Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaiset äidit!

21.09.2006 |

Tervetuloa espoon ikinuorten äitien postituslistalle osoitteeseen: http://groups.yahoo.com/group/espoonikinuoretaidit/

Ikä on vain numeroita, äitiys yhdistää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuten edellä kirjoitettiin..

äitien ikähaarukka taitaa olla 20-30 vuoden välillä, mutta ikä on vain numeroita, kun äitiys yhdistää.

Listalla on tiivistä keskustelua aiheesta kuin aiheesta, järjestetään tapaamisia sekä lasten kanssa että vain äitien kesken. Listalta voi myös löytää lähiympäristöstään lenkkeily- ja muuta seuraa..

Tervetuloa :)

Vierailija
2/10 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka.mäkin oisin kiinnostunut tulee mukaan jos vaan mahtuu,asumme espoossa ja on kaks pinetä lasta ja olen itse 25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyäiti:

moikka.mäkin oisin kiinnostunut tulee mukaan jos vaan mahtuu,asumme espoossa ja on kaks pinetä lasta ja olen itse 25v

Tervetuloa mukaan! Sun pitää vain käydä rekisteröitymässä yahooseen (jos sinne ei vielä tunnuksia ole) ja " anoa jäsenyyttä" , niin pääset listalle. (kaikki siis pääsevät kyllä..)

Vierailija
4/10 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vaikeeta vissii... :/

Vierailija
5/10 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuinko :D toivottavasti... tekniikan ihmelapsi!!!

Vierailija
6/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RH83:

onnistuinko :D toivottavasti... tekniikan ihmelapsi!!!

Toivottavasti onnistuit!

Mulle voi myös laitta viestiä osoitteeseen espoonikinuoretaidit-owner@yahoogroups.com niin neuvon kyllä mielelläni :)

Vierailija
7/10 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olikin... sai harjoitella ja muistella englanninkielen oppejakin. :)) Laitoin minäkin nyt anomuksen listalle pääsyyn, toivottavasti huolitte? :)) Ikä nyt lähentelee 30vuotta, mutta asuinpaikka on Espoo ja kotona ollaan hoitovapaalla 9kk ikäisen pikku tyttären kanssa. :))

Vierailija
8/10 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas :)

Vierailija
9/10 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisille äideille lista on tarkoitettu?

Vierailija
10/10 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vastaanpa, ettei tarvitse turhaan odotella. :)

Meitä taitaa olla listalla nyt 20-30vuoden väliltä. Suurin osa on saanut esikoisen kahdenkympin korvilla, joten osan lapset ovat jo isompia. Osa odottaa, osa on juuri synnyttänyt, osa kuumeilee, osa on kotona, osa töissä ja osa miettii tulevaisuuttaan. Eli värikäs porukka löytyy. :)

Tule ihmeessä mukaan, kuten Tiikeri kirjoitti, ikä on vain numeroita, äitiys ja lapset kyllä yhdistävät. :)

Naanuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän