Ristiäisissä esiteltiin isyystestin tuloksia
Olipas erikoiset ristiäiset. Siellä oli julkisessa esittelyssä isyystestin tulos, pöydällä kynttilän ja kukkakimpun kanssa paperi, josta vieraat saattoivat lukea, että on tehty geenitesti ja että oletettu isä on testatustikin lapsen isä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri teki testit anopin vuoksi, vaikka itse tiesi, ettei muita vaihtoehtoja ollut.
Luottamuksen kun menettää se on todella hankala ansaita takaisin
On anoppeja, jotka eivät luota yhteenkään poikansa tyttöystävistä, oli syytä tai ei. Ehkä anoppi itse on viettänyt/viettää kyseenalaista elämää ja samalla pitäisi testata anopin lapset?
Tuollaisia papereita voi tehdä ja tulostaa itse koneella.
Mikä ongelma?
Nyt mies voi todeta että hän ei luultavasti kasvata käenpoikasta, joita kuitenkin on se 30% kaikista lapsista.
Oikein ja erittäin luonnollista!
Tuo pitäisi olla lakisäänteinen proseduuri AINA! Olisi kyllä mielenkiintoisia ilmeitä ämmmmillä, kun papereista voisi jokainen lukea minkälainen Llortto se "äiti" onkaan :D
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi äitinä tuollaiseen.
Jos tuo olisi lain mukaan pakollista, niin sinäkään et edes olisi äiti, kun kukaan mies ei sinulle suostuisi dikkiä antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Ensi kerralla parempi.
Ai, tosiasiat sattuu, osuu & uppoaa?
Miksi en ole ollenkaan yllättynyt?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi lain mukaan pakollista, niin sinäkään et edes olisi äiti, kun kukaan mies ei sinulle suostuisi dikkiä antamaan.
Olen eri, mutta sen päivän minä haluan kyllä nähdä kun miehet alkavat suurena rintamana pihtaamaan dikkiä.
Olisi varmaan pitänyt itsekin toimia aikoinaan noin. Exän puolen suvulta tuli ihmeellisiä piikitteleviä kommentteja etenkin kolmannen lapsen synnyttyä, hän on punatukkainen ja hörökorvainen ja ulkonäöltään poikkeaa sisaruksistaan. Harmitti sutkautukset etenkin lapsen puolesta, vaikka ei hän niitä silloin ymmärtänytkään.