Lapsen opettaja kulki kaulakkain naisen kanssa!
Opettaja on siis nainen. Näin ihan sattumalta. Pitäisikö ottaa puheeksi muiden oppilaiden vanhempien kanssa?
Kommentit (14)
Miten kuljetaan kaulakkain? Vauhti ei ainakaan voi olla mikään päätä huimaava?
Minä näin viime viikonloppuna lapseni opettajan pizzeriassa!!! Ajattelin pitää asiasta muiden vanhempien kanssa ryhmäkokouksen, en halua että tyttärelleni opetetaan jotain sairasta ruokavaliota :(
Ei, miksi pitäisi? Ei varmaan vaikuta opetukseen? Vai luuletko että "nyt se opettaa niille opetussuunnitelman vastaista homoilua."?
Minä hankkisin sille potkut tai vaihtaisin lapseni koulua. En halua että meidän Ville-Maijasta tulee mitään homoa.
Itse kin harkitsisin kyllä. En voi rehellisesti sanoa hyväksyväni homoja täydellisesti, enkä varsinkaan halua, että hän opettaisi mun tytölle jotain sairasta :(
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 19:59"]Itse kin harkitsisin kyllä. En voi rehellisesti sanoa hyväksyväni homoja täydellisesti, enkä varsinkaan halua, että hän opettaisi mun tytölle jotain sairasta :(
[/quote]niin. Aattele jos lapsestasi tulisikin suvaitsevainen. Olisi sairasta!!!
Kai sä voit puhua jos haluat mutta se on ihan laillista eikä tollasen takia saa antaa potkuja. Että ihan turhaan sä puhuisit asiasta.