Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuudelle vankeutta seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vierailija
25.04.2015 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015042519579407_uu.shtml

Anteeksi nyt vaan, mutta mitä hemmettiä! Joo 12-14v on sakkolihaa, mutta tää nyt vaikuttaa aivan täysin rikastumiskeinolta tuon tytön/naisen osalta! Vaikka yleensä ajattelen, että esim. lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä nuo rahalliset korvaukset on ihan liian pieniä, niin nyt olen tämän jutun osalta aivan toista mieltä.

Tyttö on ihan vapaaehtoisesti harrastanut seksiä noiden kanssa ja useita kertoja, halunnut siitä maksua jne.

Ei hemmetti mee mun kalloon tämä nyt kyllä! Ihan tietoiselta toiminnalta ja huoraamiselta tuo kuulostaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:46"]Ap ehkä tyttö ei ole tehnyt rikosilmoitusta, vaan esim.vanhemmat
[/quote]

No mistä ne vanhemmat näistä tietäisi.
[/quote]

Tyttö kertonut kaverilleen joka juorunut eteenpäin?

Vierailija
2/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:52"]

[quote author="shattermind" time="25.04.2015 klo 18:49"]Tuomio on ansaittu. Lainsäädäntö menee niin, ettei yli 16-vuotias saa olla minkäänlaisessa seksuaalisessa yhteydessä alle 16-vuotiaaseen, oli nuorempi suostuvainen tai ei. Aikuisen vastuu, ei lapsen. [/quote] No lähinnä minua ihmetyttää tuo rahallisen korvauksen suuruus! Joo, miehiä on ollut kuusi, mutta mitä katsoo ihan oikesti jotain pieneen lapseen kohdistuneita törkeitä hyväksikäyttöjä niin korvaukset on ihan samaa luokkaa (tuo miesten lukumäärä huomioon ottaen). Tuossa tyttö on ollut itse halukas hommiin enkä usko, että mitään traumoja tulisi ainakaan samalla tavalla kun pienelle hyväksikäytetylle lapselle.

Miten niin oli halukas hommiin? Lapsi ei tajunnut kieltäytyä, koska yksi miehistä eli ns. poikaystävä, oli suostutellut hänet tähän! Lapselle oli kerrottu, että seurusteluun kuuluu se, että tyttö pääsee nukkumaan poikakaverin ystävien kanssa ja nämä tekevät lapselle hyvää. Tyttö ei ole tajunnut kieltäytyä eikä todennäköisesti sanoa, että ei tämä ole hyvää vaan pahaa. Kun on 100% riippuvainen "poikakaverista" niin ei ole olemassa omaa tahtoa, silloin on "halukas hommiin" kun parittaja niin sanoo.

Eiköhän tuossa makseta lapselle aika lailla siitä, että hän oli ihmiskaupan uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:52"]

[quote author="shattermind" time="25.04.2015 klo 18:49"]Tuomio on ansaittu. Lainsäädäntö menee niin, ettei yli 16-vuotias saa olla minkäänlaisessa seksuaalisessa yhteydessä alle 16-vuotiaaseen, oli nuorempi suostuvainen tai ei. Aikuisen vastuu, ei lapsen. [/quote] No lähinnä minua ihmetyttää tuo rahallisen korvauksen suuruus! Joo, miehiä on ollut kuusi, mutta mitä katsoo ihan oikesti jotain pieneen lapseen kohdistuneita törkeitä hyväksikäyttöjä niin korvaukset on ihan samaa luokkaa (tuo miesten lukumäärä huomioon ottaen). Tuossa tyttö on ollut itse halukas hommiin enkä usko, että mitään traumoja tulisi ainakaan samalla tavalla kun pienelle hyväksikäytetylle lapselle.

Miten niin oli halukas hommiin? Lapsi ei tajunnut kieltäytyä, koska yksi miehistä eli ns. poikaystävä, oli suostutellut hänet tähän! Lapselle oli kerrottu, että seurusteluun kuuluu se, että tyttö pääsee nukkumaan poikakaverin ystävien kanssa ja nämä tekevät lapselle hyvää. Tyttö ei ole tajunnut kieltäytyä eikä todennäköisesti sanoa, että ei tämä ole hyvää vaan pahaa. Kun on 100% riippuvainen "poikakaverista" niin ei ole olemassa omaa tahtoa, silloin on "halukas hommiin" kun parittaja niin sanoo.

Eiköhän tuossa makseta lapselle aika lailla siitä, että hän oli ihmiskaupan uhri.
[/quote]

Missä noin sanotaan?

Vierailija
4/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki tuomitut olivat ulkomaalaistaustaisia".

Ehkäpä 6 luokan oppilas ei ole ihan vastuussa tästä asiasta ja mikä rikastumiskeino? 50 euroa? No provohan tuo sinun asenteesi ap oli, että saat nostettua tämän keskusteluun...

Vierailija
5/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkä tyttö ei ole tehnyt rikosilmoitusta, vaan esim.vanhemmat

Vierailija
6/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen? 12-14 vuotias ollut vuosina 2012-2014 joten nyt 15.

Vierailija
7/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:45"]"kaikki tuomitut olivat ulkomaalaistaustaisia".

Ehkäpä 6 luokan oppilas ei ole ihan vastuussa tästä asiasta ja mikä rikastumiskeino? 50 euroa? No provohan tuo sinun asenteesi ap oli, että saat nostettua tämän keskusteluun...
[/quote]

No tuo 50 euroa ja syytteen nostaminen kaikkien osalta. Opiskelijalla ollu vissiin rahat vähissä niin ajatellut nostaa syytteet ja nyt saa 36 000e vai mitä se oli.

Ja vannon, olen tosissani! En provoile.

Homma olisi ehkä eri jos noita miehiä olisi ollut vaikka yksi tai kaksi, mutta..

Vierailija
8/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, mielisairashan se tyttö on. Ei normaali 12v myy pilluaan tai anna sitä edes ilmaiseksi kuudelle parikymppiselle. 

Eli siinä mielessä hyväksikäyttöä, sikäli kun miehet ovat ns. normaaleita.

Epäkohtahan tuossa on se, ettei kukaan lotkauttaisi korvaansakaan jos vastaavaa olisi tehty 12-14v pojalle. Vedottaisiin vain siihen, että sehän halus itse. Niin tuo tyttökin halusi?

Vierailija
9/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:46"]Ap ehkä tyttö ei ole tehnyt rikosilmoitusta, vaan esim.vanhemmat
[/quote]

No mistä ne vanhemmat näistä tietäisi.

10/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomio on ansaittu. Lainsäädäntö menee niin, ettei yli 16-vuotias saa olla minkäänlaisessa seksuaalisessa yhteydessä alle 16-vuotiaaseen, oli nuorempi suostuvainen tai ei. Aikuisen vastuu, ei lapsen.

Vierailija
11/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shattermind" time="25.04.2015 klo 18:49"]Tuomio on ansaittu. Lainsäädäntö menee niin, ettei yli 16-vuotias saa olla minkäänlaisessa seksuaalisessa yhteydessä alle 16-vuotiaaseen, oli nuorempi suostuvainen tai ei. Aikuisen vastuu, ei lapsen.
[/quote]

No lähinnä minua ihmetyttää tuo rahallisen korvauksen suuruus! Joo, miehiä on ollut kuusi, mutta mitä katsoo ihan oikesti jotain pieneen lapseen kohdistuneita törkeitä hyväksikäyttöjä niin korvaukset on ihan samaa luokkaa (tuo miesten lukumäärä huomioon ottaen). Tuossa tyttö on ollut itse halukas hommiin enkä usko, että mitään traumoja tulisi ainakaan samalla tavalla kun pienelle hyväksikäytetylle lapselle.

Vierailija
12/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:52"][quote author="shattermind" time="25.04.2015 klo 18:49"]Tuomio on ansaittu. Lainsäädäntö menee niin, ettei yli 16-vuotias saa olla minkäänlaisessa seksuaalisessa yhteydessä alle 16-vuotiaaseen, oli nuorempi suostuvainen tai ei. Aikuisen vastuu, ei lapsen.
[/quote]

No lähinnä minua ihmetyttää tuo rahallisen korvauksen suuruus! Joo, miehiä on ollut kuusi, mutta mitä katsoo ihan oikesti jotain pieneen lapseen kohdistuneita törkeitä hyväksikäyttöjä niin korvaukset on ihan samaa luokkaa (tuo miesten lukumäärä huomioon ottaen). Tuossa tyttö on ollut itse halukas hommiin enkä usko, että mitään traumoja tulisi ainakaan samalla tavalla kun pienelle hyväksikäytetylle lapselle.
[/quote]

Niin ja tässä esim. ikäero ei ole ollut mikään hirveän suuri ja mitä muita näitä asianhaaroja nyt voisi olla.

