Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua seurustella yli 25-vuotiaan kanssa?

Vierailija
23.05.2015 |

Ihmettelen tätä kovasti. Siis moni 19-22-vuotias on tyrmännyt minut kun on saanut kuulla että olen 27-vuotias. En ymmärrä, enhän minä mikään vanhus ole? Ja monelta naiselta on saanut kuulla kommenttia, että minun ikäiseni on heille liian vanha...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kalastele itseäsi 4-9 vuotta VANHEMPIA? Ovatko he mielestäsi liian vanhoja?

Niinpä.

Vierailija
22/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetteli yksi 27-vuotias, joka kovasti yritti iskeä mua kun olin 16. Oli oksettavaa, lopulta pääsin tästä roikkujasta onneksi eroon. Mies oli myös minua n. 15cm lyhyempi.

Nyt parikymppisenä voisin jo 27-vuotiaan kanssa seurustellakin jos muuten synkkaisi. Yleensä kuitenkin kiinnostun about ikäisistäni. Mutta mikseivät sinulle puolestaan kelpaa omanikäisesi naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, he varmaan juoksevat karkuun kun kysyt ovatko he neitsyitä ja kai myös kokeilunhaluisia, kun et halua että seksi on tylsää...

Vierailija
24/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis olla julkkis.

Vierailija
25/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetteli yksi 27-vuotias, joka kovasti yritti iskeä mua kun olin 16. Oli oksettavaa, lopulta pääsin tästä roikkujasta onneksi eroon. Mies oli myös minua n. 15cm lyhyempi. Nyt parikymppisenä voisin jo 27-vuotiaan kanssa seurustellakin jos muuten synkkaisi. Yleensä kuitenkin kiinnostun about ikäisistäni. Mutta mikseivät sinulle puolestaan kelpaa omanikäisesi naiset?

Vierailija
26/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin ahdistaa, jos mies on paljon pidemmällä elämässään kuin minä. Minulla on parikymppisenä vielä opinnot kesken, enkä ole ollut kunnollisissa töissäkään. Raha-asiat vielä ihan rempallaan yms.

Olisi outoa olla miehen kanssa, jolla on opinnot kasassa, työpaikka alla ja raha-asiatkin vakiintuneet. Tulisi jotenkin sellainen olo, että olen joku miehen elätti.

Vierailija
27/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku halua. Tietenkin seassa on ennakkoluuloisia ja varovaisia.

Vierailija
28/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:15"]

Minua jotenkin ahdistaa, jos mies on paljon pidemmällä elämässään kuin minä. Minulla on parikymppisenä vielä opinnot kesken, enkä ole ollut kunnollisissa töissäkään. Raha-asiat vielä ihan rempallaan yms.

Olisi outoa olla miehen kanssa, jolla on opinnot kasassa, työpaikka alla ja raha-asiatkin vakiintuneet. Tulisi jotenkin sellainen olo, että olen joku miehen elätti.

[/quote]Mutta ei toisaalta kelpaa sellainenkaan mies, jolla ei ole iän vastineeksi paljon statusta ja saavutuksia eli oikeastaan tuo ei ole aito selitys, ellei sinulle kelpaa selvästi vanhempi ns.luuserimies, jolla on kuitenkin hyvä sydän.

-Mies 29v + 1v

Vierailija
29/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole vain miehen oikeus deittailla itseään nuorempia naisia. Kyllä naisetkin ihailee nuoruutta, eikä enää ole mitenkään harvinaista, että nainen valitsee itselleen jopa hieman itseään nuoremman kumppanin. Itsekin deittailin nuorena vain ikäisiäni tai hieman nuorempia miehiä. Ja nyt 35-vuotiaana deittailen VAIN itseäni nuorempia miekkosia. Sun pitää vain hyväksyä se, että naisillakin on omat kriteerinsä mitä tulee kumppanin hakuun. :)

Vierailija
30/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan suorastaan huvittavan selvästi, kuinka kauhean vanhana pidin 22-vuotiasta vokottelijaani, kun itse olin 18. Tuo mies kavereineen vaikutti minusta lähinnä joukolta perheenisiä, ja seurustelumielessä he eivät kiinnostaneet vähääkään. Eivät kauheasti muutenkaan.

Nyt olen viisikymppinen ja pidän edelleen suurin piirtein itseni ikäisistä miehistä. Kymmenen vuotta nuoremmat ovat siinä pahimmassa urakiipijäiässä ja kymmenen vuotta vanhemmat taas downshiftaavat golfkentän kautta eläkkeelle. Kyllä pään sisällön ja maailmankatsomuksen pitää olla suunnilleen samalla tasolla, jos yhdessä eletään.

Vierailija
31/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet limainen vanha ukko! Seisooko sinulla edes enää!?!?

Vierailija
32/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:11"]

Mikset kalastele itseäsi 4-9 vuotta VANHEMPIA? Ovatko he mielestäsi liian vanhoja?

Niinpä.

[/quote]

Naisissa ei oikein ole mitään houkuttelevaa asiaa, mikä paranisi iän myötä. 

Miehillä se on raha ja asema. Niitä on yleensä vanhoilla miehillä enemmän kuin nuorilla. Ja näillähän saa naisia. 

Vierailija
33/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin 16-vuotiaana kaksikymppisen kanssa ja vaikka mies oli kaikin puolin kiva ja hyvä mies niin meidän elämäntilanteet nyt oli vaan ihan erilaiset. Mulle sopiva ikäero 1-2 vuotta jompaan kumpaan suuntaan. Nyt olen n35 ja naimisissa itseäni vuotta nuoremman miehen kanssa.

Anna niiden tyttöjen kasvaa ihan rauhassa naisiksi ilman ikäistensä poikien kanssa.

Vierailija
34/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:15"]

[/quote]Mutta ei toisaalta kelpaa sellainenkaan mies, jolla ei ole iän vastineeksi paljon statusta ja saavutuksia eli oikeastaan tuo ei ole aito selitys, ellei sinulle kelpaa selvästi vanhempi ns.luuserimies, jolla on kuitenkin hyvä sydän.

-Mies 29v + 1v

[/quote]

Vaikka mies olisikin "luuseri" olisi hän silti pidemmällä elämässään. Hän vain sattuisi olemaan sen lisäksi vielä epäonnistunutkin siinä, ainakin toistaiseksi.

T: ei se kelle vastasit

Vierailija
35/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19, kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin 24-vuotias. Siinäkin ikäero näkyi aikoinaan mutta vaikeuksien kautta voittoon. Itse olen nyt 26 ja mieheni 31.

Vierailija
36/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella 27-vuotiaan kanssa, mutta en sinun. N23

Vierailija
37/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja aina näitä yleistyspaskoja :DDD kuule arvaapa mitä, minulle ei kelpaa edes se 25-vuotias, OHO! Olen ihan lääpälläni kolmekymppisiin ja nuoria poikia en edes katso. - 23-vee

Vierailija
38/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit muotoilla kysymyksen väärin. Miksi miehet eivät halua seurustella yli 25-vuotiaan kanssa? Ja vastaus on tähän että koska nuorempia, iloisempia ja kauniita on saatavilla. Miksi siis tyytyä rumaan kurppaan.

Vierailija
39/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Ikis taas vauhdissa

Vierailija
40/41 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee jostain muusta kuin iästäsi. 

Itse aikoinaan lähdin opiskelemaan vasta 23-vuotiaana, eli valmistuin "vanhana ukkona" 27-vuotiaana. Sanotaanko näin, että ei ollut ongelmia nuorten opiskelijatyttöjen saamisessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi