Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos miehen seisokki ei pysy yhdyntää yrittäessä?

Vierailija
22.01.2022 |

Lopetatko ja alat nukkumaan ilman seksiä

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ala nukkumaan, eikä mun mieskään niin tekisi. Kyllä sen aina saa heivattua napakaksi, ja sitäpaitsi, ei aina tarvita kalua naisen tyydyttämiseen. Ajatus näköjään elää, että jollei mies saa, ei saa nainenkaan. Ihan väärin!

Vierailija
2/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuommoinen mies ja se aina häipyi paikalta vessaan tms ja kehotti mua hoitelee itse itseni.. vieläkin hämmentää että mitä vttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis mies joka lerpahtaa kesken seksin, niin menisi vaihtoon aika nopeasti

Vierailija
4/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olis mies joka lerpahtaa kesken seksin, niin menisi vaihtoon aika nopeasti

Mutta, entäs jos rakastaa hulluna?

Vierailija
5/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppuu seksi siihen jos miehellä lerpahtaa. Tai siis minä saan auttaa hänet käsin loppuun ja se oli siinä.

Vierailija
6/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppuu seksi siihen jos miehellä lerpahtaa. Tai siis minä saan auttaa hänet käsin loppuun ja se oli siinä.

Mitäs sinä sait?

Vierailija
7/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä rakastin ja oletan että jos suhde olisi jatkunut niin olisin vaatinut miestä jäämään paikalle ja tyydyttämään mut. Olisin halunnut sanoa että sano mulle ääneen etten nyt onnistu mut haluan että sinä nautit.. uskon että lopulta olisi keksitty keinoja tasapuolisuuteen.. mut oli muuta vaikeutta, kommunikaation vaikeutta.. suhde päättyi. Yrittäkää kyetä puhumaan, rakkaus menee edelle kuitenkin :) ja aina se toisen paras. T: 2

Vierailija
8/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille miespareille arvattavasti miesten seisokki onkin niin paljon tärkeämpää.

Vierailija
9/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan omat sormeni pimppaani ja rupean tyydyttämään itseäni siinä hänen silmiensä edessä Annan hänen kuitenkin tuoksutella ja maistella pimppaani ja ehkä vähän sormella kun koskea. Jatkan itseni tyydyttämistä; kostun ja voihkin; pikkuhiljaa hänkin taas innostuu.

Oot ällö

Vierailija
10/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan koko miehen.

Toki, jos pidempi suhde niin eri asia.

Vierailija
11/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani katselin ja yritin saada pystyyn, sitten käskin hankkia tabut ja nyt homma pelaa taas.

Vierailija
12/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten moro ja hymyillään kun ohi kuljetaan.

Vierailija
13/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdan koko miehen.

Toki, jos pidempi suhde niin eri asia.

Meinasin tehdä samoin. Onneksi en tehnyt niin. Mun miehellä lerpahteli koko ensimmäisen vuoden heti ensimmäisestä kerrasta lähtien. Hän kuitenkin aina tyydytti mut ensin ja jos yhdynnän aikana lerpahti ja häntä yritin uudelleen herätellä, niin vielä jälkeenkin nuoli ja sormetti ihanasti. Yhtä ainoaa kertaa ei jättänyt mua ilman nautintoa. Vähitellen mies sai itseluottamusta ja nykyään ei enää erektio väsähdä käytännössä koskaan. Seksiä on 3-6 kertaa viikossa ja se on upeaa.

Olen huomannut että miehet, jotka ovat herkempiä ja toiset huomioon ottavia, ovat myös usein herkempiä sängyssä. Jos on hieman malttia, niin tällaisesta miehestä kuoriutuu unelmien rakastaja. Eli itse kyllä ensimmäisillä seksikerroilla kiinnittäisin huomiota enemmän yleiseen asenteeseen ja siihen miten naista kohdellaan erektion kestävyyden sijaan.

Vierailija
14/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ja jos tarvitsee, työnnän sormen perseeseen. Sen jälkeen seisoisi kuolleellakin.

Vierailija
15/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ala nukkumaan, eikä mun mieskään niin tekisi. Kyllä sen aina saa heivattua napakaksi, ja sitäpaitsi, ei aina tarvita kalua naisen tyydyttämiseen. Ajatus näköjään elää, että jollei mies saa, ei saa nainenkaan. Ihan väärin!

No itse kyllä naisena tarvitsen peniksen tyydytykseen. Eli penistä yriteltäisiin herätellä. Jos ei heräisi, niin sitten toisena päivänä uudestaan.

Vierailija
16/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on viisasta luovuttaa siltä kertaa, jos ei nouse, vaikka antaa käsi- ja suuhoitoa. Turhauttqq vaan molempia ähertää sen pystyyn saamisen ympärillä tuntitolkulla.

Vierailija
17/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin, imulla nousee aina pystyyn ja taas seisokki kestää panemistakin. Haluun nimenomaan kullia ja laukeen itekin miehen lautessa tosi usein.

Vierailija
18/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko pidemmässä suhteessa vai onko yhden yön juttu tai muu seksikaveruus. Kondomi on mun kokemuksen mukaan aiheuttanut tota, siis sen laittaminen. Ja alkujännitys tietty.

Jos on yhden yön juttu tai vastaava niin en yleensä viitsisi tehdä numeroa tai yrittää väkisin seksihommiin, mielummin maataan yhdessä sängyllä ja jutellaan jostain muusta. Jos myöhemmin tai aamulla alkaa himottamaan niin voidaan yrittää uudestaan. Mutta oon myös ottanut miehen vaan kainaloon ja sanonu että ei ole ongelma ja ollaan vaan oltu vierekkäin.

Pidemmässä suhteessa yleensä uskaltaa jo puhua avoimemmin, onko stressiä tai muuta ja voi leikkiä vaikka yhdessä leluilla jos ei seiso kunnolla tai suuseksiä toisillemme antaa. Toki jos ei ole tuulella niin voi myös ihan halailla vaan ja käydä nukkumaan. Ei se väkisin ainakaan toimisi ja varmaan ahdistaisi toista jos yrittää väkisin saada kovaksi. Mulla ei pidemmissä suhteissa ole ollut kokemuksia ettei seiso kumppanilla, liittyy yleensä uuteen ihmiseen ja ns. "Ekaan kertaan" eli jännittää.

Vierailija
19/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen suuhun, ehkä läpsin vähän kieleen tai rintoihin, puhun tuhmia ja katson silmiin. Kyllä se noilla on aina toimintakuntoon saatu

Vierailija
20/50 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan haukkua miestä ja sanon ettei kenellekään miehelle ole ennen käynyt mun kanssa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme