Mies - Kuinka paljon vaihtelua kaipaat makuuhuoneen puolella?
Ja mitä vaihtelu sinulle merkitsee? Tunnetiloja (sitä että nainen on välillä unelias, välillä villi, välillä alistuva jne), ulkonäköä (tykkäätkö jos nainen vaihtaa hiustyyliä, pukeutumistyyliä) tai asentoja? Olen kuullut, että miehillä on suurempi tarve seksuaaliselle vaihtelulle kuin keskivertonaiselle mutta mitä se tarkoittaa? Ymmärrän siis täysin sen, että jos nainen on arka/haluton ja seksiä harrastetaan aina lähetyssaarnaajassa se käy tylsäksi mutta siis olettaen että molemmat ovat kyllä kiinnostuneita seksistä.
Olen pitkäaikaisessa suhteessa (nyt vuoden verran oltu yhdessä ja sunnitelmissa naimisiin meno) ja haluaisin tarjota myös tämän puolen elämästä miehelleni. Vieraat naiset ovat ehdoton ei, sellaista vaihtelua meillä ei harrasteta.
Kommentit (43)
Luultavasti et pidä mistään. Tyypillinen feministi. minäminäminä. Ja puhuu tasa-arvosta. Etkä vastannut siihen mitä sanoit minun tulevan tehdä. Olen tehnyt. Käänsit heti keskustelunaiheen. Feministit eivät osaa keskustella.
Sinä olet rajoittunut seksissä, etkä halua kokeilla, mutta todistat itsellesi oman näkökulmasi. Ulkopuolelta katsoen ei ole kovin hurjaa. En minäkään ole hurja. Haluan naisen haluavan nautinnon, jonka hän saa. Olenkin tasa-arvoisen naisen kanssa suhteessa. En feministin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vaihtelua mutta kaikki oman rakkaan naisen kanssa. Välillä rajumpaa ja välillä hellästi. Joskus roolileikkejä, alusvaatteita ja korkkarit naisella. Joskus kunnon eroottinen hieronta aluksi. Suuseksiä pitkän kaavan mukaan molemmille. Yhdyntää eri asennoissa. Ei aina sängyssä vaan välillä sohvalla tai keittiössä, lattialla takan ääressä. Puhutaan tuhmia. Tärkeää on pitää eroottista virettä yllä muulloinkin, tuhmia viestejä jne.
Tämä on just sitä mitä itsekkin kaipaan. Samoin aktiivista puolisoa eli on mukana ja nauttii eikä esitä kuollutta niinkuin oma vaimo aina välillä. Ja yksi tärkeä on se, että kertoo mitä haluaa seksissä eikä vain ”anna” toisen mieliksi.
Ei! Tulee tehdä just sitä mistä itse pitää..yhtään mihinkään ei ole kenenkään pakko suostua vain jos toinen niin tahtoo, yleensä mies. Ei minkään asian vuoksi. Tätä aina teroittanut tyttärelle. "älä ikinä suostu mihinkään, mitä et ITSE halua"!