Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta tekemistä viikonlopulle kuin dokaaminen?

Vierailija
23.05.2015 |

Ihan helvetin tylsää! Kävin lenkillä ja katoin elokuvan. Samaa mitä arkenakin teen. En tiedä millä muilla keinoin, kun pullon avaamalla saisin lisäarvoa tähän viikonloppuun? Yritän tosiaan lopettaa vkoloppujuomista, mutta tiukkaa tekee.. Olen aika introvertti, joten ketään en halua nähdä pl. puolisoni.

Ideoita?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon lihaskuntotreeni.

Vierailija
22/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat :) mä oon suorastaan kateellinen, mulla on ollut viimeksi tylsää joskus kesällä 2003 kun elelin sinkkuna ja lapsettomana yksin. Nyt ei riitä viikonloput. Jos olisi varaa, jäisin vuorotteluvapaalle ja treenaisin, tapaisin ystäviä ja sukulaisia ja vaan lepäilisin.

Mulla siis kaksi lasta ja mies, lapset olleet viikonlopun isällään. Tänään siivottu kaapit ja laatikot, 4 säkillistä tavaraa viety kirppikselle. Röhnotetty pihalla ja luettu tenttiin 2h. Sitten punttitreeni ja rento kävelylenkki auringossa päälle. En ole edes telkkaria ehtinyt avaamaan. Vielä voisi lakata varpaankynnet, ja tietty vielä pari koneellista pyykkiä pesemättä. Huomenna jos ilma sallii, koko päivä pihahommissa. Jos ehdin, käyn tapaamassa ystävää. Koska työssäni olen jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, oon viikonloppuisin ihanaa olla vaikka ihan ypöyksin koko päivä hiljaisuudessa.

Oon dokannut viimeksi elokuussa, siis olin silloin ulkona, KOtona en juo ikinä. Vituttaa suunnatttomasti jos lyhyt viikonloppu menee krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan viellä, että jos ei ole ystäviä eikä sukulaisia (sinä onnekas, sukulaiset ovat pahin rasite!!) niin mä menisin kirjastoon ja lukisin KAIKKI lehdet siellä rauhassa! Jep, ja alottaisin harrastuksia, ensin salsatunnille ukon kanssa, sitten jooga, ym ym...mä siis opiskelen työn ohessa, se on kans inspiroivaa.

Vierailija
24/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa

Vierailija
25/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelu ei ole edes mikään vaihtoehto.

Vierailija
26/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän! Jos joku keksisi uusia ideoita...

Vierailija
27/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroiiinia suoneeeen.

Vierailija
28/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele esim av-foorumille

Vierailija
29/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia nyt on vielä vähemmän tekemistä.

Vierailija
30/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen on noloa ja dorkaa touhua sekä haitallista terveydelle. Alkoholipulloihin pitäisi laittaa samat varoitukset kuin röökiaskeihin, kuvia ruumiinavauksessa irroitetusta kirroosimaksasta ym. Mene vaikka pyörä-/kävelylenkille, ala kuvaamaan luontokohteita/maisemia tai kokeile vaikka virkkausta tai puukässää harrastuksena. Katsele paikallisen kansalaisopiston tarjontaa, josko sieltä löytyy jotain kiinnostavaa.

Vierailija
31/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En dokaa koskaan. Mutta paljon tekemistä joka päivä, jos niin haluan. Tänään mm. lukenut kirjaa, pessyt pyykkiä, siivonnut vähän vaatekaappia, käynyt suihkussa ja pessyt hiukset. Kohta lähdössä iltakävelyllä ja kauppaan. Ihailen kaunista ruskaa ja toivon näkeväni myös muuttohanhia taivaalla. Ostan pullaa iltakahville (en syö pullaa joka päivä). Kotiin palattuani sytytän valolyhdyt ikkunalaudoille, kynttilöitä palamaan sitten kun olen valmis vahtimaan niitä. Juon iltakahvit pullan kanssa, luen kirjaa, kirjoitan vähän päiväkirjaa, katselen taidekirjoja. Illat voivat olla erilaisiakin mutta tämän kaltainen on aika tyypillinen.Silloin tällöin menen johonkin kivaan kahvilaan jonkun ystävän kanssa. Myös yksin voin tehdä sen mielelläni. Asun Helsingissä.

Vierailija
32/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin pestiin seiniä ja ovia 17 vuotiaan kanssa. Kohta lähdetään lenkille ja tullaan tekemään hoitojuttuja ja saunotaan. Jälkeenpäin syödään sushia ja kattellaan joku prinsessa- tai barbieleffa.

Meidän kylppäriremontti valmistui juuri parahiksi tyttöjen viikonloppuun.

Vierailija
33/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokaaminen on noloa ja dorkaa touhua sekä haitallista terveydelle. Alkoholipulloihin pitäisi laittaa samat varoitukset kuin röökiaskeihin, kuvia ruumiinavauksessa irroitetusta kirroosimaksasta ym. Mene vaikka pyörä-/kävelylenkille, ala kuvaamaan luontokohteita/maisemia tai kokeile vaikka virkkausta tai puukässää harrastuksena. Katsele paikallisen kansalaisopiston tarjontaa, josko sieltä löytyy jotain kiinnostavaa.

Mua kiinnostaisi tietää, että kuinka moni on lopettanut tai vähentänyt polttamista niiden kuvien takia.

Oma veikkaukseni on: ei yksikään.

Vierailija
34/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ES ja pelaa CS.

35/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastanu pc pelaamista kokoikäni, alottelijalle suosittelen konsolia.

Onvaan asennevamma jos ei omista yhtään viihdelaitetta...

t: absolutisti

Vierailija
36/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan takia nyt on vielä vähemmän tekemistä.

Voihan vaikka pelata koronaa keskenään

Vierailija
37/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

MUTTA... pienessä hiprakassa se pelaaminen vasta hauskaa onkin.

Vierailija
38/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vaikka mitä ja silti juon koska muuten en pysty rentoutumaan. Teen paljon töitä ja kotitöitä. Tulin juuri kotiin ja aion loppuillan siivota. Ja huomenna mennään miehen kanssa patikoimaan luontopolulle jolla ei olla ennen oltu ja paistamaan herkkuja nuotiolla. Mut illalla saunan jälkeen otetaan kyllä viiniä. Sit nukun viikon univelat pois.

Vierailija
39/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

MUTTA... pienessä hiprakassa se pelaaminen vasta hauskaa onkin.

Kunhan tajuaa vaihtaa kilpailullisemmista tiimipeleistä höntsäpeleihin siinä vaiheessa kun motoriikka ja reaktiokyky laskee ameeban tasolle. Ympärikännissä oleva tiimikaveri ei ole kiva juttu.

Vierailija
40/47 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut muiden huumeiden käyttöä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi