Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko osa-aikatyössä omasta tahdosta vai pakon sanelemana?

Vierailija
22.01.2022 |

Kysymys otsikossa.

"Omasta tahdosta" tarkoittaa sitä, että on tietoisesti valinnut osa-aikatyön kokoaikatyön sijaan.
"Pakon sanelemana" tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että ei ole päässyt kokoaikatyöhön, joten on valinnut osa-aikatyön "kokoaikaisen" työttömyyden sijaan.

Oletko osa-aikatyössä omasta tahdosta vai pakon sanelemana?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdostani. Ei ole virallisia diagnooseja, mutta en kykene kokoaikatyöhön. Täydellinen työttömyys ei sekään ole vaihtoehto korvien välilleni, joten osa-aikatyö on täydellinen ratkaisu minulle.

Vierailija
2/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden takia pakon sanelemana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkorako, ei tartte lähteä pelleilemän työkokeilujen kanssa

Vierailija
4/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin kokopäivätyössä, kun osa-aikatyöni päättyi, mutta ihan omasta tahdostani tein osa-aikatyötä. Sovitellun ansiosidonnaisen vuoksi sain käteen saman verran kuin kokoaikatyössä.

Vierailija
6/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kaikki lisät vapaiksi eli käytännössä minäkin nykyisin teen osa-aikatyötä. Valitsin ehdottomasti omasta tahdostani.

Vierailija
7/7 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin kaikki lisät vapaiksi eli käytännössä minäkin nykyisin teen osa-aikatyötä. Valitsin ehdottomasti omasta tahdostani.

Sama. Olin ihan burnoutin partaalla, mutta onneksi työnantaja suostui tiputtamaan 40h/vko tunnit 30h/vko. Ihan eri tavalla jaksaa ja saa aikaiseksi! Sekä töissä että kotona. Vaikka palkka tippui, niin kyllä kannatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi