Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö hyväntekeväisyyttä?

Vierailija
22.01.2022 |

Teetkö hyväntekeväisyyttä? Ei tarvitse mainita järjestöjen nimiä ym. jos se ei tunnu luontevalta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo tänäänkin. Korjasin naapurin papan kolmipyörä mopon varaosien hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen SPR ainaisjäsen. Luovutin verta n 30v. Osallistun Nälkäpäivään, ostan roosanauhan rintapieleen...

Vierailija
4/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen.

Maksan hirveitä veroja joka paikassa. Sähkössä, vedessä, autoilu asuminen jne.

Vierailija
5/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjoittanut pari tietokonetta ja opettanut vähävaraisten perheiden lapsia koodaamaan.

Vierailija
6/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
7/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan Unicefille n. 5 tai 6 euroa kuukaudessa. Olen kuukausilahjoittaja. Tuskinpa se tekee mitään niin mitättömällä summalla. Aion lopettaa sen.

Vierailija
8/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan . Ostan Kontista tavaraa monella sadalla eurolla vuodessa.  Lisäksi lahjoitan ajoittain tavaraa myytäväksi paikallisen eläintensuojeluyhdistyksen kirpputorilla

Vierailija
9/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen partiojohtaja ja teen lippukunnassa monenlaisia juttuja. Ja mehän maksamme jäsenmaksun ja muut jutut, ihan kuin lapsista ja nuoristakin ne maksetaan. Sen päälle annamme vielä aikamme, ja palkintona saamme ehkä kasvatettua lapsista hieman ajattelevampia ja kyvykkäämpiä ihmisiä. 😊

Lisäksi luovutan verta ja lahjoitan rahaa erinäisiin keräyksiin silloin kun se on itselleni rahallisesti mahdollista.

Vierailija
10/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen partiojohtaja ja teen lippukunnassa monenlaisia juttuja. Ja mehän maksamme jäsenmaksun ja muut jutut, ihan kuin lapsista ja nuoristakin ne maksetaan. Sen päälle annamme vielä aikamme, ja palkintona saamme ehkä kasvatettua lapsista hieman ajattelevampia ja kyvykkäämpiä ihmisiä. 😊

Lisäksi luovutan verta ja lahjoitan rahaa erinäisiin keräyksiin silloin kun se on itselleni rahallisesti mahdollista.

<3 

Vierailija
11/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan lapsen koulutuksen, työttömän chillailun ja parin mummon hoidot veroina.

Vierailija
12/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin teenkö? Outo ilmaisu.

Vierailija
13/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tällä hetkellä, kun pikkulapsiperheessä aika on niukka resurssi. Lahjoitan kyllä rahaa kuukausittain. Kun lapset on isompia, varmasti taas alan tehdä.

Vierailija
14/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni tehnyt niin paljon hyväntekeväisyyttä, että useampi ihminen on tästä syystä nauttinut hyvästä elämästä. Kymmeniätuhansia euroja kullekin, kertymää voi olla jo hyvinkin yli sata tuhatta. Ja vielä kehtaatte minua halveksua. Mikään ei riitä, pitää ka asuntokin irtaimistoineen jollekulle tarvitsevalle antaa!

Vierailija
15/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tähän maamme valtakirkkoon ja maksan kirkollisveroa. En käy kirkossa enkä muutenkaan käytä kirkon palveluja. Ainut "palvelu", jonka saan, on seurakunnan lehti. Se menee suoraan paperinkeräykseen. Ns. arkkurahat on säästössä. Toivon tulevani haudatuksi kirkonpalvelijoiden toimesta kirkkomaahan. Pidän maksamaani kirkollisveroa suurimmalta osaltaan hyväntekeväisyytenä, jonka kohteena ovat kirkko organisaationa, kirkon palkolliset, kirkosta elämäänsä sisältöä ja toivoa saavat ihmiset sekä sellaiset, jotka saavat kirkolta suoranaista materiaalista apua. Muuta hyväntekeväisyyttä en harrasta.

Vierailija
16/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään (lasten) järjestön kuukausilahjoittaja. Lisäksi ostan kissanruokia ja - hiekkoja niitä tarvitseville, näistä tarpeista saan tiedon paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kautta. Näiden lisäksi perheemme on jo vuosia ollut mukana erään urheilulajin valmennustoiminnassa. Aikaa tähän menee viikoittain muutamia tunteja. Eli jotain pientä. Tarvittaessa lahjoitan rahaa muihinkin keräyksiin.

Vierailija
17/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hyväntekeväisyyttä: työnantaja muistaa 50-/60-vuotta täyttäviä vakituisia työntekijöitä satasella. Mutta työnantaja antaa myös mahdollisuuden lahjoittaa tämän summan hyväntekeväisyyteen. Olin kerrankin höveli, ja luovuin satasesta toisten hyväksi. Omatuntoni on siis kaikin puolin puhdas. Olen (kerrankin) elämässäni tehnyt hyvää!

Vierailija
18/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä, niin paljon naisia jotka vaativat asioita muilta kun ei niitä itse halua tehdä eikä halua maksaa niiden teosta

Vierailija
19/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ostamistani tuotteista on mennyt vähän hyväntekeväisyyteen, esim. tiskirätistä, heijastimesta jne.

Ei ole enää itsellekään rahaa, niin on jäänyt eläinsuojeluun lahjoitukset pois. 😔

Vierailija
20/25 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan sairastavaa naapuria päivittäin.