Tinder-saldo:)
Liityin eilen Tinderiin:) 30 matchia, joista 10 lähetti viestiä:) Keski-ikä n. 23 vee, itse olen 41 v:)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:53"]Liityin eilen Tinderiin:) 30 matchia, joista 10 lähetti viestiä:) Keski-ikä n. 23 vee, itse olen 41 v:)
[/quote]
No kyllä sinulla on nyt aihetta ylpeyteen!
Siis ihan oikeasti ihmettelen tuota ikäjakaumaa:) Onks mun markkina-arvo siis korkeempi kuin parikympisillä naisillä? Miksi tällanen vanhempi nainen kiinnostaa parikymppisiä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:50"]
Siis ihan oikeasti ihmettelen tuota ikäjakaumaa:) Onks mun markkina-arvo siis korkeempi kuin parikympisillä naisillä? Miksi tällanen vanhempi nainen kiinnostaa parikymppisiä?
[/quote]
Siksi, kun suuri osa tindermiehistä swaippaa käytännössä jokaisen vastaantulevan naisen.
Riippuu myös kuvistasi. Jos siellä on tissikuvat, saalistat jokaisen tissimiehen.
[/quote]
Edelleen tinderissä miehet antaa kaikille naisille sydämiä.
Liityin tinderiin toissapäivänä ja yli 100 matchia pienestä kaupungista. Enkä kyllä luule, että minulla olisi jotenkin korkea markkina-arvo.
-23v
Hyvän seksin perässähän ne, mutta anna mennä jos siltä tuntuu
[/quote]
Nuoret miehet panevat mitä vain reikää.
T. Nuori mies
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:57"]
Nuoret miehet panevat mitä vain reikää.
T. Nuori mies
[/quote]
Tuutko panemaan mun mieheni reikää? Olen aina fantasioinut siitä.
T. Vanha nainen (hunningolla)
Monet nuoret mukaanlukien mä, haaveilee ton ikäsestä naisesta. En pidä tota yllärinä. Tosin en tiedä miten miehet käyttäytyy siellä tinderissä.
Haetko vakavassa mielessä seuraa vai mitä?