kuinka usein tahdot FWB:ltä seksiä? Mikä alaraja, ettet ota uutta?
Nykyiselle riittää 2-3 kertaa kuussa (nelikymppinen mies). Itselle tuo vähän alakantissa ja mietin taas Tinderin avaamista.
Kommentit (49)
Minulle tulee tänään tapailu exrva jos äitinsä päästää 🤣, asuvat samassa taloudessa, aamulla palautan äidilleen. Ja tämä on sitten ihan tosi, ei ole mikään porvoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika näitä ilmaisuja. Siis että teillä on miesystävä, jota tapailette ja harrastatte seksiä.
Jos se mies käy täällä vain panemassa, ei se ole seurustelua. Me ei ainakaan muuten aikaa vietetä. Käydään yhdessä suihkussa ja siinä jutellaan kuulumisia ja sitten mies lähtee.
EriJa sitten naiset valittavat jos me miehet käydään maksullisissa vaikka teette itse käytännössä samaa, ette vain ota rahaa siitä. Kaksinaismoralismi huipussaan.
En minä ainakaan valita, käyköön maksullisissa jos huvittaa. Katsos kun kaikki naiset ei ajattele samalla tavalla. Varmaan suurin osa naisista ei halua tällaisia seksisuhteita. Miksi pitää taas yleistää. Varmaan kun ei osata ajatella.
Huo*ia tuollaiset naiset ja miehet.
FWB on määritelmän mukaan kaveri/ystävä, jonka kanssa pannaan. Minusta pelkkä panokaveri ei ole FWB vaan panokaveri.
Eli kyllä siihen yhdessäoloon pitäisi liittyä kaverisuhteen ansiosta yhteisiä harrastuksia, vapaa-ajan viettoa ja keskusteluja, mitä kukin kaverin kanssa tekeekään. Lisämausteen kaveruuteen tai ystävyyteen tuo seksuaalisten tarpeiden tyydytys.
Tuo ap:n 2x/kk vaikuttaa tapailulta ennemmin ja 2-5x/vko on jo säätöä tai panokaveruutta.
Varmaan jotain lähi tai sairaanhoitajia. Ne on monet kevytkenkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-5 kertaa viikossa nähdään ja 2-5 kertaa puuhastellaan.
Miten sulla on aikaa????
Tärkeille asioille järjestää aikaa
Kannattaa pitää 2-3 FWB-miestä, niin saa sekä vaihtelua että tarpeeksi seksiä.
Kaksi kertaa vkossa on nyt harrastettu töiden ja lapsien vuoksi. Aikaisemmin 4 krt vkossa. Vähempi ei olisi ok, ei se ole fwb, jos ei riittävästi saa.
Mutta millaista teillä on se seksi? Ehkä olisi vielä kerrat riittäneet, mutta kun se yksi kerta alkoi olla tyyliin 10 - 15 min mittainen, mulla ei kiinnostus jaksanut pysyä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oma mies & pyöritän 4 fb:a. Avoin suhde.
Yhden kanssa nähdään olosuhteista johtuen n. kerran viikossa, jos nähtäisiin useammin, luult. hylkäisin muut, koska tän kanssa ehd. paras kemia/seksi.
Muita näen kun ykköspanon kanssa ei aikataulut kohtaa, ja välillä etsin uusia kun nää muut alkaa ns. kyllästyttämään.
Tietenkin oma mies pitää huomioida jossain välissä, mutta aina löytyy aikaa seksille. Mulla vaativa työ, joten tarvitsen seksiä rentoutumiseen.Hahaha! Typerin tekosyy sikailuille. Vaativa työ jonka takia tarvitsen monta eri miestä nussimaan 😂 Taidan tuolla perustella omat käyntiin maksullisissa. Liian raskas työ niin täytyy käydä thai hieronnassa panemassa. Sitten omaa eukkoa välillä. Paria tinderlutkaa silloin tällöin. Koska on niin vaativa työ 😂
Missä puhuin sikailusta tai tekosyistä? Pidän seksistä, haluan harrastaa sitä useampien miesten kanssa ja usein. Olen avoimessa suhteessa, jossa kaikki on läpinäkyvää, ketään ei petetä. Ja kyllä, tarvitsen seksiä rentoutuakseni. Nähtävästi seksuaalisesti aktiivinen nainen on vielä 2020-luvulla monille liian vaikea pala.
Vierailija kirjoitti:
90-2000 -luvulla kukaan ei tiennyt edes sanaa fwb. Milloin siitä tuli normaalia?
90-luvulla mä panin kaverin veljeä säännöllisesti, välillä vietettiin aikaa muuten tai porukassa. Sama asia jo silloin, sille ei vaan ollut seksisuhde kummempaa nimitystä.
Tässä taas naisten privilege kun seksiä voi tilata tinderistä koska vain huvittaa
Miehenä haluan tasan nolla fwb - viritelmää. Olen kyllä sinkku ja siten ehkä enempi kohde ryhmää kuin parisuhteessa elävät miehet tai naiset mutta en halua ryhtyä yhteenkään fwb -suhteeseen, koska en jaksaisi mitään enemmän ja vähemmän sekavia säätöjä ja viritelmiä. Mutta mikä siinä heillä, jotka uskovat ja voivat luottaa, että oma "säätönsä" kestää tai on tarvittaessa mutkattomasti ajettavissa alas ja päättää, jos jompi kumpi haluaisi sen lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta millaista teillä on se seksi? Ehkä olisi vielä kerrat riittäneet, mutta kun se yksi kerta alkoi olla tyyliin 10 - 15 min mittainen, mulla ei kiinnostus jaksanut pysyä yllä.
Toi on hyväksikäyttöä, mulla pikanen oman miehen kanssa on pidempi, lähes puoli tuntia.
Fwb kanssa usein katottiin leffaa, käytiin syömässä/baarissa ja usein oltiin koko yö yhdessä, aamulla töihin/opiskeluun. Kun fwb muutti toiseen kaupunkiin oltiin pitkiä viikonloppuja tai sitten ihan arkea että toinen kävi töissä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliselle miehelle (80% miehistä) on käytännössä mahdotonta saada edes yhtä fwb:tä mutta perus av tantta saa hoidettua 2-3 fwb:tä käyttämällä pari minuuttia tinderiä. Missä tasa-arvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliselle miehelle (80% miehistä) on käytännössä mahdotonta saada edes yhtä fwb:tä mutta perus av tantta saa hoidettua 2-3 fwb:tä käyttämällä pari minuuttia tinderiä. Missä tasa-arvo?
Olisiko se tasa-arvoa että naiset jättäisivät tekemättä kaiken mihin "tavallinen mies" ei "käytännössä" pysty?
Sitten kai miestenkin pitäisi lopettaa pissaaminen seisaaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa nähdään olosuhteista johtuen n. kerran viikossa, jos nähtäisiin useammin, luult. hylkäisin muut, koska tän kanssa ehd. paras kemia/seksi.
Muita näen kun ykköspanon kanssa ei aikataulut kohtaa, ja välillä etsin uusia kun nää muut alkaa ns. kyllästyttämään.
Tietenkin oma mies pitää huomioida jossain välissä, mutta aina löytyy aikaa seksille. Mulla vaativa työ, joten tarvitsen seksiä rentoutumiseen.Hahaha! Typerin tekosyy sikailuille. Vaativa työ jonka takia tarvitsen monta eri miestä nussimaan 😂 Taidan tuolla perustella omat käyntiin maksullisissa. Liian raskas työ niin täytyy käydä thai hieronnassa panemassa. Sitten omaa eukkoa välillä. Paria tinderlutkaa silloin tällöin. Koska on niin vaativa työ 😂
Missä puhuin sikailusta tai tekosyistä? Pidän seksistä, haluan harrastaa sitä useampien miesten kanssa ja usein. Olen avoimessa suhteessa, jossa kaikki on läpinäkyvää, ketään ei petetä. Ja kyllä, tarvitsen seksiä rentoutuakseni. Nähtävästi seksuaalisesti aktiivinen nainen on vielä 2020-luvulla monille liian vaikea pala.
Työsi on se tekosyy. Entä jos olisit ei noin vaativassa työssä? Sittenkö et mukamas harrastaisi useamman kanssa tuollain seksiä vaan rentoutuisit muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistit käsitykseni naisista nykyaikana. Pelkkinä panoina teitä kannattaa pitää. Sitä en ymmärrä mihinkä miestäsi tarvitset kun noin paljon muualta saat seksiä. Millainen voi olla parisuhteen kotielämä tuollaisessa kuviossa? Pelkkää panemista tietenkin siinä kotonakin eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin oma mies pitää huomioida jossain välissä, mutta aina löytyy aikaa seksille. Mulla vaativa työ, joten tarvitsen seksiä rentoutumiseen.
mm. tämän takia kun nainen kirjoittaa "vaativasta asiantuntijatyöstä", on se miehille turn-off.
Nämä ovat samoja naisia jotka puhuvat "spekseistä".
Termiä ei ollut, mutta kyllä minulla oli jo ysärin lopulla nusailukavereita joiden kanssa peli oli selvä - nähdään, hengaillaan vaikkapa rokkikeikoilla, dokaillaan, ja nusaillaankin jos siltä tuntui. Tai sitten eräs leideistä saattoi iltalenkillä ollessaan laittaa tekstarin "pääsiskö sun kanssas suihkuun..." - no mikä ettei, useimmiten kävi.
Eikä tosiaan mitään seurustelua. Seksuaalinen YYA-sopimus paremminkin.