kauhutarinat
Jatkoin matkaani sohvalle. Lässähdin siihen ja nostin jalat olohuoneen ruskealle pöydälle. Krista sanoi: "sun äiti ei varmaankaan pitäisi tosta... Joo mä tiedän että se on vaan keksitty tarina mutta entä jos se onkin t..." Krista ehti sanoa ennenkuin keskeytin: "pälä pälä!" haukkasin omenasta palan ja sitten kaikki pimeni. Sähköt katkesivat. "Se on Zicker!! Se tuli tappamaan mut!" itki Krista. Vastasin lempeästi: "höpsö.. Siellä vain tuulee." Kunnes ullakolta kuulu tömähdys.Krista katsoi minua vedet silmissä suu raolleen. "Li..Li... Linda... Mikä.. Se... Oli?" kysyi Krista.
Vastasin ihmetellen: "pitäisiköhän mennä katsomaan?" kysyin. "Älä mene sinne!" huusi Krista peloissaan mutta vihaisena. En välittänyt hänen sanoistaan vaan menin ullakolle johtavien portaiden alapäähän. Katsoin ylhäällä olevaa ovea. Otin kaiteesta kiinni ja aloin kävelemään ovea kohti. "Linda lopeta et mene sinne! Siellä voi olla Zicker!" valitti Krista portaiden alapäässä. Hän juoksi perääni ja tarttui käteeni. Tartuin oven kahvaan ja avasin hitaasti oven. Kun ovi oli raollaan kuului taas tömähdys! Avasin oven nopeasti kokonaan. Huone oli pimeä. Menin etsimään kiireesti valokatkasimen ja huoneeseen tuli hämärä valaistus. "Mua pelottaa nyt oikeesti Linda kuulitko sä." sanoi Krista. Vastasin: "Mikä se ääni oli on pakko tietää." Aloin kävelemään ja sitten tunsin jonkun kutittan ihoani. Se oli hämähäkin seitti. "Yök!" kiljaisin. Kaapin takaa kuului tömähdys ja kovaa! Katsoimme sinne ja huoneesta sammui valo....jatkuu myöhemmin