Miksi niin moni inhoaa roiskeläppäpizzoja?
Ja mistä se nimitys "roiskeläppä"kin on oikein tullut?
Mä rrrrrakastan kyseisiä pizzoja ja kaikkein parhaimman makuisia ne on kylmänä syötynä. Slurps!!! :-P
Kommentit (18)
pahaa kun mikä ja haisee kun jätekasa
puhumattakaan hengityksen haju kun niitä on syönyt, hyi saatana
Ne on niin onnettomia kun niissä on jotain 2 milliä sitä täytettä, tekee mieli lisätä sinne tomaattia ja juustoa, ja vaikka kinkkua, että on vähän jotain syötävääkin siinä lätyssä.
No kyllähän ne näyttää roiskeläpältä jonkin yliajon jälkeen. Onhan ne oikeasti melko hirveitä, itse syön vain saarioisen jauhelihaversiota. Atria on mennyt aivan syömäkelvottomaksi nykyisin, kauheaa ketsuppia ja sekin on pruutattu yhteen kohtaan keskelle sitä märkää lättyä.
Enää noissa ei taida olla edes oikeaa juustoa?
Kuraläpät on tosiaan hirveän makuisia. Täytekin näyttää sellaiselta, että se varmaan pursutetaan pohjan päälle yhdestä törpöstä kuten joku kermavaahto.
Atrian samanhintaiset mikropitsat on paljon parempia.
En voisi kutsua niitä ruoaksi. Inhoon niitä koska jouduin pentuna syömään niitä paljon, kun ei ollut muutakaan ja ne on musta pahoja.
Saarioisten jauhelihapizza nyt vaan on minusta hyvää. :D Ne Atriat ja muut kamalia...
Mäkin tykkään :)
mutta niiden pitää olla Saarioisen roiskeläppiä ja mieluiten jauhelihaa, joka on mun herkkua. Nami!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:37"]
mutta niiden pitää olla Saarioisen roiskeläppiä ja mieluiten jauhelihaa, joka on mun herkkua. Nami!
[/quote]
Eks kuraläpällä viitata eksklusiivisti juuri saarioisten halvimpiin mikropitsoihin?
Ne eivät maistu elintarvikkeelta. Voi niitä syödä henkensä pitimiksi, jos muutakaan ei ole saatavilla, mutta syömisen ilo ja nautinto on niistä kaukana....
Itse en pidä noista, jo hajukin ällöttää jos joku sellaisen esim. töissä kahvihuoneessa avaa (juu, ja en näytä inhoani, omaan käytöstavat).
Mutta kylmä fakta on se, että ihminen syö sitä mihin on tottunut --> jos syö tuollaisia pitsoja niin ei ehkä tiedä paremmasta (tai arvosta itseään niin paljon että söisi parempaa ruokaa).
Itse en ole mikään ruokafanaatikko, mutta haluan syödä hyvää ja tuoretta ruokaa. Syön kyllä myös pitsaa, mutta teen itse ja joskus harvoin otan myös ravintolassa pitsan. Kun teke itse tietää mitä siinä ruuassa on, voi laittaa ihan oikeaa juustoa jonkun "juustonkaltaisen" valmisteen sijasta, ja tietää muutkin raaka-aineet.
Aina ei toki ole aikaa tehdä ruokaaa ns. alusta saakka itse, mutta jos vaikka ajatellaan smoothieta niin väitän että suunnilleen samassa ajassa se valmistuu vert. mikropitsa, ja miettikää mikä ero ravintoaineissa!
Pelkästään saarioisten jauheliha roiskari on hyvää :))
Asun ulkomailla ja ensimmäinen asia mitä Suomessa käydessäni syön on roiskeläppä mikrossa lerpautettuna. :D
Kai siinä on joku makumuisto opiskelijavuosilta tai jotain... ei se nimittäin oikeasti ole hyvää maun eikä rakenteen puolesta.
Roiskeläpän jälkeen jonossa ovat sitten kalat (silakat), marjat, maksalaatikko ja b- luokan makkara.
Terveisin keski- ikäinen roiskisaddikti :) (no joo, jos kerran viidessä vuodessa saatu fixi on addiktio...)
Voiko tosiaan olla, ettei mitään muita valmispitsoja ollut ruokakaupoissa 80-luvulla kuin noita roiskeläppiä? Vai miksi ihmeessä meillä kotona syötiin juuri niitä, kun olin lapsi?
Saarioinen on ainoa syötävä roiskeläppä. Mä olen mieluummin nälässä kuin syön muiden merkkien pitsoja.
Sehän näyttääkin ihan roiskeläpältä.
Niitä syödään usein opiskelijana, rempan aikana, talon rakennuksen aikana jne. Siksi niihin ollaan kyllästytty.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:44"]jos vaikka ajatellaan smoothieta niin väitän että suunnilleen samassa ajassa se valmistuu vert. mikropitsa, ja miettikää mikä ero ravintoaineissa!
[/quote]Suunnilleen.
Eli ei.
Minusta ne on vaan yksinkertaisesti pahoja.