Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette hae töitä?

Vierailija
22.01.2022 |

Alkaa suututtamaan, kun meilläkin koko ajan vakansseja auki, mutta ei hakijoita.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen vielä yliopistossa mutta tulevaisuudessa työelämä haamottaa mullakin edessä.

Vierailija
22/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hakisin töitä ja luovuttaisin 8-9 h päivästäni huonolla korvauksella jollekin ahneelle yrittäjälle, kun pystyn elämään oikein hyvin erilaisilla tuilla ja saan tehdä 24/7 ihan mitä haluan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hakisin töitä ja luovuttaisin 8-9 h päivästäni huonolla korvauksella jollekin ahneelle yrittäjälle, kun pystyn elämään oikein hyvin erilaisilla tuilla ja saan tehdä 24/7 ihan mitä haluan?

Olipa huono trolli. Yrittäisit edes.

Vierailija
24/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vajaa 60v ei ole pelkoa että kukaan työantaja enää huolii töihin, siksi oma terveys ja vapaa-aika ovat ne tärkeimmät. Tehkööt nuoremmat, minä olen osuuteni tehnyt.

Vierailija
25/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitäpäs ap linkkiä teidän työpaikkailmoituksiin, niin katsotaan viitsinkö hakea. Jos kyseessä on pääkaupunkiseudulla toimiva firma, ja paikka parempi kuin nykyiseni, niin laitan heti hakemuksen.

Vierailija
26/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työnantajat ei vastaa hakemuksiin? Viimeksi saanut vastauksen hakemukseen keväällä 2019. Onko viisikymppinen vajaakuntoinen ihan tarpeeton nykyajan työmarkkinoilla?

Vierailija
27/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pienintäkään aikomusta tehdä kuin yhtä työtä ja olen nykyiseen tyytyväinen.

Vierailija
28/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, ette maksa kunnon palkkaa?

Juuri näin. Nyt on työntekijän markkinat. Maksakaa kunnon palkka jolla Suomessa voi perheensä elättää, niin kyllä hakijoita ilmaantuu. Mutta ai niin, eihän se yritys mitenkään voi maksaa työmuurahaisille muuta kuin minipalkkaa kun omistajien pitää saada isot osingot. Nyt vaan omistajat lusikka kauniisti käteen ja luovutte niistä osingoistanne ja käytätte ne palkkoihin.

Vierailija
29/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työnantajat ei vastaa hakemuksiin? Viimeksi saanut vastauksen hakemukseen keväällä 2019. Onko viisikymppinen vajaakuntoinen ihan tarpeeton nykyajan työmarkkinoilla?

On. Liikaa ikää = kognitiiviset taidot rapistuvat + vajaakuntoisuus.

Vierailija
30/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaakuntoinen työnhakija ja saikulla

Vierailija
31/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työnantaja halua ottaa riskiä, että joutuu sinusta maksamaan (sairasloma) ilman työpanosta. Jos joku täysikuntoinen on tarjolla, niin kyllähän se kannattaa valita. Ja jos olet vajaakuntoinen, niin selviätkö sinulle kaavailluista töistä? Työnanantajan silmissä sinussa on enemmän riskejä.

Vierailija
32/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisen avustajan töitä esim. on tarjolla pilvin pimein. Kokoaikatyöstä saa ihan kunnon palkan.

2100 euroa kk ei ole lähelläkään kunnon palkkaa.

Vierailija
33/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, ette maksa kunnon palkkaa?

Juuri näin. Nyt on työntekijän markkinat. Maksakaa kunnon palkka jolla Suomessa voi perheensä elättää, niin kyllä hakijoita ilmaantuu. Mutta ai niin, eihän se yritys mitenkään voi maksaa työmuurahaisille muuta kuin minipalkkaa kun omistajien pitää saada isot osingot. Nyt vaan omistajat lusikka kauniisti käteen ja luovutte niistä osingoistanne ja käytätte ne palkkoihin.

Tai vaihtoehtoisesti kääritte itse hihanne, likaatte ahneet karvaiset mämmikouranne ja teette ryöt itse.

Vierailija
34/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4600 euroa kuukaudessa pitää olla palkan. Sen alle en töitä tee koska hyöty on minimaalinen suhteessa työttömyyteen ja sen tuomiin tukiin ja etuisuuksiin kuten ilmaiseen päivähoitoon.

Vierailija
35/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrityksessä on koko ajan paikkoja auki eikä niihin hae kukaan niin minusta se kyllä kertoo enemmän yrityksestä kuin työnhakijoista.

Vierailija
36/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie hakisin, mutta nyt mie meen päikkäreille. Ota kuitennii hommiin, vaikka mie oon vanaha.

37/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkiä, ku on niin paljon töitä! 😃

Vierailija
38/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viimeistä kuntouttavan työtoiminnan jaksoa keskeytettiin, koska "kuntoutustavoitteisiin ei ole mahdollista päästä". Miksi ihmeessä mulla on sellainen tunne, että jos hakisin sulle töihin, niin tulisit tänne ulisemaan että "miksi haette työpaikkaan, jossa ette pärjää?"

Vierailija
39/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastausta odotelelssa, täällähän on innokkaita hakijoita jo jonoksi asti!

Vierailija
40/45 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa on myös koulupsykologin virka auki, ja samoin useampi terveyskeskuslääkärin virka. Ihme kun nämä työt eivät työttömiä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä