Kokeillaan sitten tänne kun av:lla ei vastattu.
Siis, mies töissä, lapset nukkumassa. Olen saanut lahjaksi dildon jota nyt ajattelin käyttää. Minun on hirveän vaikea saada seksissä, tois usein kuullut että yksin saa paremmin. Ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa että en ole ikinä masturboinut. Tyhmä kyssä mut mitä ja miten teen? *nolo*
Kommentit (7)
Vierailija:
Musta tuntuu, että noin tyhmiä ihmisiä ei ole edes olemassa...
Jos mielikuituksenne ei veny siihen, että joku ei ole runkannut, niin jättäkääpä vastaamatta. Itse en oikein osaa auttaa, kun olen mies. Kokeilemalla vaan!
tuo kuulosti ihan aidolta eikä miltään trollilta. Miten tuota neuvoisi.. laulun sanoin, työnnä se perkele pers... no ei kai. Soita talonmieh... no ei sekään ehä hyvä. Äh. Kysy mieheltä kun se tule kotiin.
Mä ostin jokunen vuosi sitten dildon, mutta en ole kertaakaan käyttänyt.
En vaan oikein osaa olla sen kanssa ;)...
Yritin ajatella kaikkea kiihottavaa ja hieroa vähän klittaa, mut ei oikein onnistunu. En oo edes " kolmanneks pyöräks" huolinu dildoa enää vaikka mies sitä on ehdottanukkin.
Kaikki ei vaa tykkää/ osaa duunailla yksin.
Katsos, miten seksikirjat vinkkaa masturboimaan. Hyviä esim.
Kari Heusala: Naisen seksuaalisuus
Suzi Gudson(?): Seksikirja
Mieti jotakin kiihottavaa tai lue jotakin eroottista tai katsele kuvia. Katsele itseäsi peilistä ja silitä itseäsi liukuvoiteella. Liian pian ei kannata ottaa dildoa - aivan kuten pariseksissäkään ei kannata liian pian edetä yhdyntään. Kannattaa kiihottaa itseään ensin kunnolla.
Mun mielestä kannattaa kyllä ottaa kuvioihin mukaan liukuvoide, tai jos sitä ei ole eikä uskalla ostaa, niin hajustamaton kosteusvoide (ei liian tönkkö vaan mielellään vähän juoksevampi).
Sellaista veikkaan, että pelkkä dildo ei kyllä tunnu missään. Kokeile käyttää sekä dildoa että omaa kättä samaan aikaan.
Musta tuntuu, että noin tyhmiä ihmisiä ei ole edes olemassa...