Miksi olet vahingoniloinen lapsen hankkineille?
Kommentit (4)
Ei tule kyllä omasta tuttavapiiristä yhtään sellaista mieleen.
Ainakin siksi, että saan kotona nauttia täydellisestä hiljaisuudesta ja rauhasta, jos niin haluan. Saan aina nukkua pitkät yöunet ilman ylimääräisiä herätyksiä. Ei ole pakko laittaa ruokaa säännöllisesti tai pestä joka päivä pyykkiä, imuroida, keräillä leluja ja siivota sotkuja. Nuo asiat tuottavat minulle iloa, mutta en silti sanoisi, että tunnen vahingoniloa lapsellisia kohtaan. Iloitsen siitä, ettei kukaan ole minusta riippuvainen 24/7.
Ihmiset, ovat, jotka "eivät tajunneet, miten rankkaa lapsen kanssa olisi", ovat kieltytyneet hankkimasta tietoa, epäonnituneet omien voimavarojensa tunnistamisessa tai yksinkertaisesti sivuuttaneet ilmeiset tosiasiat, koska kiima lapsen hankkimiseen on ollut niin suuri. Holtittomasti ja typerästi käyttäytyvät ihmiset ansaitsevatkin kärsiä.
Siksi, että itse saan tehdä ex tempore-asioita, matkustella, olla rauhassa, nukkua, harrastaa liikuntaa koska vain ja miten kauan vain.... Olen nuori ja nautin elämästäni joka päivä! Lapsen hankkineet ystäväni ovat tippuneet täysin kelkasta, eivät esim. lähde kaupungille kahville, koska se on niin työlästä?