Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoisemme laskettu aika kesäkuun alussa

Vierailija
22.05.2015 |

ja mies jo suunnittelee innoissaan poikien mökkireissua juhannukseksi. Lähtevät huomenna ostamaan uuden grillin Tuurista. Olen tyrmistynyt. Suhteemme on ollut niin ihana. Miten tässä näin kävi? En tiedä mitä sanoa. Sanonko että vie samalla kaikki kamppeensa mennessään

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että nyt ei käy. Jos silti lähtee niin ottaa sitten koko omaisuutensa mukanaan. Sika

Vierailija
2/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te puhuitte omista menoista, kun suunnittelitte perheen?

Vierailija
4/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy usein, kun ukkoihin iskee SE todellisuus.

Vierailija
5/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sinä raskaana vai onko sun esikoinen raskaana?

Vierailija
6/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:32"]

[/quote]

Siis minä olen raskaana. Anteeksi epäselvä aloitus

ap

Vierailija
7/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:32"]

[/quote]

Siis minä olen raskaana. Anteeksi epäselvä aloitus

ap

[/quote]

No siinä tapauksessa ehdotan, että vedät nyt syvään henkeä ja et tee mitään hätiköityä. Sitten keskustelet miehen kanssa asiallisesti ja rauhallisesti, selität miksi haluat hänen olevan kotona tuolloin jos ei sitä itse tajua.

Vierailija
8/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei joskus tajua noita juttuja, asia ei ole heille konkreettinen ennen kuin vauva syntyy ja oikeasti saattavat luulla että elämä vauvan kanssa on helppoa, nehän vain nukkuvat päivät pitkät... Sinun täytyy siis selittää asia miehelle perusteellisesti, kertoa että todellakin tarvitset häntä kotona eikä tuollainen nyt oikein sovi. Vai miltä kuulostaisi jos sinä suunnittelisit juhannsreissua ja käyttäisit miehen vauvan kanssa kotiin?

Vierailija
9/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nyt vaan valitettavasti siinä tilanteessa, jonka moni nainen on käynyt tai käy läpi. Se hetki, kun tajuaa, ettette te olekaan samalla viivalla lastenhoidossa vaan sinä äitinä tulet tekemään aina vähän enemmän ja aina vähän enemmän joustamaan. Eikä tämä ole paskapuhetta, se vaan on niin monesti nähty. Itselläni oli tuo hetki myös, olin tosi tyrmistynyt.

Vierailija
10/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa vielä, että itselläni esikoinen oli parin viikon vanha, kun mies "oikeutetusti" piti varpajaiset ja itse olin yksin pienen vauvan kanssa kotona. Sen muistan varmasti aina. Vauva puklasi kovasti ja pelkäsin, että mitä vauvalle käy. No ei tietty mitään, mutta olin niin tuore äiti ja kaikki hormonit päälle, että minä pelkäsin. Ja ne varpajaiset. Oikeasti, pelkkää ryyppämistä läpi yön ja mauttomien lahjojen antamista. Ei se siementen sisään laitto nyt niin kiva työ ollut, että se olisi juuri se mies, joka ansaitsee juhlimista.

Vierailija
11/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva eli kova (ihana tämä sanojen muuntelu näissä puhelimissa...)

Vierailija
12/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt satu koliikkivauvaa saamaan, niin pärjäät oikein hyvin itseksesi. Toisekseen, miehet ei tajua näitä juttuja ennen kuin on liian myöhäistä. Jos siis olet sitä mieltä, että mies on sidottu neljän seinän sisään seuraavaksi 18 vuodeksi, niin kannattaisi ehkä mainita hänelle ihan rauhallisesti, ettei sinusta tunnu mukavalta tuo miehen reissu. En nyt heti pihalle pistäisi tuollaisesta.

Vierailija
13/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen, hyvin kirjoitettu 10 ja 11. Toki tuo asetelma voi muuttua mutta meillä ainakin se on vaatinut paljon aikaa ja helvetin monta hermoromahdusta ja väsynyttä itkuntäyteistä iltaa.

Vierailija
14/14 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestasi tulee siis horoskooppimerkiltään kaksonen. Oletko miten varautunut siihen?