Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hampaiden valkaisu kotona

Vierailija
23.05.2015 |

Onko kenelläkään kokemusta kotikäyttöisistä hampaidenvalkaisuliuskoista? törmäsin zentalwhite.fi sivustoon ja instagrammista sinne -15% alennuksen koodilla kevät

Mietityttää vain kun näissä liuskoissa ei ole sitä peroksidia mikä ilmeisesti pilaa hampaiden kiiltoa, mutta samalla onko valkaisu ilman sitä tehokasta? muutenhan tuo kuulostaa ihan hyvältä, että se kiilto ei menisi pilalle

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kokeillut liuskoja missä ei ollut peroksidia ja toimi hyvin! liuskat missä ei ole peroksidia ei myöskään kirvele samallailla kun esimerkiksi crestin jenkkiliuskat

Vierailija
2/7 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weledan mineraalisuolahammastahna. Meni muutama kuukausi ennen kuin vaikutus alkoi näkymään.
Jos on kovin keltaiset hampaat niin en tiedä auttaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

liuskat toimi itsellä ainakin hyvin, kannattaa kokeilla kyllä, ei kirvele ja helppo käyttää!

Vierailija
4/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo kotivalkaisut ole aika kalliita? En oikein luota sellaisiin.. Itselle tehtiin suuhygienistillä puhdistus ja sen jälkeen joku soodavalkaisu. Maksoi 100€ ja tulos selkeästi valkoisemmat hampaat. Kannattaa edes kysellä tarjouksia hammaslääkäreiltä ja tehdä vertailuja.

Vierailija
5/7 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile oil pullingia

Vierailija
6/7 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös käyttänyt zentalin valkaisuliuskoja ja ne toimivat hyvin. ei vihlonut ja tuloksia tuli jo muutaman käytön jälkeen ja pakkauksesta riittää useaan valkaisuun :) Tilaaminen oli tehty myös tosi helpoksi www.zentalwhite.fi 

Vierailija
7/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hampaat valkaistu muulla kuin peroksidilla, sitä käytetään kaikkien apulaitteiden kanssa kuten valo, laser jne.

Käytän itse Crestin hellävaraisimpia valkaisuliuskoja, niitä pidetään vain 5 min kerrallaan. Olen todennut ne kaikista tehokkaimmiksi, eivätkä vihlo hampaita. Olen käynyt hampaidenvalkaisussa 2 krt mutta nämä liuskat antavat paremman lopputuloksen koska niillä hampaat eivät jää laikukkaiksi kuten valkaisuissa usein käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi