Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri vie aloitekykyni

Vierailija
22.05.2015 |

Olen lastentarhanopettaja. Työparini, lastentarhanopettaja myös vie kohta järkeni. Hän kokee että hän on minun yläpuolella, luulee tietävänsä kaiken. Pahinta on se, että meidän pitäisi kokoajan toteuttaa hänen ideoitaan ja minun pitäisi toteuttaa hänen suunnittelemiaan juttuja. Töissä hän liimaantuu jatkuvasti minuun kiinni. Minun pitäisi antaa hänelle hurraa huutoja jatkuvasti. Hän ei arvosta minua yhtään,pitää vaan tiskirättinä jota voi käskyttää ja likasankona johon voi oksentaa asiansa. Vali vali joka päivä kaikesta. Minun pitäisi auttaa häntä lasten kanssa eikä hän tunnu itse selviävän lapsi ryhmän kanssa. Jos haluan toteuttaa omia juttuja tai tehdä lapsiryhmän kanssa jotain yksin, saan mulkaisuja. Vapaa-ajallakin minun pitäisi jaksaa kuunnella häntä....eikä kiinnosta työasiat sitte yhtään sen jälkeen kun töistä lähden. Olen ihan hermoraunio...tuntuu että hän on vienyt kaiken aloitekykyni ja kietonut minut pauloihinsa. Antakaa konkreettosia neuvoja miten voin alkaa vastustamaan tuota ihmistä. ne jotka on varhaiskasvatukses töis, tietää että siellä tehdään tosi tiivistä tiimityötä ja tämä on vaikea tilanne!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla