Ero edessä?
Olen seurustellut yli 10 vuotta saman miehen kanssa. Meillä ei ole koskaan ollut "todella kuumaa" vaan omalta puoleltani suhde on ollut lähinnä kiintymysrakkautta.
Nyt viimeisen vuoden ajan mies on alkanut ärsyttämään niin paljon etten voi enää edes katsoa häntä. Hänestä on tullut vastenmielisen näköinen, hän on liian laiska, laiha ja hintelä. Syö epäterveellisesti, ei liiku, juo alkoholia. Jopa hänen syömistapansa ärsyttää niin etten pysty syömään hänen kanssaan samassa pöydässä. Kuitenkin n. kerran kuussa hän ei inhota minua ja on silloin samanlainen kuin ennenkin. Seksiä en ole halunnut yli puoleen vuoteen, ajatuskin seksistä hänen kanssaan ällöttää minua.
Mies rakastaa yhä valtavasti eikä haluaisi erota vaikka olen yrittänyt olla hänelle ilkeä ja inhottava...
Meillä on kuitenkin yhteinen koira, joka on miehen nimissä. Olen puhunut erosta ja mies sanonut samontein, että koiraa en enää näe, hän ottaa sen "yksinhuoltajuuden". Koira on kuitenkin minulle todella rakas ja tärkeä ja koira on selkesti enemmän minun koirani, olen myös ottanut siitä vastuun 90%sti.
Mitä pirua tässä voisi tehdä? En halua asua enää miehen kanssa, jonka pelkkä olemuskin jo ärsyttää, mutta en myöskään halua menettää koiraamme hänelle :`(
Kommentit (7)
Nyt on kyllä sanottava että voi vittu :D. Jääpäs koiran takia paskaan suhteeseen, sitten kun koira kuolee niin sitten voit jättää miehen.
Just. Koira on todella rakas ja tärkeä, mutta mies on ällöttävä. Oletko katsonut miten koira syö ja nuolee pissat ja kakat maasta? Taitaa olla teillä samoin kuin monessa muussakin perheessä, että miehillä on huonompi kohtelu kuin koiralla.
Koiramme ei nuole pissoja eikä syö paskaa (narttu). Se ei ole koskaan huonolla tuulella, ei riitele, ei valita, ei vaadi seksiä jne. On paras ystäväni.
-ap
Koira jäi exälle erossa, hän oli virallinen omistaja. Koira oli mulle todella rakas. Ikävöin häntä paljon, miestä en. Myöhemmin elämään tuli uusia miehiä ja koiria. Toivut säkin.
Kuinka vanhasta koirasta on kyse?
Mutta joo, ymmärrän miestä. En minäkään koirastani olisi erossa luopunut, vaikka kuinka ex olisi sitä rakastanut.
Eli joko olet suhteessa ja kestät koiran vuoksi tai sitten eroat tästä huolimatta.
Huono.