13/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Kieltämättä rahasumma on aika iso. Mutta noin muuten seksin osto alaikäiseltä on rangaistavaa mielestäni.

Vierailija
14/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra jumala! Jos 12--vuotias tyrkyttää itseään, niin on ok, että aikuiset painelee panemaan?? Mitä helv... Ja mistä kukaan tietää taustoja tarkemmin, onko tyttöä johdateltu ja käytetty hyväksi kovaa rahan tarvetta ja niin poispäin. Tyttöhän ei ole välttämättä ymmärtänyt mihin tilanne johtaa. Oma lapsi 4.luokkalainen ja 11-vuotias, joten hänestä vuoden vanhempaa en voisi ikinä kuvitella kantamaan vastuuta tuollaisesta tilanteesta, ihan lapsi vasta

Vierailija
15/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin päässyt 12 vuotiaana/6dennel luokal höylää 6 muijaa ja vielä sen lisäks saanut siitä rahaa, niin olisin ollut iloinen. Jos olis ollut muut ku somalit, niin sit oisin ollut taivaassa.

m31

Vierailija
16/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kans tuomiot, ansaitsevat totisesti ne, mutta mistä tarkalleen tuo tyttö saa nuo korvaukset?

Rästiin jääneitä huoranpalkkoja?

Vierailija
17/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tällainen ketju poistui hetkessä. Johtui varmaan siitä, että uutinen esitettiin totuudenmukaisesti joten siinä mainittiin ulkomaalaistautaisuus. Nyt kun ketju on aloitettu eri näkökulmasta, lapsiuhria syyllistäen niin mitään ongelmaa ei ole

Vierailija
18/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

epailen etta noilla on ollut sama toimintamalli kuin nailla jengeilla mita on jaanyt kiinni Englannissa

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3052627/South-Yorkshire-police-accused-missing-intelligence-investigative-opportunities-child-sex-grooming-Rotherham.html

eli ulkomaalaistaustaiset, taalla usein pakistanilaiset, valitsevat sopivan uhrin ( = tytto jolla kotona/koulussa ongelmia eika ole ehka valittavia ihmisia ymparilla ), ystavystytaan ja/tai yksi jengin mies ryhtyy poikaystavaksi. Lahjotaan rahalla/viinalla/huumeilla ja sit ruvetaan aivopesemaan et heidan kulttuurissa on ihan tavallista etta kaveritkin paasee panemaan tyttiksia. jos ei anna niin raiskataan ja uhkaillaan vakivallalla ja laheisten pahoinpitelemisella.

siita sitten alkaa tyton parittaminen suuremmassa mittakaavassa.

Taalla Englannissa on paljastunut NIIN monta tollasta jengia ja niiden tekoset on aina tolla samalla kaavalla. Mua OKSETTAA tossa edelliset kommentit missa huoritellaan tota uhriksi joutunutta tyttoa. Koska huorittelu on yks noitten jengien kayttamista keinoista "Jos kerrot jollekkin niin ei ne usko vaan sanoo sua huoraksi". SAATANA etta pistaa vihaksi!!!! pitakaa silmat auki Suomessa, ettei tallasia ala tapahtua lisaa!!!

ps uhrit aina valkoisia tyttoja kun eihan niilla, ei-muslimeilla, ole mitaan arvoa :( :( :(

Vierailija
19/20 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:56"]Herra jumala! Jos 12--vuotias tyrkyttää itseään, niin on ok, että aikuiset painelee panemaan?? Mitä helv... Ja mistä kukaan tietää taustoja tarkemmin, onko tyttöä johdateltu ja käytetty hyväksi kovaa rahan tarvetta ja niin poispäin. Tyttöhän ei ole välttämättä ymmärtänyt mihin tilanne johtaa. Oma lapsi 4.luokkalainen ja 11-vuotias, joten hänestä vuoden vanhempaa en voisi ikinä kuvitella kantamaan vastuuta tuollaisesta tilanteesta, ihan lapsi vasta
[/quote]

Entä jos nämä miehet eivät ole tienneet tytön ikää ja tyttö on ollut ikäisekseen kypsän näköinen ja oloinen. Ja tässähän nyt ei edes ole mainintaa, että miehet olisi tuomittu lapseen kohdistuvasta teosta, vaan ihan yleisesti seksuaalirikoksesta.

Vierailija
20/20 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen jakaa itseään huomattan auliisti kun pääsee kosketuksiin eteläisten rotujen miesten kanssa.