Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten käytännössä tapahtuu kemiallinen abortti?

Vierailija
21.09.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopunelämää luultavasti syöt masennuslääkkei päästäksesi yli abortista

Vierailija
2/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pari pilleriä ja muutaman päivän päästä kohdunsuulle toisen pillerin. Sen jälkeen kohtu tyhjenee vuotona.

Kaikkiin abortteihin pätee, että jos syyt ovat olleet oikeat ja abortin teettäjä itse tietää tehneensä ehdottomasti oikean ratkaisun, niin ihan tutkimusten mukaan ei seuraa sen kummempia loppuelämän masennuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja ehkäisyä on käytetty, kaikilla lapsilla sama isä, niin myös tällä olisi. ap

Vierailija
4/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja lopunelämää luultavasti syöt masennuslääkkei päästäksesi yli abortista

Rankkaa oli . Mutta kun elämä ei aina mene niin kuin on suunnitellut..

Vierailija
5/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle ei ole tilaa tai energiaa!

Vierailija
6/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laitetaan emättimeen neljä tablettia. Makoilet tunnin ja pääset kävelemään. Verta tulee ja hyytymiä. Kipuja jos on niin lääkkeitä saa.

Se eka tabletti teki mulle huonon olon, mutta itse abortti ei käynyt kipeää eikä kaduta. Onnea koitokseen :)

Vierailija
7/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja homma oli sillä selvä. N. vuorokautta myöhemmin abortti toteutui kotona, ns. raskausmateriaali kaikkineen putosi alas suihkussa käydessä. Ja kyllä, näin runsaan sentin mittaisen alkionkin.

Seuraavana päivänä ultra ja tarkastus sairaalassa. Ei isompia kipuja eikä muuten myöskään niitä masennuslääkkeitä. Parin synkemmän ja runsaan vuodon täyttämän päivän jälkeen ainoastaan suuri helpotus.

Vierailija
8/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä ultrataan ja annetaan tabletit. En itse kokenut vaan olen nän kuullut?

Vierailija
9/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttien määrät vähene, kun se on näköjään ihan luonnollinen tapahtuma yhä useamman mielestä.

Vierailija
10/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aborttien määrät vähene, kun se on näköjään ihan luonnollinen tapahtuma yhä useamman mielestä.

Vierailija
11/12 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain elämäntilanteissa se on vain pakko tehdä. Minäkin vastustin aborttia kunnes jouduin sellaisen tekemään hyvin painavista syistä!

Vierailija
12/12 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... soitanko huomenna terveyskeskukseen ja varaan ajan vai?? Mihin siis ottaa eka yhteyttä, jos on päätynyt ratkaisuun abortista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä