Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset piikittelee toista ihmistä tilanteessa, jossa tämä toinen on iloinen ja tunnelma muutenkin positiivinen?

Vierailija
22.01.2022 |

Eli jos kyse ei ole riitatilanteesta, miksi jotkut alkaa piikitellä toista? Esimerkki: henkilö A hymyilee iloisesti jolloin henkilö B tokaisee "sun ikenet näkyy tosi selvästi"

Ja tämä siis aikuisten ihmisten vuorovaikutusta

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei siedä, että kerron olevani hyvällä ja energisellä tuulella.

Hän alkaa aina haastaa jotain riitaa. Enää en kerro, millä tuulella olen.

Parempiakin miehiä on, joten jatkaisin sinuna matkaa.

Vierailija
22/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkytaaperot sopii seukkaamaan keskenään. Löytävät toisensa sitä nopeammin, mitä tarkempi seula muilla on. No, toivotaan heillekin parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat, elämäänsä kyllästyneet ihmiset eivät kestä toisten iloa, joten yrittävät lannistaa heidät perinpohjaisesti. Ikävä kyllä näitä riittää, ja toisinaan ei muu auta kuin heistä eroon pyrkiminen.

Vierailija
24/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni teki tätä kun olin lapsi. Aina kun olin hyvällä tuulella hän muisti sanoa kuinka lihava olen. Lihava, tukeva, iso tyttö, jne jne jne loputtomiin.

Vierailija
25/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei siedä, että kerron olevani hyvällä ja energisellä tuulella.

Hän alkaa aina haastaa jotain riitaa. Enää en kerro, millä tuulella olen.

Eräs eksäni halusi seksiä aina kun tiesi etten minä halunnut, ja kun halusin, niin häntä ei "huvittanut". Huomasin sitten muitakin vastaavia asioita hänessä, ja ilmoitin etten enää halua olla yhdessä.

Vierailija
26/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus joka kumpuaa huonosta itsetunnosta, empatiakyvyttömyydestä.

Yksi opiskelututtuni oli tälläinen, samoin appeni, joka ei osannut olla iloinen siitä että seuraava polvi olikin koulutettua ja muutenkin fiksumpaa.

Vanhemmiten olen itsekin vasta oppinut näkemään nämä piirteet paremmin ja välttämään näitä ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi