olen entinen alkoholisti
Nykyää käytän kannabista ja bentsoi. Paljon paremmin menee nykyään eikä joudu kärsimään krapulastakaan. Suosittelen kaikille alkoholisteille siirtymään miedompii aineisiin kuten kannabis.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:38"]Olet vitun tyhmä ämmä
[/quote]
En ole ämmä kun olen mies. Tyhmä saatan olla kun alkoholihan tuhosi paljon aivosolujani. Siksikin kannabis parempi kun pääkin pelaa paremmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
yhteistä kaikille riippuvaisille: Välitän vain aineesta. Näen vain sen läpi
[/quote]
Kyllä hyvin menee. Olen nyt hakenut töitäkin kun alkoholistina jos vielä olisin niin en olis kykeneväinen työelämään.
[/quote]
Tuskin olet nytkään
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
Kyllä hyvin menee. Olen nyt hakenut töitäkin kun alkoholistina jos vielä olisin niin en olis kykeneväinen työelämään.
[/quote]
Hakenut töitä? Ilmeisesti et ole vielä saanut töitä. Kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:51"]Alkoholisti on aina alkoholisti. Sitä joko raitistuu tai ei.
Mee hoitoon
[/quote]
Juuri näin. Tauti on ja pysyy.
Minäkin olen entinen alkoholisti. Käyn AA:saa, ja helvetin hyvin menee :) Olen töissä, ei tarvitse hakea töitä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
[/quote]
Tuskin olet nytkään
[/quote]
Mitenkä niin? Olen käynyt nyt kuntouttavaa työtoiminta ja siellä saanut työt hyvin tehtyä.
Olen alkoholisti ja olen polttanut kannabistakin. Mut kannabis ei mielestäni "paikkaa" viinanhimoa. Ainakin itselläni käy aina niin että poltan jointin tai pari ja sitten kuitenkin lähden Alkoon. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, työkykyisenä pysyy jos polttelee vain savuja. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En vielä. Ei ole kun peruskoulu käytynä joten vaikea on päästä. Mutta minkäs teet jos kukaan ei ota töihin.
Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
Jos on pakko olla riippuvainen, niin kyllä kannabis on alkoholia moninverroon parempi. Bentsoja en kyllä suosittele, joskin alkoholia vaarattomampia toki ovat nekin.
Alkoholisti on aina alkoholisti. Sitä joko raitistuu tai ei.
Mee hoitoon
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:51"]Alkoholisti on aina alkoholisti. Sitä joko raitistuu tai ei.
Mee hoitoon
[/quote]
Mene itse.
ap
Menisin jos olisin päihderiippuvainen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:57"]Menisin jos olisin päihderiippuvainen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:50"]Jos on pakko olla riippuvainen, niin kyllä kannabis on alkoholia moninverroon parempi. Bentsoja en kyllä suosittele, joskin alkoholia vaarattomampia toki ovat nekin.
[/quote]
Bentsot on hyvää lääkettä. Poistanut mun ahdistuneisuuden. Alkoholinkaa toki bentsot vaarallisia on mutta ei muuten.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:46"]Riippuvuus on vaihtanut kohdetta. Hyvin menee? Omasta päihtyneestä mielestäsi. Odota vaan. Kohta menee vielä kovempaa
[/quote]
Awww. Uskooko lähipiirisikin edelleen samaan sontaan kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:36"]Awww. Uskooko lähipiirisikin edelleen samaan sontaan kuin sinä?
[/quote]
mihin sontaan saaneen kysyä?
Ap