ronkelimmaksi. Kaipa se jotakin biologiaa on, ja elämän mukanaan tuomaa kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi