Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-LAIHIS!!!

21.09.2006 |

No niin, tytöt! Nyt se alkaa, ihan oikea elämäntapojen muutos.

Kuten ehkä huomaatte, oon laittanut tänne jo pari alotusta ennenkin, mutta täällä vaan on niin hiljasta, joten hain vähän " apuja" av:ltä.

Mutta siis, jos kaikki esittelis hieman itseään tähän alkuun...

Mä olen 24v kahden lapsen äiti ja painoa on HUIMASTI! Siis yli sadasta kilosta puhutaan, tarkan aloituspainon ajattelin katsoa huomenna aamulla... Painonvartijoiden pisteillä ajattelin itsekseni alottaa. Lopullinen tavoite lienee siellä n. 70kg, mutta eka välitavoite on päästä alle sadan...

olisko toi perjantai hyvä punnituspäivä? Kokoonnuttais täällä jakamassa ilot ja surut, repsahdukset ja notkahdukset. ;) Onko jollakulla hyvä idea ryhmän nimeksi?

Nyt annan tilaa muille. Tällä kertaa ollaan tosissaan mukana, eikö???

PJS

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.J.S.:

Nyt annan tilaa muille. Tällä kertaa ollaan tosissaan mukana, eikö???

PJS

Tosin en itsekään ole kovin karppimaisesti viimeaikoina syönyt, tai olen mutta en ole vältellyt hiilareita, lähinnä hyväkarpisti siis.

Eli karppaamalla jatkan

ja nykyinen paino lienee jossakin 115 kg huitteissa, tavoitteena 58 kiloa eli siihen on hurja matka.

Kerron tarkemmat mitat huomenna, kun olen ne pitkästä aikaa suorittanut.

Vierailija
2/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmen lapsen 26 vuotias äiti. Painoa 87kg ja pudotettavaa olisi noin 20 kg. 70 kiloonkin jos pääsisi niin riittäisi, kattoo nyt.

En ole oikeastaan ennen edes laihduttanut mutta nyt raskaus yms. kilot ovat todellakin jääneet, eivätkä ilman laihdutusta lähde minnekään.

Perjantai on hyvä punnituspäivä, punnitsen huomenna vielä tarkan lukeman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin jo tuonne sun edelliseen aloitukseen että n. 15kg pitäis pudottaa. Motivaatio on vähä hukassa - eli tämmönen kiritysporukka tulee tarpeeseen.

Miten olis maanantai punnituspäiväksi? Sillon ei tuu viikonloppuna niin repsahdeltua ku tietää että maanantaina on kontrolli : )

Vierailija
4/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita ehdotin punnituspäiväksi, koska olen omalta kohdalta huomannut, että jos repsahduksia tulee, ne tulee just viikonloppuna. Jos siis punnitus ois perjantaina, ei kaikki mahdolliset turvotukset näy tuloksessa heti...

Joten käviskö perjantai kuitenkin? :)

Mä kävin ilmottautumassa tohon groupiin, kävittekö muut? Kikero (toiv. nimim. meni oikein..) perustitko ryhmän siis ihan meille, vai onko tää joku jo aiemmin toiminut porukka? Kyselee tampio Hämeestä..

Aloitetaanko siis toden teolla punnitukset sun muut huomenna? Oottehan kaikki vielä mukana? :)

Niin ja millä nimellä kokoonnuttais? Toi laihis on vähän hölmö, kun eihän tässä millään ihan pikkulaiharilla enää olla... Oisko kellään ideoita??

PJS

Vierailija
6/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin suljettu yhteisö olisi parempi tälläisessä asiassa.

Alkuun olen laittanut yhteisön avoimeksi ja jokainen saa siihen liittyä. Sitten katsotaan suljetaanko yhteisö.

Arasti kerron minäkin itsestäni

Olen siis 27-vuotias nainen ja minulla on 10 kk vanha tyttö. Raskausaika meni kivasti, mutta imetys toi tullessaan edellisten lisäksi 15 kg.

Nyt laihdutettavaa olisi sellanen 30-40 kg.

Nyt lukemat ovat siis yli sadan, mutta hitaasti hyvä tulee.

Motivaatio ongelmia tahtoo olla!

Ei kun ilmottautumaan myös yhteisöön!!

Vierailija
7/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v yhden 1v tyttösen äiti Etelä-Savosta. Painoa on nyt 100kg, ja tavoittena olisi ainakin se 70kg.

Sairastan 1tyypin diabetesta, mutta karppaan kuitenkin. En siis voi jättää kaikkia hiilareita pois, mutta ne " pahat" kuitenkin :0).

heather

Vierailija
8/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tampio näissä hommissa...

Kikero: Kiva kun tulit mukaan! Meidän tilanteet vaikuttaa hieman samankaltaisilta... Urakkakin on samanmoinen. Yhdessä on varmaan helpompi onnistua, mulla kun myös tuppaa olemaan motivaatio-ongelmia.

Mutta edelleen peräänkuulutan ryhmälle nimeä... Jos ainakin alkuun ilmotellaan täälläkin kuulumisia. Mun pää lyö nyt ihan tyhjää... Apuja??

PJS

Vierailija
9/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klikkaatte linkkiä yhteisön etusivu avautuu.

Oikealle tulee vaihtoehdot:

Liity tähän yhteisöön

Suosittele tätä yhteisöä

Luo oma yhteisösi

Yhteisön asetukset

Klikkaatte vielä kohtaa: Liity tähän yhteisöön

ja olet astunut yhteisöömme... Rohkeesti vain :))

Nimeä nimeä nimeä... hmm... sama ongelma minullakin.. Ihan on poissa kaikki ehdotukset... Mutta tästähä tämä lähtee.

-Kikero-

Vierailija
10/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siellä mua jäseneksi tituleerattiin, että josko olisin yhteisössä jo mukana...? Muutkin pudottajat messiin!!!

Nimestä: Tuli mieleen niinkin brutaali ja ällöttävä nimi kuin " Läskileikkuri -06" ... Aika kuvottava kyllä, joten parempia nimiehdotuksia otetaan vastaan...

Niin ja tervetuloa mukaan myös heather!

PJS

P.S. Huomenna siis aloituspainot pinoon, eiks jeh? Vielä kun se nimi keksitään, niin hyvällä alulla ollaan... ;)

Vierailija
11/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on yhteisössä uusi jäsen =)

Muutkin mukaan

Vierailija
12/20 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen itteni ainakin ihan lihapullaksi. Toi vois olla kuitenkin tollanen hieman " hupsu" nimi, ettei mee liikaa kulmien kurtisteluksi... No juu, heh. ;)

Pjs

Vierailija
13/20 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma synninpäästöni tulee tässä...

Aloituspaino 22.9.06 106,4 kg... (herranjumala!!!)

Ja pituutta siis 169 cm.

Kokonaistavoite n. 70 kg (mieluummin alle), mutta ensimmäisenä välitavotteena pidän alle -10kg. Eli kun vaaka näyttää 96,4 kg, palkitsen itseni jollain... Ehkä omenalla. ;)

Muutkin pinoon, pomps!

Kävin muuten eilen terhi.net-sivuilla ja ihastuin ikihyvikseni! Suosittelen kaikille! Siellä ei ainakaan tunne olevansa yksin painoineen eikä tarvi hävetä!

PJS

Vierailija
14/20 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta sekoilee hän.. :)

Vierailija
15/20 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 102kg:stä lähdetään ja 70kg:hon pitäisi päästä. Työnsarkaa on, mutta hiljaa hyvä tulee.

heather

Vierailija
16/20 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kävin lyöttäytymässä XL-laihduttajien pinoon mukaan. Tulkaa tekin sinne (uskoisin että sinne mahtuu) niin on enemmän vertaistukea. :)

Laihdutus jatkuu... :)

PJS

Vierailija
17/20 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa perjantaina niitä mittoja mutta kolmen lapsen äiti ei aina ehdi koneelle...

Tässä näitä tuloksia perjantailta:

Paino: 87,4 kg

Vatsa: 100,5 cm

Reisi: 62 cm

Lantio: 113 cm

Mää oon ainakin ihan tosissani tässä laihdutusjutussa, toivottavasti muutkin!! Ja hyvin on muuten kohta viikko mennyt!

Vierailija
18/20 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin nyt kirjotella " syyspyörykät" -nimellä, pino tosin on vielä kovin pieni ja tippuu helposti. Mutta joka tapauksessa syyspyöryköihin voi sitten käydä aina ripittäytymässä. ;)

PJS

Vierailija
19/20 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisko vielä mukaan. Kahdesta raskaudesta jäänyt kiloja, molemmista 10 ja ne olisi tarkoitus karistaa pois

Mareila

Vierailija
20/20 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin nostaa tota " syyspyörykkä" -pinoa, ettei vallan putoa. :) Joten sinne sitten huomisesta alkaen viikkotuloksia...

PJS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi