Kuka voittaa EUROVIISUT??!!
Omat suosikkini Ruotsi, Viro, Israel http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=2083
Hauska tuo Israel... katsokaapa video ;)
Slovenia, Venäjä, Iso-Britannia, Australia, Montenegro, siinä myöskin mun suosikkeja!
Mutta Ruotsi kyllä voittaa.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 03:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 03:39"]
Huvittaa nämä Ruotsiin kohdistuvat plagiaatti kommentit, koska nykyäänhän ei edes voi sanoa niin. Biiseissä saa käyttää tietyn määrn sekunteja lainoja, ettei tarvitse edes mainita tekijöissä.
[/quote]
Juu juu, sama pyörähän keksitään aina uudelleen ja uudelleen - näinhän se on aina mennyt myös musiikkimaailmassa. tietyt trendit ovat pinnalla ja niiden mukaan mennään.
Mutta jos kuunnellessaan kappaletta pystyy pitkähkön pätkän hyräilemään/laulamaan mukana jotain toista kappaletta ja tietää miten rytmi tulee jatkumaan niin kyllähän se biisisitä jotain kertoo - oli niitä tahteja sitten neljä tai kahdeksan.
Aika pettynyt olen ruotsalaisiin tänä vuonna, yleensä ovat saaneet sujutettua ne ns. ajan hermoilla olevat jutut kappaleisiinsa tyylillä eikä suoralla matkimisella/kopioinnilla.
[/quote]
Voi sä olet pettynyt. No, Ruotsi sitten ei varmasti pärjää, koska sä sanot niin.
Itse en tykkää biisistä (lavashow oli hieno), mutta niinhän se on viiden parhaan joukossa, ellei jopa voita.
Totuus on kuitenkin se, että jos se olisi liikaa matkittu, niin ei kisailis Euroviisuissa. Sehän olisi bannattu jo.
Moldovalla on mun mielestä kerrankin hyvä biisi :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 04:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 03:52"]
Huvittaa nämä Ruotsiin kohdistuvat plagiaatti kommentit, koska nykyäänhän ei edes voi sanoa niin. Biiseissä saa käyttää tietyn määrn sekunteja lainoja, ettei tarvitse edes mainita tekijöissä.
[/quote]
Juu juu, sama pyörähän keksitään aina uudelleen ja uudelleen - näinhän se on aina mennyt myös musiikkimaailmassa. tietyt trendit ovat pinnalla ja niiden mukaan mennään.
Mutta jos kuunnellessaan kappaletta pystyy pitkähkön pätkän hyräilemään/laulamaan mukana jotain toista kappaletta ja tietää miten rytmi tulee jatkumaan niin kyllähän se biisisitä jotain kertoo - oli niitä tahteja sitten neljä tai kahdeksan.
Aika pettynyt olen ruotsalaisiin tänä vuonna, yleensä ovat saaneet sujutettua ne ns. ajan hermoilla olevat jutut kappaleisiinsa tyylillä eikä suoralla matkimisella/kopioinnilla.
[/quote]
Voi sä olet pettynyt. No, Ruotsi sitten ei varmasti pärjää, koska sä sanot niin.
Itse en tykkää biisistä (lavashow oli hieno), mutta niinhän se on viiden parhaan joukossa, ellei jopa voita.
Totuus on kuitenkin se, että jos se olisi liikaa matkittu, niin ei kisailis Euroviisuissa. Sehän olisi bannattu jo.
[/quote]
Sisälukutaidosta kuullut..? :)
"Aika pettynyt olen ruotsalaisiin tänä vuonna, yleensä ovat saaneet sujutettua ne ns. ajan hermoilla olevat jutut kappaleisiinsa tyylillä eikä suoralla matkimisella/kopioinnilla. "
Ruotsi varmaan pärjää, on taatusti kolmen parhaan joukossa. Mistä päättelit että olisin pettynyt mikäli Ruotsi ei voita? Herttaisen yhdentekevää. Toivon vaan, että jokin omintakeisempi laulu/esitys voittaa.
Ruotsi voittaa..muut suosikkini övat Serbia .Viro ja Israel.
Norja voittaa.
Viro on kauhea, en tykkää yhtään. Ruotsi on hyvä, samoin Israel, Romania ja Serbia.
Pidän tosi paljon Sloveniasta ja Saksasta! Israelin kappaleesta mielestäni puuttuu se jokin, kertsi on hyvä, mutta kappale muuten on jotenkin tylsä :) Mikä muuten Virossa viehättää? Oma korvani ei siitä tykännyt yhtään:D
Ruotsi, Belgia ja Georgia suosikkeja
We are the lovers...ei kun heroes. Se.
Suomi voittaa lopulta vaikka ei ole edes kisassa! Nightwishilla on keikka samaisessa hallissa missä nämä Euro-pirskeet pidetään.
Sanon nyt näin että kyllähän Venäjän euroviisu on kaikkein paras, sensuelli kaunis esiintyjä, laulussa on
järkeä, kauneutta ja toivo paremmasta huomisesta / tulevaisuudesta. Ihmiset eivät uskalla myöntää Venäjän
biisiä parhaaksi vaikka ajattelevatkin niin mielessä, syynä Suomessa oleva suuri Venäjä-viha. Venäläiset ovat
kautta aikojen olleet maailman parhaimpia musiikissa, kuvataiteessa, kirjailijoina, he osaavat esiintymisen ja
kokonaisuuden. Viron biisi ei mielestäni ole hyvä ja esiintyjäki heillä on lihava, runsasmuotoinen, leveä ja suuripäinen nainen, ei mitenkään kiva näky. Suu törröttää auki hänen laulaessaan, katsokaa illalla vaikka niin
näette. Suomella vain on joku pakkomielle peesata ja miellyttää Virolaisia, erikoista.
Omat suosikkini ; Montenegro, Viro, Ruotsi, Italia, Norja, Belgia. Näitä odotan.
Ruotsi voittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:49"]Sanon nyt näin että kyllähän Venäjän euroviisu on kaikkein paras, sensuelli kaunis esiintyjä, laulussa on
järkeä, kauneutta ja toivo paremmasta huomisesta / tulevaisuudesta. Ihmiset eivät uskalla myöntää Venäjän
biisiä parhaaksi vaikka ajattelevatkin niin mielessä, syynä Suomessa oleva suuri Venäjä-viha. Venäläiset ovat
kautta aikojen olleet maailman parhaimpia musiikissa, kuvataiteessa, kirjailijoina, he osaavat esiintymisen ja
kokonaisuuden. Viron biisi ei mielestäni ole hyvä ja esiintyjäki heillä on lihava, runsasmuotoinen, leveä ja suuripäinen nainen, ei mitenkään kiva näky. Suu törröttää auki hänen laulaessaan, katsokaa illalla vaikka niin
näette. Suomella vain on joku pakkomielle peesata ja miellyttää Virolaisia, erikoista.
[/quote]
Ettekö te siellä Pietarin trollitehtaalla tämän parempaan pysty?
Tykkäsin Israelin esityksestä ja se maa on mulle erittäin tuttu, aikoinaan olin kibbutsilla kolmeen eri otteeseen ja pisin aika oli olla Israelissa lähes vuoden. Tel Aviv Maccabi
Olispa hieno kun saataisiin tänä vuonna ihan joku yllätysvoittaja, joku Kypros tai Montenegro. Tai oma suosikkini Belgia! Ruotsin viisu on kamalan kylmä vaikka kuinka on huipputuotantoa, en tykkää. Viron naislaulaja on kauhea, muuten se menis. Venäjän kappale on jotenkin vaan... väärin. Israel ja Azerbaidzan sais sijoittua hyvin, ja Italia ja ne aussitkin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 04:15"]Moldovalla on mun mielestä kerrankin hyvä biisi :)
[/quote]
Ei ole finaalissa. On kyllä kiva kipale noin muuten.
[/quote]