Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta tekemistä viikonlopulle kuin dokaaminen?

Vierailija
23.05.2015 |

Ihan helvetin tylsää! Kävin lenkillä ja katoin elokuvan. Samaa mitä arkenakin teen. En tiedä millä muilla keinoin, kun pullon avaamalla saisin lisäarvoa tähän viikonloppuun? Yritän tosiaan lopettaa vkoloppujuomista, mutta tiukkaa tekee.. Olen aika introvertti, joten ketään en halua nähdä pl. puolisoni.

Ideoita?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttely ja irstailu. Pitäkää kunnon sessiot.

Vierailija
2/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla tylsä elämä! Mä olen ollut tosi väsynyt ja laiska tänään mutta nämä hommat on tehty tämän päivän aikana:

- laitettu lapset Stafettkarnevaliin valmiiksi aamulla (mies vei ja haki)

- käyty anopin kanssa ruokaostoksilla

- käyty puutarhalla ja istutettu pihaan 15 chilin ja paprikan tainta ja 12 yrttiä

- pesty pyykkiä 3 koneellista, ripustettu ne ja noukittu kuivat kaappiin

- jatkettu saunan pesuhuoneen remonttia

- ruoka tulossa

- lukenut kirjaa muutaman sivun ja istunut hetken auringossa pihalla

- pesty 4 pihakalusteiden tuolia

Enempää en kyllä viitti! Olispa mullakin yhtä tylsiä päiviä joskus kuin ap:lla.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkaa viikonloppuisin vaikka jotain vähän hienompaa ruokaa :) käy kirjastossa tai jossain muussa sinua kiinnostavassa paikassa.

Vierailija
4/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole siis keksinyt elämällesi mitään tarkoitusta? 

Vierailija
5/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää monen suomalaisen viikonloppu ongelma. Suomalaiset ei osaa nauttia viikonlopusta ilman korkin avaamista... Sääli.

Itse viikonloppuisin rentoudun, syön hyvää ruokaa, makoilen miehen kanssa, käyn lenkillä, katsotaan leffaa ja syödään vähän herkkuja. Joskus lähen myös kavereiden kanssa johonki kahville tai tulee meille tai minä menen kaverille chillaileen :) Ihanaa kun ei oo kiire mihinkää tai tarvetta mennä kokoajan rälläileen. Muutaman kerran vuodessa tulee juotua sit kavereitten kanssa, mutta ei joka vkl.

N19

Vierailija
6/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä, kunhan vaan kiinnostuu tarpeeksi. Minä neulon uudesta langasta kamalalla innolla itselleni jakkua.

Vierailija
7/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas viikonloput ei edes riitä tekemiselle. Maailmassa on paljon kirjoja luettavana, elokuvia katsottavana, keikkoja nähtävänä ja pitäis ehtiä vielä liikkumaan, näkemään ystäviä tai muuten tekemään jotain (esim. maalaamaan).

Vierailija
8/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:16"]No on sulla tylsä elämä! Mä olen ollut tosi väsynyt ja laiska tänään mutta nämä hommat on tehty tämän päivän aikana:

- laitettu lapset Stafettkarnevaliin valmiiksi aamulla (mies vei ja haki)

- käyty anopin kanssa ruokaostoksilla

- käyty puutarhalla ja istutettu pihaan 15 chilin ja paprikan tainta ja 12 yrttiä

- pesty pyykkiä 3 koneellista, ripustettu ne ja noukittu kuivat kaappiin

- jatkettu saunan pesuhuoneen remonttia

- ruoka tulossa

- lukenut kirjaa muutaman sivun ja istunut hetken auringossa pihalla

- pesty 4 pihakalusteiden tuolia

Enempää en kyllä viitti! Olispa mullakin yhtä tylsiä päiviä joskus kuin ap:lla.....
[/quote]

No tota tehdään samalla kuin juodaan. Luulitko olevasi näppärä akka?

Vierailija
9/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vaan toisena päivänä.

On mullakin yleensä ihan tylsää. Käyn kaupassa, laitan ruokaa, ehkä vähän siivoan, roikun koneella, katon telkkua tai joskus luen (nykyäään keskittymiskyky vähän huono siihen touhuun). Käyn salilla.

Jos sulla on piha niin pöngi siellä.

Vierailija
10/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin todella vaikeaa samaistua ihmisiin joilla on tylsää. En vaan ymmärrä konseptia. Töissä voi olla tylsää, mutta vapaa-ajalla voi tehdä ihan mitä vaan, miten se voi olla tylsää...?

Vierailija
11/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet sen dokaamisen ohessa? Teet samaa mutta ilman putelia.

Vierailija
12/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:53"]

Mun on jotenkin todella vaikeaa samaistua ihmisiin joilla on tylsää. En vaan ymmärrä konseptia. Töissä voi olla tylsää, mutta vapaa-ajalla voi tehdä ihan mitä vaan, miten se voi olla tylsää...?

[/quote]

Kun ole ystäviä eikä perhettä. Onhan se elämä vähän kurjaa vaan olla itsekseen puhumatta kellekään mitään.

Vierailija
13/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla aika minen "ongelma". Ilman dokaamista on tylsää ja sitten sitä vaan juo joka viikonloppu. Jossain vaiheessa huomataan ettei osata olla ilman vaikka olisikin jotai menoja tai velvotteita.
Itse rupesin tekemään viikonloppuisin töitä kun rupes kyllästyttämään. Sitten pari vuotta meni ja tulin raskaaksi. Minä en käytä enään alkoholia juuri yhtään. Tänä vuonna en ole vielä humalassa ollut. Mies sen sijaan ei ole sitä muuta tekemistä osannut keksiä.. Tässä sitä odotan ja ihmettelen vähentääkö juomista vai lähdemmekö eri teille.

Vierailija
14/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:56"]

[/quote]

Kun ole ystäviä eikä perhettä. Onhan se elämä vähän kurjaa vaan olla itsekseen puhumatta kellekään mitään.

[/quote]

Oma elämäs, oma aktiivisuutes. Suomikin on täynnä tapahtumia, joissa on mahdollisuus nähdä ihmisiä tai sitten menet vapaaehtoistyöhön, jne.

Mutta eiku: nyyh itku vali vali!11

Vierailija
15/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote]

Oma elämäs, oma aktiivisuutes. Suomikin on täynnä tapahtumia, joissa on mahdollisuus nähdä ihmisiä tai sitten menet vapaaehtoistyöhön, jne.

[/quote]

Tyyppi ihmetteli, minä vastasin totuudenmukaisesti. Jos haluaisin valittaa, tekisin oman aloituksen että onpa kurjaa jne.

Vierailija
16/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tyyppi ihmetteli, minä vastasin totuudenmukaisesti. Jos haluaisin valittaa, tekisin oman aloituksen että onpa kurjaa jne.

[/quote]

Koska sun vastaus on yksinkertaisesti huono ja riittämätön. Tylsyys on oikeasti vaan oma vika, ei sitä voi perustella sillä että ei ole ystäviä tai perhettä.

Vierailija
17/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska sun vastaus on yksinkertaisesti huono ja riittämätön. Tylsyys on oikeasti vaan oma vika, ei sitä voi perustella sillä että ei ole ystäviä tai perhettä.

[/quote]

No niinhän mä just tein.

Vierailija
18/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina kirkkoon. Vaikka useampaankin, jos paikkakunnalla on enemmän tarjontaa. 

Helsingissä oli Maailma kylässä -festarit. Itse tykkään käydä teatterissa ja museoissa aina välillä.

Vierailija
19/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:16"]No on sulla tylsä elämä! Mä olen ollut tosi väsynyt ja laiska tänään mutta nämä hommat on tehty tämän päivän aikana: - laitettu lapset Stafettkarnevaliin valmiiksi aamulla (mies vei ja haki) - käyty anopin kanssa ruokaostoksilla - käyty puutarhalla ja istutettu pihaan 15 chilin ja paprikan tainta ja 12 yrttiä - pesty pyykkiä 3 koneellista, ripustettu ne ja noukittu kuivat kaappiin - jatkettu saunan pesuhuoneen remonttia - ruoka tulossa - lukenut kirjaa muutaman sivun ja istunut hetken auringossa pihalla - pesty 4 pihakalusteiden tuolia Enempää en kyllä viitti! Olispa mullakin yhtä tylsiä päiviä joskus kuin ap:lla..... [/quote] No tota tehdään samalla kuin juodaan. Luulitko olevasi näppärä akka?

[/quote]

Sori, mä nautin elämästä mielummin selvinpäin. Ruuan kanssa toki lasillinen viiniä maistui hyvältä

Vierailija
20/47 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:28"]Tää on tää monen suomalaisen viikonloppu ongelma. Suomalaiset ei osaa nauttia viikonlopusta ilman korkin avaamista... Sääli.

Itse viikonloppuisin rentoudun, syön hyvää ruokaa, makoilen miehen kanssa, käyn lenkillä, katsotaan leffaa ja syödään vähän herkkuja. Joskus lähen myös kavereiden kanssa johonki kahville tai tulee meille tai minä menen kaverille chillaileen :) Ihanaa kun ei oo kiire mihinkää tai tarvetta mennä kokoajan rälläileen. Muutaman kerran vuodessa tulee juotua sit kavereitten kanssa, mutta ei joka vkl.

N19

[/quote]
19 vuotiaana sitä vaikka seisoo päällään koko viikonlopun ja hauskaa oli. Odota kun alkaa 3 tai 4 kymmentä vuotta kilkuttaa mittarissa, ja tule sitten kertomaan tänne elämän viisauksias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi