Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon tuota miehen ajattelemattomuutta pitää kestää?

Vierailija
22.05.2015 |

Mulla oli pari viikkoa sitten syntympäivä. Sain mieheltä lahjaksi sellasen kivan kangaslaukun. No, kiitin lahjasta ja sanoin että se on kiva, mutta totesin että en olis kyllä tarvinut laukkua, koska vasta ostin itselleni sellaisen. Olin siis puhunut pitkään että tällaisen haluaisin, mutta mieheltä mennyt ohi että sellaisen olin jo ostanut. Mutta ei sen haitannut, koska kyllähän niitä voi olla useampia, ja onhan se kivaa kun mies kerrankin ostanut jotain tuollaista minulle, ja se oli sitä paitsi vähän erilainen kun se mitä olin itselleni ostanut.

Mitä mies sitten meni tekemään? Hänen siskonsa teki meille erään palveluksen, ja nyt sitten imoitti minulle kun en ollut kassia vielä ehtinyt tässä parin viikon aikana käyttää, että antoi siskollensa kassin kiitokseksi tästä palveluksesta! Olin ihan varma, että mies vitsailee, mutta ei hän oli tosissaan. Voi v... Siis mun synttärilahjan meni vaan ja antoi pois, kun ajatteli etten tarvi sitä. Harmittaa oikeasti, koska ilahduin tosissani lahjasta, kun sen sain :(

Mutta siis eikö tämä nyt teistäkin ole ihan hullu juttu? Onko miehet vaan tuollaisia, vai onko oma mieheni jotenkin tosi outo ja ennen kaikkea ajattelematon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan luuli, ettet tykännyt siitä.

Vierailija
2/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:51"]

Se vaan luuli, ettet tykännyt siitä.

[/quote]

Sanoin kyllä että tykkään, mutta en vissiin tarpeeksi selvästi. Silti eikö sitä voi kysyäkin, jos jää epäselväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies logiikalla juttu meni miehesi näkökulmasta näin: osti kassin vaimolle, kun vaimo kovaan ääneen kassia toivonut ja siitä jankuttanut. Vaimo sai kassin ja vaan valitti, että mitä ny tämmöstä mennyt ostamaan, onhan mulla jo se. Mies antaa kassin pois koska vaimo on ilmoittanut ettei tarvitse toista kassia. Sisko taasen ilahtuu tästä kovasti.
Ja sivan oma päätelmä: mies suoran looginen, vaimo tyypillinen käsittämätön naisihminen joka haluu kaikkee eikä kelpaa ku se just minkä haluu

Vierailija
4/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:58"]

Munkin mies logiikalla juttu meni miehesi näkökulmasta näin: osti kassin vaimolle, kun vaimo kovaan ääneen kassia toivonut ja siitä jankuttanut. Vaimo sai kassin ja vaan valitti, että mitä ny tämmöstä mennyt ostamaan, onhan mulla jo se. Mies antaa kassin pois koska vaimo on ilmoittanut ettei tarvitse toista kassia. Sisko taasen ilahtuu tästä kovasti. Ja sivan oma päätelmä: mies suoran looginen, vaimo tyypillinen käsittämätön naisihminen joka haluu kaikkee eikä kelpaa ku se just minkä haluu

[/quote]

Mutta kun en mitenkään motkottanut miehelle siitä :D Sanoin vielä, että voihan niitä olla useampia. Ihmisten mielestä siis ihan ok antaa toiselle antamiaan lahjoja eteenpäin KYSYMÄTTÄ. Itse kyllä käsitän asian niin, että jos jollekan annan jotain, niin se on sitten sen ihmisen sen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että miehesi luuli kassin olevan tarpeeton tai huono lahja. Miksi sinusta oli välttämätöntä sanoa miehellesi, että et olisi tarvinnut laukkua? Olisit vain kiittänyt lahjasta piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi