Pyyhin vauvan naaman tiskirätillä.
Puuronsyönnin jälkeen ei ollut paperia lähistöllä niin pyyhin puhtaalla rätillä naaman puhtaaksi.
Kommentit (17)
Lasten naamat ja sormet pyyhitään rätillä, ettei hienot huonekalut rasvaannu. Onneksi hänellä taitaa olla puhtaat rätit.
Oksettaa edelleen ko- muistikuva, itse olen ehkä neuroottinen mutta en pyyhi samalla rätillä edes pöydältä ja lattialta puhumattakaan että noiden kahden lisäksi myös vauvan naamaa. Ja juu, meilläkin vaihdetaan tiskirättiä usein.
Mutta en myöskään laittaisi hiekkaa suuhuni hiekkalaatikolla, tai nuolisi päiväkodin lattiaa, tai söisi räkää, tai joisi kylpyvettä, tai koskisi julkisen vessanpöntön reunoihin ja laittaisi sen jälkeen käsiäni suuhuni, tai söisi linja-auton lattialle pudottamaani omenaa...
:D Pipoa löysemmälle vaan!
taidat olla shokissa vieläkin kun et huomannut että otsikossa oli tiskirätti, ei sipsejä.
Kuinkahan sulle käy jos näet joskus oikeesti jotakin järkyttävää??
Vierailija:
Mutta en myöskään laittaisi hiekkaa suuhuni hiekkalaatikolla, tai nuolisi päiväkodin lattiaa, tai söisi räkää, tai joisi kylpyvettä, tai koskisi julkisen vessanpöntön reunoihin ja laittaisi sen jälkeen käsiäni suuhuni, tai söisi linja-auton lattialle pudottamaani omenaa...:D Pipoa löysemmälle vaan!
...tekee hyvää lapselle kokea kaikki tämä, vaikka se aikuista ällöttääkin.
Nyt jäi kyllä vähän epäselväksi että mitä sinä siis et ihmettele? Piponi mallia vai?
Ihan sama kun lattiamopin ottais kaapista ja pyyhkis siihen.
Mä mielummin oisin pyyhkinyt vaikka paitaan, jos nyt ei mitään muuta ollut siinä lähettyvillä.
Se on ihan eri asia, kun nää hiekan syömiset sun muut. Kyllä munkin lapsi on hiekkaa laittanut suuhunsa, mutta en mä nyt sitä rupee yllyttää siihen.
Nyt vaan kaikki tiskirätillä lapsiemme kasvoja pyyhkimään. Mitä paskaisempi sen parempi. Lapselle tekee hyvää kokea tämä!
Niin minäkin joskus teen :) Vaihdan tosin rätit usein, etteivät haise sellaiselle... no tiedätte kyllä, ' tiskirätille' :D