Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka tuntee surua tai tuskaa huonompiosaisista läheisistä?

Vierailija
21.01.2022 |

Vai onko ihan sama miten he voivat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni ei ole huonompiosaisia.

Vierailija
2/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Menepä kiillottamaan sitä kruunuasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan lähipiirissäni. 

Vierailija
4/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ympärilläni vain parempiosaisia. Rikkaat, ns.köyhät ja mamunaiset.

Vierailija
5/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa täällä kruunuaan kiillottaa (en ole kukaan aiempi vastaaja). Tällaista olen havainnut somessa myös, että aika monikin haluaa ihan omaksi korottamisekseen muka tukea "vähäosaisia perheitä" jollakin ihme kerran vuoteen kampanjalla. Sitten luulee tekevänsä jotakin erityistä kun yhden lahjan kustantaa, tai vielä älyttömämpää _herkkukassin_ uudeksi vuodeksi, aivan kuin joku sellaista välttämättä tarvisi, tai vieläpä _ei muka saisi ostettua itselleen. Tiedoksenne, kuka tahansa Suomessa voi ostaa itselleen joulukalenterin tai herkkukassin, ei sellaisia köyhiä ole olemassakaan, riippuu täysin miten rahansa haluaa käyttää. Mutta, saajana näissä ovatkin niin sanotusti oman kruununsa kiillottajat. Tuntevat säälin sekaista ylemmyyttä antaessaan jotakin mitätöntä jota ei edes kukaan tarvitse. Eniten harmittaa nämä kiillottajat ns kierrätysketjuissa joissa tarjotaan kenelle vaan kierrätyshengessä, ja sitten joulun alla aletaan höpöttää tätä vähävarais-soopaa, ihan kuin kukaan nyt tarvitsisi muutenkaan vastaavaa esiin nostoa. Jos haluat tehdä hyvää niin tee ja anna, ihan vain hiljaa ilman näppikselle painamista. Ps. En tiedä minäkään lähipiirissä huono-osaisi, voisitko tarkentaa ketä sillä tarkoitat.

Vierailija
6/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Narkkari joka joutuu pian vankilaan jos ei ehdi kuolla ensin.

Itse raitistunut narkkari, niin vähän parempiosainen, vaikka vielä aika köyhä toistaiseksi.

Vierailija
7/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaikista huono-osaisin ihminen kenet tunnen.

Vierailija
8/8 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen huolta ja surua. Huono-osaisuutta on monenlaista muutakin kuin taloudellista. Esimerkiksi ystäväni, jonka terveyttä äidin alkoholinkäyttö vahingoitti raskausaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi