Mun pitäisi mennä tänään juhliin ja inhoan itseäni.
Ällötän itseäni. Kaikki vaate-ehdokkaat näyttää tyhmältä päältä, näytän pullukalta ja yritän keksiä jotain millä voisin peittää se että oon lihonut n. 5 kiloa ja ne yritykset saa mut näyttämään vaan lisää pullukalta. Koskaan ennen ei oo ollut tällanen vaatekriisi ja tietty sen piti iskeä nyt kun ei ole aikaa tehdä mitään!!!!
Kommentit (7)
No tommostahan se on. Joko vaatteet on liian talviset ja liian tummat, tai liian kesäiset niin että sitä näyttää kermakakulta. Joko vaatteet ei anna yhtään anteeksi yhtäkään muhkuraa tai alleja tai pömppistä, tai sitten ne näyttää teltalta.
Ota tästä ap nyt opiksesi, ja hanki joku hillityn värinen a-linjainen mekko ja siihen joku bolero tms. kuten me muutkin läskit.;) Sillä pärjää aina, oli laihtunut tai lihonut.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:06"]
Jätä juhlat väliin ja vietä rento koti-ilta.
[/quote]
Tekis mieli mut en kehtaa kun olen sanonut tulevani.
Tiedätkö mitä? Vaikkei ole kovin kivasti sanottu, niin sanon silti. Kukaan ei välitä siitä miltä sinä näytät, vain sinä itse. Kukaan ei ole pahoillaan, vaikka olet lihonut. Joku voi olla sinulle juuri siksi ystävällisempikin, kun olet vähemmän uhka hänelle. Tällä minä itselleni vakuutan, että kannattaa mennä, kun on kutsuttu.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Ei.
Vaan nyt terästäydyt ja olet nainen, jolla on itsekunnioitusta. Luuletko, että Timo Soini jättää tilaisuuksia väliin, koska tuntee olonsa lihavaksi? Ei jätä. Etkä jätä sinäkään.
Lihaisa on uusi musta. Ylpeästi vain!
Ihan kamalaa ku toi vaatekriisi iskee. Ihan sama mitä laittaa päälle tai miten laittaa hiukset ja meikit niin näyttää vaan ällöttävältä möykyltä, vaikka aikasemmin samoilla vaatteilla, hiuksilla ja meikillä olis näyttänyt ihan hyvältä :D Pidä nyt pieni tauko ap ja ota vaikka lasi vettä ja käy ulkona tuulettumassa ja sit valitset vaan jotkut vaatteet etkä rupee vaihtamaan :) Ei kukaan muu huomaa sun kriisiä!
Vähän itseluottamusta hei. 4 tai 5 kg ei ole maailman loppu.pue vaikkapa housut ja toppi jakku korkokengät ja olet valmis .yksinkertainen vaate välillä näyttää kauniilta