Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäiaitkö lapsesi helluntaisrk:n kesäleirille kaverin kanssa?

Vierailija
22.05.2015 |

Millaista siellä leireillä on, jonkinverran jotain Raamattujuttua ilmeisesti ainakin. Entä jos kuuluu johonkin toiseen kirkkoon tai on ateisti? Eikö helluntalaisilla ole niitä herätyskokouksia joissa puhutaan kielillä ja kaatuillaan, ei kai sellaista sentään lasten leireillä olisi?

Lapsen kaveri kutsui meidän lasta mukaan leirille, mietin päästääkö vai ei...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Ja vain siksi, että siskopuoleni on nykyään ihan hihhuli helluntalaisuutensa kanssa.

Tuo on niin suuri tragedia koko perheellemme etten voisi, vaikka tunnen ns. normalejakin helluja.

Vierailija
2/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Perus luterilaisen seurakunnan leirille saisi kyllä mennä, mutta ei näiden hihhulilahkojen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päästänyt ja hyvin vähän oli raamattupiiriä eikä siellä sitä mitenkään jauhettu.

Vierailija
4/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.Olemme ortodokseja.Helluntalaisten opit poikkeavat niin paljon omasta uskonnostamme.Ev-lut  kirkon leirille päästäisin.

Vierailija
5/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena monta kertaa, ja monia hyviä muistoja niistä leireistä jäi. Mutta iltaisin oli vapaaehtoisia rukouskokuksia, joissa lapsia tuli uskoon ja jotkut nuoret puhuivat kielillä. Sanoisin, että voit päästää lapsesi, jos sovit hänen kanssaan, että hän ei mene mihinkään vapaaehtoisiin rukoustilaisuuksiin.

Vierailija
6/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siviilirekisterissä ja lapset on aika immuuneja aivopesulle, mutta heitä kiinnostaa "uskovien touhut", joten voisin vaikka päiväksi päästää.

Vierailija
7/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Olin nimittäin itse lapsena sellaisella. Ei ollut kivaa. Puuduttavia rukouskokouksia. Moraalisaarnaa. Tiukkapiposia aikuisia.

Vierailija
8/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päästänyt, lapseni kutsuu itseään ateistiksi. Kiva leiri oli kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. En ala perustella, että miksi ei, koska vaustakseni ilmoitettaisiin asiattomaksi ja viesti poistettaisiin.

Vierailija
10/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena kaverini kanssa helluntalaisten kesäleirillä, ei olla kumpikaan helluntalaisia. Ihan kiva leiri oli, ei mitään miksi en voisi omaa lastani leirille päästää.

Vierailija
11/11 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. Lapsihan saattaisi tulla uskoon siellä. Ihan kuin pistäis jonnekkin suohirviöleirille ja kotiin tulis suohirviölapsi, joka uskoo pääsevänsä suolle kuoleman jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän