Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näytän dinosaurukselta(kuva)

Vierailija
22.05.2015 |

en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.. En taida rannalla esiintyä tänä(kään) kesänä. Arvatkaa paino! Pituus 169. Joo huono kuva painon arvaukselle mutta heitä jotain. Kyseessä ei ole syömishäiriö, olen luuviulu luonnostaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla aloittajan oma kuva?? Ap ole kiltti hanki apua

Vierailija
2/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lataat anorektikkojen kuvia nettiin? Esiinnyt siis toisena henkilönä.Vaikutat häiriintyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan henkilö olen minä itse, en esiinny toisen kuvalla. Apua haluaisinkin ihan itsevarmuuden parantamiseksi. Kuvakulma on vähän hassu joo mutta se näyttääkin miltä pahimmillani näytän - enkä halua kenenkään näkevän minua tuon näköisenä. Ruma on, tiedän sen.
Ap

Vierailija
5/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhh i feel you...!! Syöminen voi oikeasti olla VAIKEAA!! Itse olen tosin tästä ongelmasta päässyt eroon jo turhankin hyvin

Vierailija
6/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ottanut kuvan?

Vierailija
7/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla puhelimella otin. Itselaukaisin tai video ja kuvankaappaus löytyy yllättävän monesta laitteesta nykyään.. Jännä nähdä itsensä suunnasta josta ei muuten näkisi!
Ap

Vierailija
8/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta juhlissa, jossa taivasteltiin laihtumistani. olen 166cm ja laihtunut n. 5kg lopetettuani rankan urheilulajin loukkaantumisen vuoksi vuosi sItten. Painoin ennen 64kg ja nykyään 59kg. Mielestäni olen nyt ihan normaalipainoinen tykkään jopa itse kun lihakset sai aikaisemmin näyttämään mörssäriltä ja nyt olen vähän sirompi.

Aika ikävää palautetta kuitenkin sain. Käskettiin alkaa syödä, en näytä terveeltä, olen liian laiha. Aineenvaihduntani on mennyt sekaisin, kun kerroin, ettei ole enää kokoajan nälkä, kuten silloin kun urheilin kilpatasolla.

Onkohan minut totuttu näkemään tietynlaisena ja sillä sattuu tutuille silmään vai onko ylipaino jo niin normaalia, että normaalipainoiset näyttää laihalta.

Aloitukseen kommentoisin, että näyttäisin 50kg varmaan samalle, koska nytkin selkänikamani ja kylkiluut hieman paistaa ja törröttää.

Vierailija
9/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että just toi ylipainolle sokeutuminen on oikeesti todellisuutta nykyään kun elintasorengas vyötäröllä alkaa olla sääntö eikä poikkeus.. Alottajana en huolestuis jos muuten vointi ok! Ulkonäkö toki sitten ihan eri juttu..

Vierailija
10/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:32"]Niin no.. Painan kuitenkin 50,5 eli alipainoa hieman yli 2 kg, ei kuullosta niin vakavalta että pitäisi alkaa terkkarilla ja lääkärissä juoksemaan. Luiseva toki olen sen näen itsekkin mutta paino on suht ok! Lähinnä ulkonäöllinen ongelma siis.. Ap
[/quote]

Paljon oot pitkä?

Vierailija
11/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon aina ollut laiha, 30-vuotiaaksi olin alipainoinen, vasta nykyään normaalipainoinen, vaikka hoikka silti. Mulla on ollut niin luinen kroppa että oon ikäni sitä hävennyt. Ohuet raajat, lonkkaluut törröttää ja rinnat olemattomat. Tuosta kuvakulmasta kuin sinä en onneksi ole päässyt itseäni tutkimaan. Kieltämättä hurja kuva, mutta tuskin yleensä tuolta näytät, jos istut ryhdikkäästi? Itse muuten sain apua ravintoneuvojasta. Vaikka ei ollut syömishäiriötä, saattoi aterioita just unohatua, ja söin pieniä annoksia. Kokeilepa semmoista terveydenhuollon kautta. En minäkään mikään pahasti alipainoinen ollut, muutaman kiloa vain. 

Vierailija
12/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla katsoa kuvaa,tie mitä siellä on:D ilmeisesti oot siis alipainoinen vai?Mikä on painoindeksisi?

Vierailija
13/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva myös etupuolelta niin saadaan parempi kuva tilanteesta.

14/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:30"]

En uskalla katsoa kuvaa,tie mitä siellä on:D ilmeisesti oot siis alipainoinen vai?Mikä on painoindeksisi?

[/quote]

Eipä siinä kuvassa mitään kovin brutaalia ole, anorektikko selkäpuolelta kuvattuna.

Vierailija
15/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:26"]

Sanoi ettei ole syömishäiriö..

[/quote]Ehkä on sitten syöpä?

Vierailija
16/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselän luut on kyllä hyvin peitossa joka kertoo sen, että kuvakulma aiheuttaa nyt vaan turhaa draamaa

Vierailija
17/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 169, ikä 20
Ap

Vierailija
18/52 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurus totta tosiaan!!:D:D kädet suhteessa ruumiiseen ku Rexillä konsanaa!

Vierailija
19/52 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä joku painoindeksi tai vaaka sanoo, olet aivan liian laiha. Olkapäätkin muhkuraiset luista.

Vierailija
20/52 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hiton laiha, mutta luojan kiitos mulla on sentään kauniin mallinen selkä. Outo rakenne sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän