Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaalimainoksissa on aina kasvokuva?

Vierailija
22.01.2022 |

Eli onko nyt niin, että ulkonäöllä onkin väliä? Minun mielestäni esillä pitäisi olla ainostaan ehdokkaan numero.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ulkonäöllä on väliä. Siksi en äänestä perussuomalaisia.

Vierailija
2/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miespuolisella ehdokkaalla olisi peba edustavampi kuin kasvot, enkä tällä tarkoita suinkaan kaikkia oikeistopiliitikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ollut jossain vaalitilaisuudessa ja löytänyt mieleiseni ehdokkaan, on helppo tarkastaa kuvan perusteella, että äänestän oikeaa henkilöä.

Vierailija
4/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ollut jossain vaalitilaisuudessa ja löytänyt mieleiseni ehdokkaan, on helppo tarkastaa kuvan perusteella, että äänestän oikeaa henkilöä.

Ei pidä paikkaansa tuo.

Vierailija
5/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina. Muistan 90-luvulta, miten yhdellä ehdokkaalla oli itse tussilla piirrettyä kokovartalokuva.

Vierailija
6/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belfiekö pitäisi olla?

Vierailija
7/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä numeron vaan naaman perusteella!

Vierailija
8/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belfie olis paras.

Vierailija
9/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä.

Vierailija
10/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain tekemistä tunnistamisen kanssa? Toki erityisesti perussuomalaisten tunnistaminen olisi helpompaa kikkelikuvasta, ainakin päätellen heidän lähettelemistään viesteistä.

Vierailija
11/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisilla usein jotain 10 vuotta vanhoja siloposkikuvia tai muuten käsiteltyjä. Miksei ehdokkailla riitä kantti näyttää itseään sellaisina kuin oikeasti on?

Vierailija
12/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äänestää kauneinta naista listalla. Niin olen itsekin aina valinnut ehdokkaani muiden joukosta.

Vierailija
13/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että voi äänestään parhaimman näköistä ehdokasta. Kun ei niistä muuta iloa ole niin on ainakin silmänilo

Vierailija
14/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla alaston kuva. Tavara on helppo tarkastaa. Feikkikuvat aiheuttaisi ruoskinnan.

Vierailija
15/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
16/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itelläni oli kylläkin alun perin dick pic, mutta se ei lifesizena mahtunut kokonaan annettuun tilaan.

Laitoin sitten kuvan vatsalihaksista, ja toki rokkaan puolipallomaista dadpackia.

Vierailija
17/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minä kyllä tykkään jostakin numeroista enemmän kuin toisista, jotkut numerot on vaan jotenkin kau isompia kuin toiset. Mutta silti äänestän mielummin ihmisen kuin numeron perusteella :)

Vierailija
18/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain tekemistä tunnistamisen kanssa? Toki erityisesti perussuomalaisten tunnistaminen olisi helpompaa kikkelikuvasta, ainakin päätellen heidän lähettelemistään viesteistä.

Kun vielä keksittäisiin lääke sille, miksi jotkut ihmiset keksivät aina yhden syntipukin elämänsä kaikille ongelmille. Sulla se näyttää olevan persut. Toisella venäläiset trollit jne...

Vierailija
19/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin samasta syystä kuin työhakemuksiin ja linked iniinkin laitetaan kasvokuva eikä mitään maisemakuvia. 

Vierailija
20/23 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, kaikilla voisi olla tiettyjen ohjeistusten mukaisesti poseerattu instapyllistys ankkahuulineen. Voitaisiin sitten vertailla 2020-luvun standardeilla muodollisesti parhaat heistä. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme