Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin Sannan ikäisenä käyttänyt aikani mielummin johonkin muuhun, kuin pääministerileikkeihin

Vierailija
22.01.2022 |

En usko että tässä yhtälössä ketään on voittajien puolella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa edes suomea kirjoittaa, niin sulla ei ois ollut valinnanvaraakaan.

Vierailija
2/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, onneksi on ihmisiä joilla riittää kunnianhimoa ja ahkeruutta. Sulle se varmaan olisikin ollut leikkiä, muuhun et olisi tainnut pystyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Hienoa, että osaat lukea itseäsi. Ei kaikista olisikaan niin tärkeään työhön mitä Sanna hienosti hoitaa. Eipä olisi minustakaan ollut ja tuskinpa olisin tullut valituksikaan.

Vierailija
4/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Sanna Marin olisin leikkinyt roolileikkejä makuhuoneessa. Siellä saa huutaa ja käskyttää muita vaikka nahka-asussa ja ruoskan kanssa. 💕

Vierailija
5/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ihminen joka käyttää aikansa vauvapalstailuun...

Vierailija
6/6 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna kuuluu "kaikki-heti-mulle"-sukupolveen. Pitää saada lapset ja ura, parisuhde ja julkisuus, biletys, matkustaminen ja kaikki yhtäaikaa ja heti. Mitään ei tarvitse eikä kannata odottaa, apua vaaditaan muilta (vastuullisemmilta) sukupolvilta, ja jos kaikki kaatuu päälle, syy on heidän, laitetaan korkkarit kattoon ja nauretaan varovaisille ankeuttajille.

Itse 10 vuotta vanhempana vähän kadehdinkin tuota asennetta, kun mistään ei tarvitse murehtia, muiden vika ja eletään täysillä ja jätetään ne ankeat ja ikävät hommat niille varovaisille ja vastuullisille. Itse kun mietin aina seurauksia, muita ja heidän vaivojaan, niin nämä pikkusiskot näyttäytyvät kyllä niin huolettoman itsekeskeisiltä. Seinästä vaan rahaa, boomereiden vika ja tulevien sukupolvien murhe.

Mutta kiistatta elävät paljon hauskemmin.