Päästäiaitkö lapsesi helluntaisrk:n kesäleirille kaverin kanssa?
Millaista siellä leireillä on, jonkinverran jotain Raamattujuttua ilmeisesti ainakin. Entä jos kuuluu johonkin toiseen kirkkoon tai on ateisti? Eikö helluntalaisilla ole niitä herätyskokouksia joissa puhutaan kielillä ja kaatuillaan, ei kai sellaista sentään lasten leireillä olisi?
Lapsen kaveri kutsui meidän lasta mukaan leirille, mietin päästääkö vai ei...
Kommentit (11)
En päästäisi. Perus luterilaisen seurakunnan leirille saisi kyllä mennä, mutta ei näiden hihhulilahkojen.
Olen päästänyt ja hyvin vähän oli raamattupiiriä eikä siellä sitä mitenkään jauhettu.
En päästäisi.Olemme ortodokseja.Helluntalaisten opit poikkeavat niin paljon omasta uskonnostamme.Ev-lut kirkon leirille päästäisin.
Olin lapsena monta kertaa, ja monia hyviä muistoja niistä leireistä jäi. Mutta iltaisin oli vapaaehtoisia rukouskokuksia, joissa lapsia tuli uskoon ja jotkut nuoret puhuivat kielillä. Sanoisin, että voit päästää lapsesi, jos sovit hänen kanssaan, että hän ei mene mihinkään vapaaehtoisiin rukoustilaisuuksiin.
Ollaan siviilirekisterissä ja lapset on aika immuuneja aivopesulle, mutta heitä kiinnostaa "uskovien touhut", joten voisin vaikka päiväksi päästää.
En päästäisi. Olin nimittäin itse lapsena sellaisella. Ei ollut kivaa. Puuduttavia rukouskokouksia. Moraalisaarnaa. Tiukkapiposia aikuisia.
Olen päästänyt, lapseni kutsuu itseään ateistiksi. Kiva leiri oli kuitenkin.
En missään tapauksessa. En ala perustella, että miksi ei, koska vaustakseni ilmoitettaisiin asiattomaksi ja viesti poistettaisiin.
Minä olin lapsena kaverini kanssa helluntalaisten kesäleirillä, ei olla kumpikaan helluntalaisia. Ihan kiva leiri oli, ei mitään miksi en voisi omaa lastani leirille päästää.
No en tod. Lapsihan saattaisi tulla uskoon siellä. Ihan kuin pistäis jonnekkin suohirviöleirille ja kotiin tulis suohirviölapsi, joka uskoo pääsevänsä suolle kuoleman jälkeen.
En päästäisi. Ja vain siksi, että siskopuoleni on nykyään ihan hihhuli helluntalaisuutensa kanssa.
Tuo on niin suuri tragedia koko perheellemme etten voisi, vaikka tunnen ns. normalejakin helluja.